کارگردان فیلم Ghost of Tsushima
علیرضا نظری

کارگردان فیلم Ghost of Tsushima از زیبایی این اثر می‌گوید

علیرضا نظری 10 فروردین 1402 بدون دیدگاه
3,885 بازدید

فیلم John Wick: Chapter 4 ساخته چاد استاهلسکی که به تازگی اکران شده است، از استقبال جهانی خوبی برخوردار بوده است. اما برخی هنوز به شدت منتظر فیلم گوست اف سوشیما هستند. کارگردان فیلم اقتباسی از بازی Ghost of Tsushima در مصاحبه اخیر خود در مورد این اثر و اینکه چه رویکردی را قرار است ارائه دهد، گفت که برنامه‌های بلندپروازانه‌ای برای این پروژه در نظر دارد.

با توجه به موفقیت سریال The Last of Us از شبکه HBO، اکنون تمرکز مخاطبین روی سایر اقتباس‌های سینمایی یا تلویزیون از مجموعه‌های پلی استیشن معطوف شده است. یکی از آن‌ها، بازی Ghost of Tsushima از استودیو ساکر پانچ است که یک اقتباس سینمایی به کارگردانی چاد استاهلسکی، سازنده سری فیلم‌های جان ویک، بر اساس آن ساخته می‌شود. این به خودی خود کافی است که بگوییم اقتباس امیدوارکننده به نظر می‌رسد، اما استاهلسکی چندی پیش به این نکته اشاره کرد که از شیوه اقتباس The Last of Us پیروی می‌کند و از کلیشه‌‌های قدیمی در اقتباس‌‌ از بازی‌های ویدیویی استفاده نخواهد کرد.

در همین حال، ما هنوز نمی‌دانیم چه کسی در فیلم Ghost of Tsushima بازی خواهد کرد. اندرو کوجی از فیلم Bullet Train قبلاً ابراز کرده بود که دوست دارد نقش قهرمان داستان اصلی یعنی جین ساکای را بازی کند، اما تأیید نشده است که آیا این نقش به او پیشنهاد شده یا خیر. اما اکنون، استاهلسکی در مصاحبه‌ای جدید با Discussing Film به طور خلاصه به فیلم Ghost of Tsushima اشاره کرد و آن را یکی از پروژه‌های هیجان‌انگیزتری خواند که در حال حاضر روی آن کار می‌کند. او در ادامه فاش کرد که می‌خواهد اقتباس او حتی از جلوه‌های بصری خیره‌کننده بازی نیز فراتر رود.

کارگردان فیلم Ghost of Tsushima به Discussing Film گفت: «من عاشق Ghost of Tsushima هستم، این یکی از آثار مورد علاقه من است. من خوش شانس هستم که در حال حاضر امکان کار روی چند اثر بسیار جالب، از Rainbow Six تا چند چیز دیگر را دارم». استاهلسکی افزود: «در گوست اف سوشیما اگر واقعا به داستان جین ساکای و آنچه که فیلم واقعا درباره آن است بپردازید، بسیار داستان جالبی است و شما او را به این جلوه‌های بصری شگفت انگیز گره می‌زنید. از فیلم‌های جان ویک می‌توان فهمید که من عاشق رنگ‌ها و ترکیب آن‌ها با یکدیگر هستم. جلوه‌های بصری این فیلم حتی از جلوه‌های بازی نیز زیباتر خواهد بود که برای من کاملا جذاب است. بنابراین این چیزی است که ما هم اکنون در حال تحقیق و کار روی آن هستیم.»

کارگردان فیلم Ghost of Tsushima

فیلم Ghost of Tsushima کاملا به زبان ژاپنی خواهد بود

استاهلسکی قبلا گفته بود که می‌خواهد فیلم Ghost of Tsushima کاملا به زبان ژاپنی باشد، چیزی که به گفته او سونی با آن در این زمینه همکاری خواهد داشت. همچنین، در مورد اینکه چه زمانی جزئیات دقیق‌تری از فیلم گوست اف سوشیما در دسترس قرار می‌گیرد، باید منتظر بود و دید. اما بر اساس آنچه استاهلسکی در مورد این پروژه تاکنون گفته، واضح است که طرفداران بازی قطعا می‌خواهند به نحوه پیشرفت آن در بازی نگاهی بیندازند. با توجه به اینکه ساخت این فیلم هنوز در مراحل اولیه به سر می‌برد.

استودیو Sucker Punch زمانی که بازی Ghost of Tsushima در جولای 2020 بر روی پلی استیشن 4 منتشر و پس از آن یک سال بعد زمانی که نسخه Director’s Cut آن برای PS5 ارائه شد، مورد تحسین قرار گرفت. رنگ‌ها به‌ویژه مورد ستایش قرار گرفتند، زیرا این بازی جهان باز دارای محیط‌های زیادی مملو از فضای‌های سرسبز بود که صحنه را با رنگ‌های مختلف می‌پوشاند. بازی گوست اف سوشیما در مقایسه با بسیاری از بازی‌های جهان باز مانند Assassin’s Creed Valhalla، که جلوه‌های رنگی به نسبت تاریک‌تری داشت، بسیار جذاب به نظر می‌رسید.

در حالی که دنباله گوست اف سوشیما هنوز به طور رسمی تایید نشده است، برخی شنیده‌ها حاکی از آن هستند که Ghost of Tsushima 2 ممکن است در حال ساخت باشد. آخرین جزئیات اعلام شده توسط استودیو در سال گذشته، مشخص کرد که چه بازی‌هایی دنباله ندارند و Ghost of Tsushima به وضوح در این لیست غایب بود. نظر شما در این باره چیست؟ دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamesradar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.