بازی GTA VI
یحیی رحیمی

ویدیو گیم پلی بازی GTA 6 فاش شد

یحیی رحیمی 27 شهریور 1401 4 دیدگاه
8,827 بازدید

توییتر و تالار گفتگو ردیت در طی ساعات اخیر پر از ویدیوهایی از گیم پلی GTA 6 شده است که با تمام آنچه تابه‌حال دیده‌ایم تفاوت دارند و می‌تواند درست از آب درآیند. این ویدیو تمام شایعات اخیر در مورد وجود دو شخصیت اصلی در GTA VI را تائید می‌کند و شهر اصلی هم به نظر، میامی مدرن است. ویدیو فاش‌شده، بخش‌های مختلفی مانند تیراندازی، راه رفتن، سیستم پلیس، رانندگی و حتی نحوه تعامل با شخصیت‌های غیرقابل بازی را نشان می‌دهد.

یکی از کاربران فروم GTA مدعی است که بیش از 90‌ تصویر و ویدیو از بازی GTA 6 به دست او رسیده و تعدادی از آن‌ها را فاش کرده است. وی مدعی است که کد منبع GTA VI و حتی بیلد تست را در اختیار دارد و تصاویری از کدنویسی بازی هم به اشتراک گذاشته است. بررسی کدها، سبک برنامه‌نویسی راک‌استار را نشان می‌دهد. البته طرفداران همچنان نسبت به ویدیوها و تصاویر فاش‌شده مشکوک هستند، اما افشاگر، فایل‌های pdf مربوط به طراحی گیم پلی را هم فاش کرده و مدارک مختلفی در مورد ادعای خود ارائه کرده است.

افشاگر ویدیو گیم پلی GTA 6 در ادامه یک فایل زیپ را ارائه کرده است که تمامی تصاویر و آنچه لازم است ببینیم را در این فایل قرار داده است. یکی از کاربران که به بررسی کدهای منبع پرداخته می‌گوید که فاش شدن چنین چیزی بسیار سخت است و تدابیر امنیتی شدیدی در این مورد رعایت می‌شود، اما این کدها می‌تواند واقعی باشد و ظاهر آن‌ها با کدهای پیشین بازی‌های جی تی ای همخوانی دارند. به نظر می‌رسد که این اطلاعات توسط یک هکر به دست آمده و کسی از داخل راک‌استار، آن‌ها را فاش نکرده است.

ویدیو گیم پلی GTA 6

ویدیو گیم پلی GTA 6

ویدیویی که در ادامه مطلب می‌بینید، یک نسخه اولیه از جی تی ای 6 را نشان می‌دهد و بافت‌های گرافیکی هنوز روی بازی پیاده نشده‌اند. در واقع صورت هیچ‌کدام از شخصیت‌ها طراحی نشده و محیط نیز بسیار ساده طراحی شده است. چنین نسخه‌ای برای تست ویژگی‌های جدید استفاده می‌شود و حتی تعدادی از Assetهای بازی قبلی نیز دیده می‌شوند. ویدیو شخصیت مؤنث GTA VI را نشان می‌دهد که طبق گفته‌ها یک زن لاتینو است و ویدیو هم این مسئله را تائید می‌کند.

سیستم تیراندازی با بازی GTA V فاصله گرفته و حالتی محافظه‌کارانه پیدا کرده است. نیروی پلیس به بازی پیشین شباهت دارد و به نظر می‌رسد که هنوز رفتار آن‌ها به‌طور کامل تعریف نشده است. بخش‌های دیگری مانند مترو وجود دارند که ما را یاد GTA IV می‌اندازند. حجم ویدیوها و تصاویر به حدی زیاد است که نمی‌توان آن‌ها را جدی نگرفت و بعید است که این تصاویر ساختگی باشند. راک‌استار هنوز واکنشی به این ویدیوها نشان نداده و آن‌ها را از شبکه‌های اجتماعی پاک نکرده است. یکی از صفحه‌های نزدیک به راک‌استار مدعی است که بازی جدید در اواخر 2024 از راه می‌رسد. نظر شما چیست؟

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    مهمان

    میگن شخصیت اصل زنه راکستار گفته که تو 2024 منتشر میشه بازی کامل نشده گفته با آپدیتا ک میده جزئیات بازی اضافه میکنه
    بازی بنظرم دو میلیون هست هجمش نزدیکای 500 گیگ باید باشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Behdad

    مهمان

    آخه تا دیروز توی یوتیوب ویدیو ها بودن چرا طرف پاکشون کرد????????

    پاسخ دهید
  • Avatar

    علی

    مهمان
  • Avatar

    نوید

    مهمان

    خیلی خوبه گیمپلیش نسبت به اینکه هنوز کامل بازی طراحی نشده صد درصد پس از پایان ساخت بازی بهترین بازی خواهد بود

    پاسخ دهید