بازی GTA 6 پلی استیشن 4
یحیی رحیمی

بازی GTA 6 تنها برای کنسول‌های نسل جدید منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 6 فروردین 1402 24 دیدگاه
32,178 بازدید

شایعات و گمانه‌زنی در مورد بازی GTA 6 ادامه دارد. شرکت راکستار گیمز هیچ برنامه‌ای برای معرفی بازی ندارد و همچنان مشغول تولید بازی است. یکی از اینسایدرهای معروف ویدیوگیم می‌گوید که بازی GTA VI برای پلی استیشن 4 و کنسول‌های نسل قبل منتشر نمی‌شود و این بازی تنها برای کنسول‌های نهم مانند پلی ‌استیشن 5 و ایکس باکس سری منتشر خواهد شد.

فاش شدن ویدیوهای GTA 6 در سال گذشته باعث شد تا راکستار مجبور به تائید ساخت بازی شود. طبق گفته‌ها، تولید بازی چندین سال است آغاز شده است و تولید آن به مرحله نهایی نزدیک است. گفتنی است ویدیوهای فاش‌شده باعث شد تا تمام آنچه لازم بود در مورد بازی بدانیم را دریافت کنیم. این بازی از دو شخصیت اصلی زن و مرد استفاده می‌کند و به شهر وایس‌سیتی مدرن خواهیم رفت. شهر اصلی بازی بر اساس میامی امروزی طراحی شده است. به‌تازگی یکی از منابع معتبر بازی از زمان معرفی GTA VI رونمایی کرده است.

گزارش جدید اینسایدر گیمینگ به زمان معرفی جی تی ای 6 و همچنین پلتفرم‌ها آن پرداخته است. طبق گزارش، انتشار بازی GTA 6 تا تعطیلات سال 2025 تأخیر خورده است و احتمال آنکه بازی جدید در سال آینده میلادی منتشر شود، ضعیف است. وی همچنین باور دارد که تریلر معرفی در سه ماهه پایانی سال جاری میلادی پخش می‌شود و تغییری در این مورد ایجاد نشده است. یکی از منابع تام هندرسون به دلیل تأخیر بازی اشاره کرده است و به نظر می‌رسد که حذف کنسول‌های نسل هشتم و تمرکز روی نسل نهم باعث شده تا راکستار گیمز زمان انتشار را تغییر دهد.

بازی GTA 6 کنسول پلی استیشن 4

عدم انتشار GTA 6 برای پلی استیشن 4

طبق گزارش جدید، بازی GTA 6 تنها برای کنسول‌های نسل جدید مانند PS5 و Xbox Series X/S منتشر می‌شود. راکستار گیمز می‌خواهد مدتی صبر کند تا نسل جدید بهتر جا بیفتد. گفتنی است هنوز افراد زیادی از کنسول‌های نسل قبلی مانند PS4 استفاده می‌کنند. یکی از مدیران سونی به‌تازگی گفته است که مالکان پلی استیشن 4 هنوز از این کنسول استفاده می‌کنند و انتظار دارد که آن‌ها به PS5 کوچ کنند. باتوجه به مشکلات تأمین کنسول‌های جدید و دسترسی دشوار به آن‌ها، هنوز تعدادی زیادی از دستگاه‌های نسل جدید فروخته نشده است.

راکستار گیمز انتظار دارد که رکوردهای فروش بازی GTA V جابه‌جا شوند. این انتظار زمانی برآورده می‌شود که بیش از صد میلیون نفر کنسول نسل جدید تهیه کرده باشند. این باعث شده تا راکستار گیمز اندکی صبر کند و به توسعه بیشتر GTA 6 بپردازد. منبع رسمی معتقد است که انتشار GTA VI در پایان سال 2025 محتمل است. هنوز صحبتی در مورد نسخه کامپیوتر نشده است و گفتنی است این صحبت‌ها نیز شایعه‌ای است که تائید نشده است و باید دید راکستار در ماه‌های آینده، چه خبر مهمی برای طرفدارها خواهد داشت.

منبع: GamingBible

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه
  • Avatar

    Good

    مهمان

    داش برای ایران ps5 گرونه نه برای بقیه کشورهه هاکه راکستار مجبور شه برای فروش بازی حجم کم کنه بعد ps4 نمیتونه بکشه gtavi رو

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ar

    مهمان

    راکستار مارو اسکول کردی همه پی اس فور دارن تو میخوای برای پی اس فایو بسازی برو بابا اگه خدایی برای پی اس فور نسازه خیلی گاوه

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ????????????? در پاسخ به ar

      مهمان

      داش ps4 نسل 9 نیست و نمیتونه جی تی ای ۶ رو بکشه??

    • Avatar

      کوروش در پاسخ به ar

      مهمان

      سلام برای ps5slim میاد یا فقط برای ps5pro میاد

    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به کوروش

      نویسنده

      برای همه‌ی مدل‌های PS5

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 24 دیدگاه