شهر بازی GTA VI
یحیی رحیمی

فهرست یازده شهر و منطقه بازی GTA 6‌ فاش شد

یحیی رحیمی 7 فروردین 1402 8 دیدگاه
28,983 بازدید

سال گذشته تقریباً اکثر محتوای بازی GTA 6 شد. ویدیوهای فاش‌شده شهر جدید و دو شخصیت اصلی را نمایش داد و نشان داد که اکثر شایعات پیشین در مورد این بازی صحیح بوده‌اند. بیلد اولیه بازی در ادامه در دسترس قرار گرفت و این باعث شد تا داده‌کاوها شروع به جستجو در فایل‌ها کنند. عده‌ای از طرفدارها تصمیم گرفتند تا نقشه GTA VI را بر اساس تصاویر و ویدیوهای فاش‌شده و تطبیق آن‌ها با شهر میامی بسازند. جستجو در فایل‌ها منجر به فاش شدن اسامی یازده شهر و منطقه اصلی جی تی ای 6 شده است.

فایل‌های فاش‌شده، اسامی تعدادی از مکان‌های بازی جدید را نشان می‌دهد. در واقع اسم یازده منطقه و شهر فاش شده‌اند که البته این شامل مکان‌های ویژه نمی‌شود. چند منطقه به نظر بندر باشند و از آنجایی که با وایس‌سیتی مدرن یا نمونه‌ای مجازی از میامی روبه‌رو هستیم، بندرها نقش مهمی در بازی ایفا می‌کنند. مشخص نیست اسامی دیگر متعلق به شهر هستند یا صرفاً منطقه و مکانی داخل بازی. البته انتظار وجود چندین شهر بزرگ را داریم و این از نقشه‌ای که طرفداران ساخته‌اند قابل برداشت است. اسامی یازده منطقه و شهر GTA 6‌ به شرح زیر است:

  1. Ambrosia
  2. Cooperhead
  3. Domed Hills
  4. Ekanfinika
  5. Hamlet
  6. Lake Leonida
  7. LO
  8. Port Gellhorn
  9. Redhill
  10. Sundown
  11. Yorktown

سؤال بزرگ آن است که آیا این فهرست واقعیت دارد؟ پاسخ را هیچ‌کس غیر از راکستار گیمز نمی‌داند. بنگاه شایعات بازی بسیار داغ است و تقریباً هر چند روز یک‌بار، منبع تازه‌ای، ادعای متفاوتی مطرح می‌کند. برای نمونه تام هندرسون از پلتفرم‌های GTA VI رونمایی کرده است. او می‌گوید که بازی جدید برای کنسول‌های نسل قبلی مانند PS4 و Xbox One منتشر نمی‌شود. جی تی ای 6 کاملاً در انحصار نسل نهم است. این باعث شده تا انتشار بازی تا فصل تعطیلات 2025 به تأخیر بیفتد و تا زمانی که فروش کنسول‌های جدید به حد مناسب برسد، عرضه رسمی رخ نمی‌دهد.

نقشه شهر بازی GTA 6

نقشه بازی GTA 6

افشاگری‌ها از بازی GTA 6 همچنان ادامه دارند. ردیت به‌تازگی ویدیو طولانی از گیم پلی را به درخواست شرکت تیک‌تو حذف کرده است. این تالار گفتگو به درخواست ناشر پاسخ داده است و هیچ‌کدام از تصاویر فاش‌شده و شایعات قبلی را نمی‌توان آنجا پیدا کرد. به نظر می‌رسد که اسامی شهرها و مناطق بازی نیز از این ویدیو برداشته شده است و در حال حاضر نمی‌توان به آن دسترسی پیدا کرد. باید خاطرنشان که فهرست اسامی تائید نشده است و تنها می‌دانیم که بازی در شهری خیالی مشابه میامی دنبال می‌شود.

برای اینکه درک درستی از نقشه بازی ششم پیدا کنید، بهتر است نگاهی به تصویر بالا بیندازید. این نقشه توسط طرفدارها و بر اساس موتور گرافیکی بازی طراحی شده است. در واقع بازی‌کنان مختصات نقاط را پیدا کرده‌اند و این نقشه بزرگ را طراحی کرده‌اند. در سمت راست می‌توانید نقشه بازی GTA V را ببینید که به‌مراتب کوچک‌تر از نقشه بازی GTA VI است. احتمال اینکه چندین شهر بزرگ در این نقشه وجود داشته باشند هست و به نظر می‌رسد که با یک بازی بسیار وسیع روبه‌رو هستیم. نظر شما چیست؟‌

منبع: ComicBook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    صهیب

    مهمان

    سلام دوستان

    میگم این بازی جدید که روی کنسپل نسل قبلی مث ps4 باز نمی کنه و رو نسل ۹ باز می کنه ؟

    تو کامپیوتر گیمینگ باز می کنه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد ماهان

    مهمان

    این کاملا یک دروغ محض هستش همچین مپی بدرد جی تی ای سن آندرس میخوره که اون مپش مشخصه توجه کنید دوستان چرا به الگو توجه نکردید؟ اول جی تی ای نه کوه بوده نه دشت چیزی دیگه بعد آروم آروم با تغییرات جزئی مپ هارو تغییر دادن چون قرار خیلی خفن بشه یک مپ خوب تری میزنن بیرون مپ جی تی ای وی که از روی لوس آنجلس بود واقعا عالی بود و عالی تر از اون سن آندرس بود فقط کمی کار روش باید می کردن که خوب تر هم می شدم!‌ اما این اصلی نیست ، یک شرکت سرمایه ، وقت ، زندگی و … نمی اندازه به خطر ، این یک مپ برای بازی بوده که فقط روش تست کنن.
    (این نظر خودمه و از بقیه نظر ها هم منطقی تره)
    مپ وایس سیتی نمیان بندازن روی این گیم مپ وایس سیتی برای خودش عالی هستش ، اما برای یک بازی که در سال ۲۰۲۵ یا ۲۰۲۴ قرار بیاد بدرد نخور ترین مپ محسوب میشه چون نه فضای سبز کافی داره نه حجم کافی ، هر چه حجم مپ بیشتر باشه کار های بیشتری میشه انجام داد!
    مپ تکراری ممنوع : باید یه مپی بیارن که به بازیکن ها حس تازه بده و آشنا نباشن با هیچی تا اول روز نیان دوباره محتوا چرت پرت بسازن حال آدمو بهم بزنن الان اگه بیان مپ جی تی ای وی بدون تغییرات بزارن دوباره چالش ها و مود مسخره همه جارو فرا میگیره ، اما مپ جدید باعث خلاقیت جدید هم میشه.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Aria

    مهمان

    میان اطلاعات بازی رو فاش میکنن بعد راک استار مجبور میشه بازی رو زود منتشر کنه بعد پر باگ میشه و بازی خوبی نمیشه
    بزارید هر وقت آماده شد خودش منتشر می‌کنه دیگه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      علی در پاسخ به Aria

      مهمان

      چرا چرت می گی

  • Avatar

    مبین

    مهمان

    حداقل 3 برابر نقشه V باید باشه
    خوبه تا چندسال سرگرم هستیم

    پاسخ دهید
    • Avatar

      سجاد در پاسخ به مبین

      مهمان

      اگر سیستم ما ایرانی ها روش جواب بده ما هنوز gta v با کیفیت اولترا برامون شده ی آرزو. بازی ک سال ۲۰۱۳ ساخته شده. توقع داری این بازی بتونیم بازی کنیم

  • Avatar

    sasan

    مهمان

    درود
    بنظرم باید یک بازی عالی و سرگرم کننده برای مدت طولانی باشه، گرافیکشم که با ریترنسینگ دیگه محشره !!

    پاسخ دهید
    • Avatar

      امیرحسین در پاسخ به sasan

      مهمان

      سلام
      به نظرم هیچ چیز جز شخصیت هاش ( احتمال زیاد زن) فقط در مورد GTA 6 درست باشه چون قطعا بقیه موارد خیلی بهتر و قوی تر از ابن شایعاتی هست که منتشر شده
      اگر موافقید لایک کنید