بازی Redfall
یحیی رحیمی

شرط اتصال به اینترنت از بازی Redfall حذف می‌شود

یحیی رحیمی 3 فروردین 1402 بدون دیدگاه
205 بازدید

استودیو آرکین، خالق بازی Dishonored سخت مشغول تولید بازی Redfall است و نظرات مثبتی در مورد آن به گوش می‌رسد. با توجه به آنکه بازی ردفال نیازمند اتصال مداوم به اینترنت است و تجربه بازی به‌صورت آفلاین ممکن نیست، گیمرها درخواست تغییر این شرط را داشتند. کارگردان بازی در مصاحبه‌ای گفته است که سعی می‌کنند تا نیاز به اینترنت را حذف کنند و امکان تجربه بازی به‌صورت آفلاین هم فراهم شود.

هاروی اسمیت، کارگردان بازی Redfall در گفتگو با یوروگیمر به انتقادها در مورد نیاز به اتصال آنلاین اشاره کرده است. این در حالی است که بازی به‌صورت فردی قابل‌اجرا است، اما بازی‌کننده باید همچنان به اینترنت وصل باشد. تیم سازنده در حال تغییر این رویکرد هستند و کارگردان، خبر خوبی برای بازی‌کنان داشت. البته او هیچ قولی نمی‌دهد و این مسئله باید بررسی شود و ممکن است که امکان حذف سرورهای آنلاین غیرممکن باشد. اسمیت می‌گوید که چنین تغییری نیازمند زمان و تغییر بعد فنی بازی است و باید دید که چه از دست آن‌ها بر خواهد آمد.

کارگردان بازی می‌گوید که شرط آنلاین بودن در ردفال به دلیل ارائه روند بهتر و افزایش دسترسی‌پذیری است. برای نمونه بازی‌سازها می‌توانند بدانند که چرا بازی‌کننده مرده است و اینکه اگر مرگ او به خاطر یک باگ بوده است، می‌توانند سریعاً تغییر لازم را ایجاد کنند. کارگردان می‌گوید که خبری از فروشگاه داخل بازی نیست و اینکه ریزتراکنش و لوت‌باکس و این نوع آیتم‌ها به‌هیچ‌عنوان در بازی آن‌ها وجود ندارد. خرید و فروش آیتم ممکن نیست و این بازی کاملاً با سلیقه و سبک آرکین ساخته شده است. آرکین برای ساخت DLC یا بسته الحاقی برنامه دارد و این محتوا از طریق فروشگاه ایکس‌باکس فروخته می‌شود.

بازی Redfall اینترنت

استقبال منتقدان از بازی Redfall

نیاز به اتصال مداوم اینترنت برای تجربه Redfall ماه پیش فاش شد. صفحه پرسش و پاسخ بازی رسماً این مسئله را تائید کرد و موجی از نارضایتی در میان گیمرها ایجاد کرد. گفتنی است روند بازی ردفال دو حالت دارد. یا می‌توان تک‌نفره و فردی بازی کرد یا اینکه به‌صورت گروهی و چهارنفره. اگر به‌صورت گروهی بخواهید بازی کنید، باید آنلاین باشید و شرط اتصال آنلاین واجب است. تجربه بازی به‌صورت فردی ممکن است به‌صورت آفلاین هم امکان‌پذیر باشد. البته اگر بازی را از طریق ایکس باکس گیم پس دانلود کنید، باید همیشه آنلاین باشید. این سرویس امکان تجربه آفلاین بازی‌ها را نمی‌دهد.

پیش‌نمایش بازی ردفال نشان داد که با یک اثر بسیار باکیفیت روبه‌رو هستیم. این بازی با تمامی آثار آرکین متفاوت است، اما کیفیت منحصر به فردی دارد. منتقدان که حالت فردی را تجربه کرده‌اند، می‌گویند که NPCها کاملاً در روند داستانی دخالت دارند و فرمول آرکین برای لوتر شوترها به‌خوبی جواب داده است. بازی ردفال روی دوم مه (دوازده اردیبهشت) برای ایکس‌باکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.