داستان The Last of Us Part 2
محمد صادق شجاعی

نیل دراکمن در واکنش به منتقدان The Last of Us Part 2: اهمیت نمی‌دهم

محمد صادق شجاعی 2 فروردین 1402 1 دیدگاه
2,087 بازدید

نیل دراکمن، خالق سری لست اف اس، در مصاحبه با GQ در واکنش به افرادی که نسبت به داستان بازی The Last of Us Part 2 انتقاد دارد، اعلام کرده است که به گفته‌های آن‌ها اهمیت نمی‌دهد.

به تازگی فصل اول سریال The Last of Us به پایان رسید و علاقه‌مندان این اثر برای تماشای فصل دوم آن لحظه‌شماری می‌کنند. این فصل قرار است که بخش‌هایی از داستان بازی لست اف اس 2 را پوشش دهد. در زمان انتشار اثر مذکور بسیاری از افراد آن را مورد انتقاد قرار دادند. حال نیل دراکمن، خالق سری The Last of Us، اعلام کرده است که به هیچ وجه نگران بازخورد‌ها نیست.

نیل دراکمن در پاسخ به این که چگونه برخی از بازیکنان از چگونگی شکل‌گیری داستان در بازی The Last of Us Part 2 نا‌راضی هستند، به GQ گفت: «اهمیت نمی‌دهم. آن‌ها واکنش‌های مختلفی نشان می‌دهند و این امر از کنترل ما خارج است. چگونه می‌توانیم بهترین نسخه لایو اکشن از داستان بازی لست اف اس 2 را بسازیم؟ این چالشی است که هر روز با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم.»

داستان The Last of Us Part 2

عدم پایان سریال The Last of Us در دو فصل

کریگ مازین، شورانر سریال The Last of Us، این نکته را متذکر شده است که بازی The Last of Us Part 2 توانسته از نظر احساسی نظر بازیکنان را جلب و آن‌ها را جذب کند. وی در این مورد گفته است: «داستان بازی لست اف اس 2 موجب شده که حس‌هایی مثل خشم، سر‌درگمی یا نا‌امیدی در مخاطبین ایجاد شود. به نظر من این شرایط نسبت به بدترین حالت ممکن یعنی بی‌تفاوتی ارجحیت دارد.»

اخیرا نیل دراکمن و کریگ مازین اعلام کرده‌اند که فصل دوم سریال The Last of Us تمامی اتفاقات دومین بازی سری لست اف اس را پوشش نخواهد داد. با این وجود که مشخص نشده اثر مذکور چند فصل خواهد بود، اما نباید انتظار داشته باشید که با دو فصل به کار خود پایان دهد.

نظر شما در مورد داستان بازی The Last of Us Part 2 چیست؟ آیا توانسته نظر شما را جلب کند یا جزو منتقدین آن هستید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    یه فردی مهم

    مهمان

    دراکمن : اهمیت ندادم?

    پاسخ دهید