Wolfenstein Youngblood
دانلود بازی Wolfenstein Youngblood برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Wolfenstein Youngblood برای PS4

پارسی گیم 4 مرداد 1398 10 دیدگاه
6,839 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Wolfenstein Youngblood برای پلی استیشن 4

نازی‌ها آن‌گونه که از اسمشان پیداست آدم‌های ناز نیستند و برای مدتی امان از دنیا بریده بودند و آدولف هیتلر رؤیای فتح تمام دنیا را در داشت. بازی Wolfesntein 2: The New Colossus در به تصویر کشاندن دنیای تحت کنترل نازی‌ها ما را به آسمان‌ها برد و تصور ما را از یک شوتر اول‌شخص به‌طور کامل تغییر داد و انگار یک سیلی محکم روی صورت بی‌جان ما بود. William Blazkowicz داستانی بی‌نظیر را جلوی ما گذاشت و حالا 19 سال بعدازآن وقایع، او به‌یک‌باره در پاریس نازی زده گم‌شده است و دختران دوقلوی او بعد از سال‌ها تمرین و کوشش آدم کشی حالا آماده سلاخی این نازی ها هستند و Wolfenstein: Youngblood را به وجود آورده‌اند و دربه‌در دنبال پدر کاریزماتیک خود می‌گردند.

پاریس تاریک و فلاکت‌زده زیردستان نازی‌های خون‌خوار است. همه‌جا بوی خون و نژادپرستی حس می‌شود و حالا این دشمن ظالم بیش از همیشه در تاریخ دوام آورده است و حتی هیتلر نیز مانند لنین یک مجسمه گنده برای خودش دست‌وپا کرده است. در این حین است که دو دختر آماده به رزم به نام‌های Jess و Soph که دوقلوهای بلاژکویچ هستند، خشمگین‌تر از هر آدمی به دنبال پدر خود در حول‌وحوش برج ایفل می‌گردند. Machine Games این بار دست به تغییری بزرگ زده است و حالت Co-Op رنگ و رویی دیگری به بازی Wolfenstein Youngblood بخشیده است. این دو دختر جوان از هر سربازی که شما فکر کنید آماده‌تر و شجاع‌تر هستند و تنها کافی است سلاخی یک نازی توسط شات گان آن‌ها را به چشم خود ببینید.

راهنمای قدم به قدم بازی Wolfenstein Youngblood

راهنمای قدم به قدم بازی Wolfenstein Youngblood

بازی Wolfenstein Youngblood توسط استودیو Bethesda Softworks ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Wolfenstein Youngblood با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Wolfenstein Youngblood

این دو خواهر بی‌باک هرکدام دارای صفات خاص خود هستند و هرکدام به شیوه‌ای نازی‌ها را به درک می‌فرستند. تفنگ‌ها از سلاح کمری گرفته تا تیربار سنگین یار شما هستند و پدر، به‌خوبی استفاده از آن‌ها را به این دوقلوها یاد داده است و آن‌ها نیز با تمام قوا به کشتن و پیش رفتن می‌پردازند. مبارزه مانند نسخه‌های پیشین نفس‌گیر دنبال می‌شود و هیجان دیگر مجالی برای گردش در خون نخواهد داشت و حمله یک نازی به‌یک‌باره شمارا شکه خواهد کرد. مسیرهای متنوعی برای پیش بردن Wolfenstein: Youngblood وجود دارد و می‌توانید مانند رامبو وسط دشمن بپرید یا اینکه آرام و مخفیانه چندین عدد از آن‌ها را پیش هیتلر گوربه‌گور بفرستید.

حالت Co-Op بازی کاملاً روان پیش می‌رود و این دو خواهر یک‌لحظه هم یکدیگر را تنها نمی‌گذارند و همیشه پشتیبان هم هستند. می‌توانید اجازه دهید یک کامپیوتر کنار شما باشد یا اینکه دوستی را به خود متصل کنید و کنار او Wolfenstein: Youngblood را تجربه کنید. این فرد کنار شما تأثیر زیادی در مبارزات دارد و می‌تواند بازی را سریع‌تر کند یا اینکه حالا باید او را نیز روش دوش خود بیندازید و وظیفه او را نیز انجام دهید. بازی جلوه‌های بصری فوق‌العاده‌ای دارد و در یک آن خون یک نازی بی‌همه‌چیز همه‌جا می‌پاشد و رگبار گلوله ضربان قلب شمارا به آخرین حد می‌رساند. Bethesda همیشه متخصص ساخت بازی‌های تک نفره است اما این بار بخت خود را در حالت آنلاین نیز سنجیده است.

Wolfenstein: Youngblood به‌نوعی نقش خود به‌عنوان یک اسپین آف به‌خوبی ایفا می‌کند و این دخترهای دوقلو نیز ساعت‌های مفرحی از کشت و کشتار نازی‌ها را به ارمغان آورده‌اند. با شناخت این دو دختر خواهید فهمید که جنسیت یک کلیشه مسخره است و در آخر اما دختر کو ندارد نشان از پدر، تو بیگانه خوانش مخوانش دختر!

در ادامه برای دانلود بازی Wolfenstein Youngblood با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Wolfenstein Youngblood is a first-person shooter. Players assume control of a ranger named Walker, who is free to explore the game’s apocalyptic fiction open world. Players are given control over some of Walker’s attributes, such as their gender, skills, or attire. Walker is able to wield various firearms and tools to fight against enemies, including returning weapons such as the wingstick. Players can develop Walker’s skills with Nanotrite-based powers. Through a mode called Overdrive, Walker’s guns do more damage, enemies drop more energy and they get healed constantly — providing players with an aggressive way to mow down enemies. Nanotrites from the first game, which act as special powers and ability boosts, can also be used to increase combat efficiency. The game also features vehicular combat, including trucks, buggies and gyrocopters, with the player being able to drive any vehicle in the game’s world.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 33 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 10 دیدگاه
  • Avatar

    پوریا

    مهمان

    سلام
    ببخشید پارت ۳ و ۴ یکیه لطفا اصلاح کنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به پوریا

      نویسنده

      حل شد عزیز

  • Avatar

    سعید

    مهمان

    دیتای ریجن 2 پارت 4 نداره همون پارت 3 تکرار شده!!!
    زحمت بکشید درست کنید کلی حجم مصرف شده تا از سایت شما دانلود بشه حالا کل فایلها لنگ پارت 4 هستند؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سعید

      نویسنده

      سلام
      حل شد

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام اگه اکانت ریجن ۱ بخرم میتونم از توی خود ps4 دیتا رو دان کنم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ariya

    مهمان

    سلام. ما دمو این بازیو واسه ps4 زدیم ولی وقتی میخوایم بازی رو ستارت کنیم میگه باید یه اکانت تو سایت bethesda باز کنیم ما هم رفیم باز کردیم بعد vefrication هم کردیم ولی تو بازی نمیتونیم sign کنیم. وقتی هم میخوایم بازی رو شروع کنیم ی چیزی درمورد buddy pass مینویسه که نمیدونم اصلا چیه! اگه راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم. ممنون از سایت عالیتون.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mehdi

    مهمان

    سلام با عرض ادب خسته نباشید ببخشید منظور از دانلود دیتای بازی چیست؟؟ منظورتون همون بازیه؟؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کیوان

    مهمان

    برای کامپیوتر چرا نمیزاری ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کیوان

    مهمان

    ممنون از سایت خوبتون که اینقدر سریع عمل میکنید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به کیوان

      نویسنده

      ارادتمندیم ❤️