سیستم موردنیاز بازی Redfall (ردفال)
محمد صادق شجاعی

سیستم مورد نیاز بازی Redfall مشخص شد

محمد صادق شجاعی 7 بهمن 1401 بدون دیدگاه
824 بازدید

پس از آن که در جریان رویداد Xbox Developer Direct تاریخ انتشار بازی Redfall (ردفال) اعلام شد، استودیو Arkane اقدام به اعلام سیستم مورد نیاز این اثر کرده است. با این وجود که حداقل سیستم مشخص شده، سیستم پیشنهادی همچنان نامعلوم باقی مانده است.

بازی Redfall، تازه‌ترین محصول استودیو Arkane که به واسطه ساخت سری Dishonored و بازی Deathloop شناخته می‌شود، یکی از آثار مورد‌انتظار سال جاری است. سال گذشته اعلام شد که با تصمیم سازندگان انتشار بازی ردفال تا نیمه اول سال 2023 به تعویق افتاده است. در نهایت در جریان رویداد Xbox Developer Direct تاریخ انتشار این اثر مشخص شد. در همین راستا، شرکت Bethesda سیستم مورد نیاز بازی Redfall را اعلام کرده است.

شرکت بتسدا تنها حداقل سیستم مورد نیاز بازی ردفال را مشخص کرده و سیستم پیشنهادی در آینده معرفی خواهد شد. خوشبختانه برای آن که بتوانید این تجربه تیر‌اندازی با محوریت مبارزه با خون‌‌آشام‌ها را تجربه کنید، به قوی‌ترین کارت گرافیک بازار نیازی نبوده و با سخت‌افزار متوسط نیز می‌توانید بازی Redfall را اجرا کنید.

اشاره به حداقل 16 گیگابایت حافظه رم چندان غیر‌منتظره و عجیب نیست، اما جنبه‌ای از سیستم مورد نیاز بازی ردفال که جلب‌توجه می‌کند، نیاز به 100 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی است. استودیو آرکین به صراحت توصیه می‌کند که بازی Redfall را روی حافظه SSD نصب کنید.

سیستم موردنیاز بازی Redfall (ردفال)

با این وجود که کارت گرافیک‌های Nvidia GeForce GTX 1070 و AMD Radeon RX 580 توان حداقلی برای اجرای بازی ردفال را دارند، اما مشخص نشده است که دارندگان این GPUها اثر مذکور را با چه تنظیمات گرافیکی و نرخ فریمی اجرا خواهند کرد. با این وجود که به صورت رسمی تایید نشده، اما انتظار می‌رود که همانند بازی قبلی استودیو آرکین یعنی بازی دث لوپ، بازی Redfall از فناوری‌های Nvidia DLSS و AMD FSR پشتیبانی کرده و دارای ری تریسینگ باشد. حداقل سیستم مورد نیاز بازی Redfall به شرح زیر است:

حداقل سیستم مورد نیاز:

  • ویندوز: Windows 10 64-bit
  • پردازنده: Intel Core i5-8400 یا AMD Ryzen 5 1600
  • حافظه رم: 16 گیگابایت
  • کارت گرافیک: AMD RX 580 یا Nvidia GTX 1070
  • حافظه گرافیکی: 6 گیگابایت
  • فضای خالی: 100 گیگابایت
  • نکته اضافه: استفاده از SSD توصیه می‌شود

بازی Redfall در تاریخ 2 مه 2023 (12 اردیبهشت 1402) روی پلتفرم‌های ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر منتشر خواهد شد. بازی ردفال صحنه مبارزه انسان‌ها با خون‌آشام‌ها است که برای این منظور می‌توانید از چهار شخصیت قابل بازی که هر یک پیش‌زمینه داستانی و توانایی‌های خاص خود را دارند، استفاده کنید. این اثر تیر‌اندازی اول شخص و Open-World را می‌توانید به صورت تک‌نفره و چند‌نفره تجربه کنید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.