Deathloop
یحیی رحیمی

بتسدا: قرارداد با مایکروسافت تأثیری روی توسعه Deathloop نگذاشته است

یحیی رحیمی 21 اسفند 1399 بدون دیدگاه
410 بازدید

بالاخره اکتساب شرکت Bethesda توسط مایکروسافت با مبلغ 7.5 میلیارد دلار نهایی شد و مدیران ایکس باکس قادر به تعیین استراتژی آینده خود خواهند بود. گمانه‌زنی‌ها مختلفی در مورد آینده بازی‌های تحت توسعه این شرکت بیان‌شده است و مشخص نیست آیا این بازی‌ها در انحصار ایکس باکس خواهند بود یا خیر. ازجمله این بازی‌ها می‌توان به Deathloop و GhostWire: Tokyo اشاره کرد که بر اساس قرارداد ثبت‌شده با سونی، در انحصار کنسول پلی استیشن 5 خواهند بود.

شرکت بتسدا از ایفای عهد صحبت کرده و اینکه تغییری درروند توسعه بازی‌های قبلی ایجاد نشده است. بر اساس بیانیه‌ای که در آخرین نسخه از مجله Game Informer چاپ‌شده است، شرکت بتسدا از قرارداد ثبت‌شده با مایکروسافت صحبت کرده و اینکه تغییری در زمینه توسعه شوتر جدید استودیو Arkane به نام Deathloop پدید نخواهد آمد. این بازی همچنان به‌عنوان یک اثر انحصاری پلی استیشن 5 باقی خواهد ماند. یکی از سخنگویان شرکت بتسدا در این مورد گفته است:

اکتساب بتسدا توسط مایکروسافت، تأثیری روی روند توسعه روزبه‌روز بازی Deathloop که به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 و رایانه‌های شخصی توسعه می‌یابد، نگذاشته است.

Deathloop

بازی Deathloop یک عنوان اکشن ماجراجویی است که توسط استودیو Arkane Studios ساخته می‌شود و قرار است در ماه مه منتشر شود. این بازی در مورد یک قاتل حرفه‌ای به نام Colt است که داخل چرخه زمان گیر افتاده و پس از اتفاقات عجیبی، در جزیره‌ای به نام Blackreef از خواب برمی‌خیزد. بازی حلقه مرگ قرار است به مدت یک سال در انحصار پلی استیشن 5 بماند و پس‌ازاین مدت در اختیار پلتفرم‌های دیگر هم قرار گیرد. فعلاً تنها نسخه PC تائید شده و باید دید آیا نسخه ایکس باکس هم عرضه خواهد شد یا خیر.

نظر شما در مورد این بازی چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.