GTA-V
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 5 بازی GTA V مشخص شد؛ سورپرایز برای GTA 3

یحیی رحیمی 29 اردیبهشت 1400 بدون دیدگاه
1,679 بازدید

بازی GTA V و بخش آنلاین به نام GTA Online از اواخر آبان در دسترس کاربران کنسول‌های پلی استیشن 5 و Xbox Series X و Xbox Series S قرار خواهند گرفت. استودیو Rockstar Games به‌طور رسمی از تاریخ انتشار نسخه ارتقاءیافته رونمایی کرده است و قرار است جدا از آن، شاهد سورپرایز بزرگی به مناسبت 20 سالگی انتشار بازی GTA 3 باشیم.

استودیو Rockstar Games با انتشار مطلب تازه‌ای در وب‌سایت خود، تاریخ انتشار نسخه آپگرید شده بازی GTA V را روز 11 نوامبر 2020 برابر با 20 آبان 1400 اعلام کرده است. این نسخه از بازی دارای گرافیک بهتر و جلوه‌های بصری ارتقاءیافته خواهد بود. قرار است ویژگی‌های تازه‌ای به این نسخه اضافه شود که هنوز از آن‌ها خبر نداریم. راکستار علاوه بر GTA V، بخش آنلاین آن به نام GTA Online را هم با محتوای بی‌نظیر ارتقاء خواهد داد تا افراد بیشتری از فعالیت‌های گسترده این بازی لذت ببرند.

بازی GTA-Online

تغییرات بخش GTA Online

فرهنگ ماشین‌رانی بار دیگر به خیابان‌های شهر Los Santos بر خواهد گشت و فرصت‌های تازه‌ای در اختیار طرفداران قرار خواهد گرفت تا اتومبیل‌های خود را به شیوه‌ای نو ارتقاء دهند و اسپرت کنند. گروه‌های زیرزمینی مختلفی به بازی اضافه‌شده‌اند و البته شاهد مسابقات تازه‌ای هم هستیم و مهم‌تر از همه، تقاضا برای خودروهای سرقتی هم از همیشه بیشتر خواهد شد.

انتظار مراحل سرقت اتومبیل را داشته باشد و علاوه بر آن، چالش‌های مختلفی در طی مراحل سرقت اضافه می‌شوند و آن زمان خواهید فهمید که داشتن یک خودرو اسپرت شده و یک تفنگ همه‌فن‌حریف، چه اندازه اهمیت خواهد داشت! منتظر جزئیات بیشتر در تابستان باشید.

برای افرادی که حالا درگیر GTA Online هستند، هشت Stunt Races جدید از روز 27 مه اضافه می‌شوند و همچنین حالت Deadline هم با هفت استادیوم جدید مزین شده است. اگر عاشق حالت Survival هستید، لوکیشن های جدید را در Lost Santos و Blaine County از دست ندهید.

Red-Dead-Online

آپدیت جدید Red Dead Online

هشت مسابقه جدید از هفته آینده در پنج ایالت بازی در دسترس قرار می‌گیرند. می‌توانید مهارت خود را در اسب‌دوانی با شرکت در مسابقات استاندارد و Open نشان دهید. مسابقات Open برعکس حالت استاندارد، مسیر مشخصی ندارد و باید خودتان بهترین مسیر را هنگام مسابقه انتخاب کنید. در سوی دیگر، اهداف تازه‌ای برای ترور در نظر گرفته‌شده‌اند و از روز 25 مه، محتوای بی‌نظیری را دریافت خواهید کرد.

آپدیت تابستان بازی Red Dead Online هم با مراحل جدیدی همراه خواهد بود تا بازیکنان با فضای تاریک وزندگی تبه‌کاران بازی بهتر آشنا شوند. شبکه‌ای از گروه‌های خلاف‌کار در بازی وجود دارند و قرار است همراه شما، دست به سرقت‌های تازه‌ای بزنند!

سورپرایز Rockstar برای بازی GTA 3

استودیو Rockstar Games به مناسبت بیست‌سالگی بازی GTA 3، قول سورپرایز بزرگی را داده که مرتبط با بخش GTA Online است. مشخص نیست آیا محتوایی از بازی GTA 3 در بخش آنلاین بازی GTA V منتشر خواهد شد یا نه اما هر چه باشد، یک سورپرایز است و قرار نیست به‌زودی از آن سر دربیاوریم. بازی Grand Theft Auto III در اکتبر سال 2001 منتشر شد و توانست به یکی از بهترین نسخه‌های این سری بازی جهان‌گستر تبدیل شود.

بازی GTA-3

بازی GTA Online به‌صورت یک بازی جداگانه روی کنسول پلی استیشن 5 و Xbox Series X / S منتشر خواهد شد و درصورتی‌که بازی را روی پلی استیشن 5 خریداری کرده‌اید، نیازی به پرداخت هزینه اضافه ندارید و این بازی را هم به‌صورت مجانی دریافت خواهید کرد. کاربران پلی استیشن پلاس هم هرماه می‌توانند یک‌میلیون دلار پول داخل بازی دریافت کنند؛ پس هرماه به بازی سر بزنید.

همان‌طور که خواندید، بازی GTA V روز 20 آبان 1400 در دسترس کنسول‌های نسل نهم قرار خواهد گرفت. اخیراً شایعاتی از بازی GTA 6 منتشرشده و قرار است تغییراتی در زمینه گرافیک GTA V هم ببینیم. منتظر خبرهای بیشتر باشید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.