مکان های مخفی بازی God of War Ragnarok
مهران کاظم دخت

8 مکان مخفی در بازی God of War Ragnarok

مهران کاظم دخت 27 بهمن 1401 بدون دیدگاه
17,638 بازدید

بازی God of War Ragnarok مدتی پیش منتشر شد و تاکنون توانسته نظرات بسیار مثبت علاقه‌­مندان و منتقدان بازی­‌های ویدیویی را به خود جلب کند. آخرین محصول استودیو Santa Monica برای کنسول‌های PS4 و PS5 ، با کسب نمرات بالا و همچنین نامزدی جهت دریافت جوایز متعدد در مراسم The Game Awards در ماه دسامبر، خبر از یک شاهکار دیگر در صنعت بازی­های ویدیویی را می‌­رساند. در این مطلب 8 تا از مکان های مخفی بازی God of War Ragnarok را معرفی خواهیم کرد.

مدت زمان مورد نیاز برای اتمام خط داستانی بازی به‌طور میانگین بین 20 الی 25 ساعت است اما با وجود مکان­‌های متعددی که برای جستجو وجود دارد و البته با در نظر گرفتن درجه سختی مبارزات، تجربه کامل بازی بیش از 50 ساعت طول می­‌کشد. شما می‌توانید تمام مکان های مخفی بازی God of War Ragnarok را با ماجراجویی در گوشه و کنار 9 قلمرو بازی از جمله Midgard ، Valaheimو … پیدا کنید.

مکان­ های مخفی بازی God of War Ragnarok

برخی از مکان ­های مخفی بازی God of War Ragnarok در واقع مربوط به مأموریت­های جانبی بازی هستند و آن‌قدر هم مخفی بشمار نمی­آیند، اما با در نظر گرفتن پیچیدگی دسترسی به این موقعیت‌­ها، اسامی آن‌ها نیز در لیست قرار گرفته است. پیدا کردن مکان­های مخفی بازی God of War Ragnarok برای به دست آوردن جوایزی که به شما در ادامه مسیرتان کمک می‌­کنند یا باعث شنیدن دیالوگ­های بخصوصی بین شخصیت‌­های بازی می­‌شوند، خالی از لطف نیست و ارزش پیدا کردن این موقعیت­‌ها را برای بیشتر بازیکنان دارند. توجه داشته باشید که این مطلب قسمت‌هایی از داستان بازی God of War Ragnarok را فاش می‌کند.

8) موقعیت­های نقشه­ گنج

نقشه‌های جنگ بازی God of War Ragnarok

مکان ­های مخفی بازی God of War Ragnarok مشخص شده­ در نقشه‌های گنج بازی به‌گونه‌ای هستند که شما برای پیدا کردن آن‌ها باید در محیط بازی بگردید و با توجه طرح روی نقشه­‌ها موقعیت گنج را پیدا کنید. بیشتر نقشه‌ها طرح­هایی از سازه­های مهم درون بازی هستند، بنابراین تا زمانی که بدانید هر سازه در کدام قلمرو وجود دارد، در یافتن آن‌ها مشکل زیادی نخواهید داشت. برای شروع جستجوی گنج، ابتدا نقشه آن را به دست آورید و سپس به کمک طرح ارائه شده، مکان گنج مدفون را پیدا کنید. یکی از قلمروهای مناسب برای شروع این کار، قلمرو  Svartalfheim است. باید به خاطر داشته باشید که برخی از گنج‌­ها ، مانند آن‌هایی که در فضاهای بسته قرار دارند، سخت­تر و چالش‌­برانگیزتر از بقیه هستند.

7) پل به سمت Broken Prison

مکان های مخفی بازی God of War Ragnarok

شما ممکن است خیلی راحت از کنار این پل رد شده و اصلاً متوجه وجود آن نشوید و به همین خاطر یکی از مهم‌ترین لحظه­‌های بازی را از دست بدهید. پل تنها پس از کامل کردن داستان بازی ظاهر می‌­شود و شما با عبور از آن، مأموریت جانبی The Broken Prison را آغاز می‌کنید، مأموریتی که در آن به دنبال Tyr (خدای جنگ و قهرمان افسانه­ای نورث) واقعی می‌­گردید. نکته‌ه­­ای که باید به آن توجه کنید این است که موقعیت پل در کنار Raven Tree قرار دارد، مکانی که اگر در حال تکمیل کردن مأموریت جانبی Eyes of Odin هستید، پس قطعا زیاد به آنجا سر زده‌­اید.

6) The Crater در قلمرو Vanaheim

بازی گاد آف وار

The Crater ناحیه‌­ای اختیاری در قلمرو Vanaheim است که شاید برخی به طور کامل از آن صرف نظر کنند چرا که این منطقه تا مراحل پایانی بازی قابل‌دسترسی نیست. کارهای زیادی برای انجام دادن در Crater وجود دارد و اگر می­‌خواهید بازی را 100 درصد کامل کنید و جایزه پلاتینیوم بازی را به دست بیاورید، باید مسیر خود را به آنجا پیدا کنید. به خاطر بسپارید که اول از همه باید سد آب را باز کنید وگرنه از دسترسی به اکثر مناطق Crater محروم خواهید شد. حتی با انجام این کار، رسیدن به این منطقه باز هم دشوار خواهد بود. پیشنهاد می‌کنم که از برخی راهنمایی­‌ها برای رسیدن به Crater استفاده کنید. این را هم بگویم که برای جستجو و گشت و گذار در Crater عجله نکنید چون منطقه‌ه­ای بزرگ با جزایری متعدد است که می‌توانید به آن‌ها سر بزنید و صندوقچه‌­های مختلف را پیدا کنید.

5) Pilgrim’s Landing  در قلمرو Vanaheim

مکان های مخفی بازی گاد آف وار

دلیل مخفی بودن Pilgrim’s Landing در لیست مکان ­های مخفی بازی God of War Ragnarok، دشواری بودن حل پازل آتشدان‌های آویزان است، پس توضیح می‌­دهیم که چه کاری باید انجام دهید تا به صندوقچه افسانه­ای Pilgrim’s Landing دست یابید. ابتدا علامت­های سفید را دنبال کنید، آن‌ها به شما نشان می­دهند که کریتوس از کجا می‌تواند بالا برود. سپس شما به یک پل مهر و موم شده می­‌رسید. قارچ‌های سمت چپ پل را با تیرهایsigil  بسوزانید و زنجیر را با تبر بشکنید. به مسیر خود ادامه داده و بعد به سمت راست بچرخید و بالا را نگاه کنید، جایی که دو آتشدان آویزان از درخت، مشعلی در سمت راست و آتشدان دیگری در سمت چپ می‌­بینید، در پایین دو آتشدان باید نقطه­‌های باشد که بتوانید شمشیرهای خود را به آن قلاب کرده و آتشدان‌ها را به سمت مشعل راست حرکت دهید و با استفاده از تیرهای sigil آتشدان سمت راست را روشن کنید. سپس با تیرهای sigil ، آتشدان دیگر را روشن کرده و با حرکت دادن آن به سمت چپ، آتش دان سمت مقابل را هم روشن کنید. در نهایت با تیرها sigil ، قارچ­‌ها را سوزانده و با تبر خود پل منتهی به مسیر صندوقچه افسانه­ای را باز کنید.

4) تالار قفل‌شده Noatun’s Garden در قلمرو Valaheim

بازی God of War Ragnarok

صندوقچه افسانه­‌ای موجود در Noatun’s Garden یکی دیگر از مجموعه پازل‌­های بازی و مکان ­های مخفی بازی God of War Ragnarok است اما خوشبختانه به اندازه Pilgrim’s Landing چالش‌­برانگیز نیست. چیزی که در اینجا باعث حیرت بسیاری از بازیکنان می­‌شود این است که آن‌ها مجبورند ابتدا به جزیره‌ه­ای در کنار Noatun’s Garden بروند تا بتوانند قارچ­هایی که مانع ورود آن‌ها به این تالار می­شوند را بسوزانند. وارد قایق خود شوید و پس از عبور از گذرگاه زیر درخت در سمت چپ محل تالار قایق خود را به اسکله ببرید. از پله‌­ها بالا رفته و از روی پل عبور کنید تا زاویه بهتری به قارچ‌ها پیدا کنید. سپس با استفاده از تیرهای sigil و تیغه‌­های آتشین کریتوس، آن‌ها را روشن کنید.

3) زین اژدهای Baldur در Lake Of Nine

زین اژدهای Baldur در بازی God of War Ragnarok

در نقطه­‌ای بین Lake of Nine و Shores of Nine ، بلوکی یخی وجود دارد که از داخل آن نور زردی به بیرون می‌تابد. شما با پیشرفت در طول بازی صاحب نیزه­ای می­‌شوید که به شما کمک می­‌کند از سد یخی روبرو خود عبور کنید. نیزه را به سمت نور زرد پرتاب کرده و سپس آن را منفجر کنید تا گذرگاهی به سمت منطقه‌ بسته کوچکی باز شود. درون آن منطقه دشمنان بازی قبلی God of War 2018 به‌صورت یخ‌­زده و هم‌چنین زین اژدهایی که بالدور در بازی قبل سوار بر آن بود وجود دارند.

2)  معبد Tyr در قلمرو Midgard

معبد Tyr در بازی God of War Ragnarok

در حالی که سرگرم ماجراجویی در قلمرو­های مختلف God of War Ragnarok هستید، قلمرو Midgard در طول بازی آن‌چنان به چشم نمی­‌آید. اگر قبلاً بازی God of War 2018 را تجربه نکرده‌­اید، در این صورت کاملاً از این مکان خاص بی‌اطلاع خواهید بود. برای دسترسی به معبد Tyr، به ساختمان عظیم وسط Lake of Nine رفته و آنجا بالابری را پیدا کنید که شما را به بالای آن ساختمان می­‌برد، به سمت مقابل بروید و از در برج وارد ساختمان شوید. اگر همراهانتان به شما درباره احساس عجیب بازگشت به این مکان بگویند، یعنی شما در مسیر درستی قرار دارید. به راه خود ادامه بدهید تا جایی که به درخت Yggdrasil در داخل اتاق سفر بین قلمروها برسید. هرچند شما دیگر از آنجا دسترسی به قلمروهای دیگر ندارید، اما همچنان می‌توانید نگاهی به اطراف بیندازید.

1) غاری در گوشه­ی The Forbidden Sands در قلمرو Alfheim

غار مخفی بازی God of War Ragnarok

قرار دادن چیزهایی در گوشه­ و کنار نقشه، به جای مخفی کردن آن‌ها، بیشتر برای بازیکنان باعث جلب‌توجه می­شود. البته در این مورد شما باید از زاویه‌های درست به ورودی غار نگاه کنید تا متوجه وجود آن شوید. گذرگاه باریکی درHjarta  در قلمرو Alfheim وجود دارد که شما را به ناحیه‌­ای به نام The Forbidden Sands می­‌رساند که در قسمت پایینی این ناحیه می‌توانید غار مورد نظر را پیدا کنید. درون غار با پازلی روبرو خواهید شد که باید از تبر خود، تیرهایsigil ، ماده hive و سنگ twilight استفاده کنید. در نهایت پس از حل پازل و رد شدن از آن، به صندوقچه افسانه­‌ای دسترسی خواهید داشت.

جمع‌ ­بندی

پیدا کردن تمامی آیتم‌ها و صندوقچه­‌های افسانه­‌ای بازی و کشف راز­های کوچک و بزرگ نهفته در مکان ­های مخفی بازی God of War Ragnarok لذتی دارد که باعث می­‌شود خیلی از بازیکنان ساعت­‌های بسیاری را برای دستیابی به این امر صرف کنند. با یافتن مواردی مانند Idunn Apples که باعث افزایش نوار سلامت شما می­شود یا Horns of Blood که مدت زمان استفاده از قابلیت Rage کریتوس را بالا می‌­برد، تجربه بازی برای شما لحظه‌به‌لحظه شیرین‌­تر می­‌شود. در ضمن شما می‌توانید بازی جدیدی با درجه­ سختی بالاتر را به همراه تمامی آیتم­ها و ارتقاءهایی که داشته‌­اید شروع کرده و از تمامی قدرت­‌ها و قابلیت­های کریتوس و آترئوس  از همان ابتدای بازی استفاده کنید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

آیا بازی God of War Ragnarok در سبک جهان باز بوده و مکان های مخفی در آن پیدا می‌شود؟

گیم پلی بازی حالت نیمه‌‍ جهان‌باز داشته و به شما اجازه می‌دهد در تمامی نقاط مختلف آن گشت و گذار کنید. این مناطق مملو از مکان‌های مخفی و ایستراگ‌های مختلف هستند.

۱
چگونه باید به معبد Tyr در بازی God of War Ragnarok دسترسی پیدا کرد؟

برای دسترسی به معبد Tyr، به ساختمان عظیم وسط Lake of Nine رفته و آنجا بالابری را پیدا کنید که شما را به بالای آن ساختمان می­‌برد، به سمت مقابل بروید و از در برج وارد ساختمان شوید.

۲
آیا برای پلاتینوم کردن بازی God of War Ragnarok باید تمام مکان های مخفی را پیدا کرد؟

بله. بسیاری از محتوای فرعی بازی که به پلاتینوم کردن آن کمک می‌کند در مکان های مخفی بازی قرار دارند.

۳
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.