بهترین بازی های نقش آفرینی فانتزی
کسری کاظمی

بهترین بازی های نقش آفرینی فانتزی که باید تجربه کنید

کسری کاظمی 26 اسفند 1401 1 دیدگاه
6,070 بازدید

بهترین بازی‌های RPG می‌دانند چگونه شما را درگیر نگه دارند. از خطوط داستانی به دقت بافته شده تا شخصیت‌های به یاد ماندنی، جهان‌های خارق‌العاده و سیستم‌های مبارزه منحصر به فرد، بدون شک هیچ چیزی جذاب‌تر از یک RPG خوب نیست. اما این فقط مسابقه‌ای نیست که در آن عناوین بهترین داستان‌های بازی را به رخ بکشند. کوئست‌های جانبی می‌توانند به همان اندازه مأموریت‌های کمپین اصلی جذاب باشند، با تصمیم‌هایی که می‌توانند بر پایان شما تأثیر بگذارند یا روی هم‌ترازی شخصیت‌های شما تمرکز کنند؛ مانند برخی بازی‌ها مانند Fable. پس با بهترین بازی های نقش آفرینی فانتزی که باید تجربه کنید همراه باشید.

سفر به ناشناخته‌ها با بهترین بازی های نقش آفرینی فانتزی

درون یک بازی نقش آفرینی، شما می‌توانید همه چیز را داشته باشید. از اکتشافات بین سیاره‌ای، دوئل شمشیرهای نوری و خون‌آشام‌های تشنه به خون گرفته تا هیولاهای جهش‌یافته‌ای که باید با چوب گلف ضرب و شتم شوند. با این حال تمرکز اصلی این لیست، بر روی بازی‌هایی است که در دنیاهای قرون وسطی ای و جادویی فانتزی جریان دارند. بررسی بازی های نقش آفرینی فضایی برای زمان دیگری خواهد بود. در این لیست، 20 بازی فوق‌العاده برای سرگرم شدن پیدا خواهید کرد، در حالی که در انتظار بازی های بزرگی مانند Mass Effect 5، Starfield، Elder Scrolls 6 و Dragon Age: Dreadwolf هستید.

20) Monster Hunter: World

بازی Monster Hunter World

سری Monster Hunter همیشه طرف‌داران سرسختی داشته است، اما محبوبیت آن با بازی باورنکردنی Monster Hunter: World به شدت افزایش یافت. Monster Hunter: World با بهبود حلقه گیم‌پلی اعتیادآور آثار قبلی، به شدت به نام خود وفادار است و دنیای باز غول‌پیکری را برای کاوش ارائه می‌کند و آن را به راحتی به عنوان یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی فانتزی که باید تجربه کنید ثبت می‌کند. شکار جانوران Astera و استفاده از غارت آنها برای ساخت تجهیزات مورد نیاز برای ردیابی و کشتن هیولاهای قوی‌تر کاملاً رضایت بخش است و ویژگی‌های چندنفره ساده درون بازی نیز به این معنی است که همیشه می‌توانید کمی کمک بگیرید تا برخی از موجودات عظیم‌تر را از بین ببرید. تجربه این شاهکار را به هیچ وجه از دست ندهید.

19) Final Fantasy 7 Remake

بازی Final Fantasy 7 Remake

Final Fantasy 7 محبوبیت جهانی دارد، بنابراین جای تعجب نیست که Final Fantasy 7 Remake در اینجا حضور پیدا کند. دنیای با جزئیات زیبایی که قبلاً با آن آشنا بودید تغییر کرده است؛ بزرگ‌تر، حماسی‌تر به نظر می‌رسد و در هر مرحله تحت تأثیر قرار می‌گیرید. احساس می‌کنید که در دنیای بازی زندگی می‌کنید و محیط نیز پر جنب و جوش است. این بازی واقعاً تجسم مجددی از یک کلاسیک است. Final Fantasy 7 Remake به بازی اصلی افتخار می‌کند، در حالی که عناصر جدیدی را برای به‌روزرسانی آن برای بازیکنان مدرن معرفی می‌کند. مبارزات نوبتی بازی اصلی از بین رفته و به جای آن یک سیستم مبارزه بی‌درنگ وجود دارد که بلافاصله حرکتی و پویاتر به نظر می‌رسد. شخصیت‌های مورد علاقه‌تان نیز عمق بیشتری پیدا کرده‌اند.

18) Divinity: Original Sin 2

بازی Divinity Original Sin 2

در Divinity: Original Sin 2 انعطاف‌پذیری زیادی در مورد المان‌های فانتزی وجود دارد. همچنین مبارزات ارزشمند و گرافیک زیبایی وجود دارد که این بازی را به یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی فانتزی که باید تجربه کنید تبدیل می‌کند. هنگام انتخاب کلاس خود وقت بگذارید، زیرا عمق و پیچیدگی هر شخصیت بازی به این معنی است که اولین تصمیم شما یک تصمیم مهم است. سپس به دنیای Rivellon شیرجه بزنید. جایی که موجودات تاریکی از آن سوی دنیا پس از مرگ فردی که قرار بود آنها را عقب نگه دارد، قبل از شروع رویدادهای این بازی در حال هجوم هستند. بدون شک این بازی به لطف استعداد و خلاقیت استودیو Larian، توانسته میلیون‌ها نفر را شوکه کند. وقتی Divinity: Original Sin 2 را شروع کنید، به سختی می‌توانید آن را کنار بگذارید.

17) Pillars of Eternity

بازی Pillars of Eternity

اگر با بازی Baldur’s Gate خاطره دارید، Pillars of Eternity بهترین انتخاب برای شماست. همچنین اگر مشتاقانه منتظر بازی آینده Obsidian یعنی Avowed هستید که در Eora همان دنیای PoE می‌گذرد، باید آن را تجربه کنید. دنیای Eora یک دنیای فریبنده پر از نژادهای مختلف مانند الف‌ها، کوتوله‌ها، انسان‌ها، اورلان ها و غیره است. در اینجا نفوذ سیاه چال‌ها و اژدها واضح است. ممکن است ساعت‌ها را روی صفحه خلق شخصیت بگذرانید، حتی قبل از اینکه وارد داستان جذاب شوید که یازده کلاس قابل بازی و گزینه انتخاب حیوان خانگی را ارائه می‌دهد (بله، درست خواندید). صحبت کردن باشخصیت‌ها شامل توضیحاتی از زبان بدن آنها می‌شود تا به شما کمک کند بهتر تصمیم بگیرید که چگونه به آنها واکنش نشان دهید. قطعاً با یک شاهکار طرف هستیم.

16) Fire Emblem: Three Houses

بازی Fire Emblem Three Houses

Fire Emblem: Three Houses سری بزرگ نقش آفرینی نوبتی را به نینتندو سوئیچ می‌آورد که به این معنی است که می‌توانید صدها ساعت را صرف بررسی داستان حماسی آن بدون توجه به موقعیت خود کنید. مدت کوتاهی پس از شروع بازی، متوجه خواهید شد که می‌خواهید تیم خود را در حین رفت و آمد به محل کار بسازید و در حالی که در مطب دکتر منتظر هستید، درباره آخرین شخصیت‌ها اطلاعات بیشتری کسب کنید. با داستانی عالی که اکشن را به سمت مبارزات نوبتی سخت و دشوار سوق می‌دهد، Three Houses تا حد زیادی فرمول اصلی سری را بهبود می‌بخشد. حتی یک شبیه‌ساز رابطه‌ای شبیه Persona وجود دارد که شما را وادار می‌کند بر سر شخصیت‌های مورد علاقه‌تان با دوستان دعوا کنید و از نظر احساسی درگیر آن‌ها شوید.

15) Baldur’s Gate II: Shadows of Amn

بازی Baldur’s Gate II Shadows of Amn

سرزمین‌ها و قلمروهای فراموش‌شده D&D با دقت در Baldur’s Gate II بازسازی شده‌اند. این بازی پر شده از محیط‌های غنی و پیچیده که به شدت انتظار بازیکنان را می‌شکند. صدها ساعت مأموریت اصلی و فرعی برایتان آماده شده که شامل: نجات دهکده‌ها، غوطه‌ور شدن در سیاه‌چاله‌ها، مبارزه با جادوگران دیوانه و سلاخی غول‌ها می‌شود. در کنار مأموریت‌های فوق‌العاده، این بازی همچنین شامل دیالوگ نویسی و صداپیشگی خارق‌العاده بوده که بدون شک تا مدت‌ها از ذهن بازیکنان پاک نخواهد شد. شما می‌توانید دوستان خود را نیز به مأموریت‌ها دعوت کرده و به صورت گروهی به تجربه این شاهکار نقش آفرینی بپردازید. بدون شک بازی Baldur’s Gate II: Shadows of Amn از بهترین بازی های نقش آفرینی فانتزی که باید تجربه کنید محسوب می‌شود.

14) Diablo 3

بازی Diablo 3

Diablo 3 یک دهه پیش اولین بار خود را به دنیا نشان داده و در آن زمان تابه‌حال به طور پیوسته به یکی از بهترین RPGهای شامل حالت همکاری تبدیل شده است. هنگامی که بلیزارد موضوعات بحث‌برانگیز را پاک‌سازی کرد، سیستم غارت را اصلاح کرد و طول جریان گیم پلی را گسترش داد، دیابلو 3 فضای لازم را برای فراتر رفتن از محدودیت‌های اصلی خود در اختیار گرفت. بازی امروزی واقعاً خارق‌العاده و بی مانند است. چه به تنهایی در حال کاوش در اعماق Sanctuary باشید و چه با سه دوست دیگر همکاری می‌کنید تا چالش‌برانگیزترین مأموریت‌ها را انجام دهید، Diablo 3 همچنان یک تجربه خوب و فراموش نشدنی است و با ورود Diablo 4 در آینده نزدیک، هرگز زمان بهتری از حالا برای گیر کردن در دنیای Diablo 3 وجود نداشته است.

13) Dragon Quest 11: Echoes of an Elusive Age

بازی Dragon Quest 11 Echoes of an Elusive Age

با اینکه این یازدهمین قسمت از یکی از ماندگارترین فرنچایزهای RPG در تمام دوران است، اما هرگز مکانی بهتر برای پرش به دنیای دیوانه‌وار Dragon Quest وجود نداشته است. دلیلش این است که Dragon Quest 11: Echoes of an Elusive Age یکی از بهترین JRPG های موجود درون بازار است که شامل تجربه‌ای گسترده و پر از عمق و قلب است. Dragon Quest 11 در میان دنیای مجلل، مبارزات نوبتی عالی و قهرمانان و شروران به یاد ماندنی‌اش، یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی فانتزی که باید تجربه کنید است. اگر به دنبال یک ماجراجویی کلاسیک در میان بازی های نقش آفرینی قدیمی ژاپنی هستید که با استایل و مکانیک‌های مدرن همراه شده باشد، Dragon Quest 11: Echoes of an Elusive Age باید اولین گزینه شما باشد.

12) Dragon Age: Inquisition

بازی Dragon Age Inquisition

فرنچایز Dragon Age بدون شک از نامدارترین و مورد احترام ترین سری بازی های نقش آفرینی فانتزی در تمام دوران است. با اینکه نسخه اولش نیز قابلیت قرار گرفتن درون این لیست را دارد، ولی تصمیم گرفتیم که نسخه Inquisition را انتخاب کنیم. آشکارا Dragon Age: Inquisition دارای مکانیک‌های به‌روزتری است. با این حال، همچنان شامل جنبه‌هایی است که طرف‌داران اولین نسخه از آن لذت می‌بردند؛ مانند یک دنیای فانتزی عظیم، شخصیت‌های دوست داشتنی و به‌یادماندنی و یک داستان جذاب که همان‌طور که باید شایسته یک بازی BioWare است. علاوه بر این، مکان‌های بازی در مقایسه با نسخه‌های قبلی گسترده و دقیق‌تر هستند. اگر می‌خواهید به دنیایی فانتزی قدم بگذارید که تا مدت‌ها شما را درون خود نگه می‌دارد، این بازی را دانلود کنید.

11) Legend of Zelda: Breath of the Wild

بازی Legend of Zelda Breath of the Wild

Breath of the Wild به نوعی، اولین بازی رسمی در ژانر نقش آفرینی درون فرنچایز Legend of Zelda است. شخصیت لینک این بار به قدری انعطاف‌پذیر است که می‌توانید در Legend of Zelda: Breath of the Wild هر کاری که می‌خواهید انجام دهید و انجامش به نظر درست می‌رسد. علی‌رغم آخرالزمانی که در راه است، مردم سرشان به کار خود بوده و به شما اجازه می‌دهند دقیقاً همین کار را انجام دهید. از تماشای دنیای زیبا در نوک یک برج جدید در دوردست گرفته تا پیمایش در یکی از پیچ و خم‌های مرموز در لبه نقشه، محیط اطراف شما چنان جذاب است که دنیا عملاً از شما التماس می‌کند که حواس خود را پرت کرده و به انجام هر کاری جز مأموریت‌های اصلی بپردازید. بدون شک این شاهکار لایق قرار گرفتن در لیست بهترین نقش آفرینی‌ها است.

10) Elder Scrolls 5: Skyrim

بازی Elder Scrolls 5 Skyrim

بازی های فرنچایز Elder Scrolls و مخصوصاً نسخه آخرش یعنی Skyrim یک هدف اصلی برای ارائه بازی های نقش آفرینی فانتزی دارند: اجازه به بازیکن برای انجام هر کاری که دوست دارد. می‌توانید خود را وقف کیمیاگری کنید، به شکار قلب اژدها بروید، در مسیر خود به همراه همراهانتان ماجراجویی کنید، یا فقط در اطراف Skyrim پرسه بزنید و با برداشت لوازم مورد نیاز برای امرار معاش زندگی کنید. تهدید اژدهایی که روستای مجاور را ویران می‌کند تقریباً همیشه وجود دارد. اما علی‌رغم آخرالزمانی که در راه است، اهداف شما در Skyrim کاملاً به خودتان بستگی دارد. هیچ چیز شما را مجبور به پذیرش مأموریت‌ها نمی‌کند. در حالی که منتظر انتشار Elder Scrolls 6 هستیم، Skyrim شما را صدها ساعت‌های فراوان سرگرم نگه خواهد داشت.

9) Persona 5 Royal

بازی Persona 5 Royal

Persona 5 Royal نسخه گسترش یافته Persona 5، یکی از بهترین بازی‌های RPG سال 2017 است. این بازی از همان زمان انتشارش، به دلیل ترکیب کردن گیم پلی نقش آفرینی ژاپنی با قابلیت‌های مختلف مانند دوست یابی و زندگی روزمره توانست شهرتی جهانی پیدا کرده و صنعت گیم را دچار تغییرات زیادی کند. این بازی محتوای جدید، داستان سرایی و گیم‌پلی را به همراه دو شخصیت جدید ارائه می‌کند و ارزش بیشتری به بازی 100 ساعته قبلی می‌افزاید. Persona 5 از شما می‌خواهد که هر یک از شخصیت‌ها را درک کرده و آن‌ها را همانند دوستان واقعی خود بشناسید. این عنوان دنیایی فانتزی و عمیق نیز دارد که با موجودات باستانی و خیالی تزئین شده و بدون هیچ شکی از بهترین بازی های نقش آفرینی فانتزی که باید تجربه کنید است.

8) Vampire: The Masquerade – Bloodlines

بازی Vampire The Masquerade – Bloodlines

این بازی نقش آفرینی عجیب و غریب که در سال 2004 منتشر شد، یکی از بدترین آغازها را برای یک بازی داشت. با باگ‌های فراوان و مشکلات فنی بسیار که باعث شد خیلی‌ها در آن موقع توجهی به آن نکنند. با این حال با گذر زمان، با حل شدن بسیاری از مشکلات، پتانسیل پنهان این شاهکار به عنوان یکی از جذاب‌ترین و خوش ساخت ترین نقش آفرینی‌های رایانه‌های شخصی، به وضوح قابل مشاهده است. Vampire: The Masquerade – Bloodlines دنیایی را به تصویر می‌کشد که خون‌آشام‌ها در کنار مردم زندگی کرده و در قبیله‌ها و گروه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند. هر گروه دارای قابلیت‌ها و قدرت‌های متفاوتی بوده و شما می‌توانید از میانشان انتخاب کنید. این بازی ارزش تکرار بسیار بالایی داشته و صداپیشگی و داستان فوق‌العاده از ویژگی‌هایش است.

7) Darkest Dungeon

بازی Darkest Dungeon

اگر با نام Darkest Dungeon آشنا نیستید، باید به شما یکی از دیوانه‌وارترین و دشوارترین بازی های نقش آفرینی که تابه‌حال خلق شده را معرفی کنیم. این بازی در جامعه گیم به درجه سختی فوق‌العاده چالش برانگیز معروف است که مشکلات زیادی برای پیشروی بازیکنان ایجاد می‌کند. این بازی در سیستم مبارزاتش، با سایر بازی های درون بازار متفاوت است. مثلاً هر چه در سیاه چال‌ها جلوتر بروید و با هیولاهای بیشتری مبارزه کنید، شخصیت‌های شما از نظر روانی تحت تأثیر قرار گرفته و عملکرد متفاوتی خواهند داشت. البته این فرض بر این است که در وهله اول بتوانید آنها را زنده نگه دارید. این بازی به هیچ وجه آرامش بخش نبوده و شدیداً استرس زا است. این موضوع باعث خلق یک اثر فانتزی تاریک و بسیار درگیرکننده شده که گیمرها را مجازات می‌کند.

6) Planescape: Torment

بازی Planescape Torment

این بازی همواره یکی از کلاسیک‌ترین و تأثیرگذارترین بازی های نقش آفرینی کلاسیک در دهه 90 میلادی است. تأثیرش را می‌تواند بر روی آثار مدرنی مانند Disco Elysium به راحتی مشاهده کرد. همه چیز در اینجا در خدمت داستان است و در حالی که شما تصمیمات مهمی را در درون آن می‌گیرید، فقط در یک جهت پیش می‌رود تا به نتیجه نهایی برسد. دیالوگ نویسی در Planescape: Torment به طرز دیوانه‌واری عمیق و پیچیده بوده و به مسائل فلسفی و گسترده‌ای می‌پردازد. با اینکه این بازی محتوایی اندازه یک رمان عظیم دارد، ولی از نظر بصری نیز یکی از زیباترین بازی های نقش آفرینی تاریخ است. تجربه این بازی می‌تواند دانش شما را بسیار افزایش دهد. پس به راحتی در لیست بهترین بازی های نقش آفرینی فانتزی که باید تجربه کنید قرار دارد.

5) Dark Souls

بازی Dark Souls

در مورد Dark Souls چه چیزی می‌توانیم بگوییم که قبلاً گفته نشده است؟ آیا باید روی داستان دیوانه کننده، مینیمالیستی و بسیار قابل تفسیر آن که از طریق توصیف آیتم‌ها، عناصر محیطی و دیالوگ‌های رمزآلود ارائه می‌شود، تمرکز کنیم؟ پیشرفت شخصیت عمیق و اعتیادآور آن؟ دشواری به شدت افسانه‌ای آن؟ شخصیت‌های جذاب؟ دنیای زیبا و افسرده کننده و در عین حال به‌یادماندنی‌اش؟ به سختی می‌توان به یک دلیل کلی و منفرد اشاره کرد که چرا Dark Souls یک شاهکار است، زیرا در واقع، ترکیبی دلپذیر از عناصر متعدد است که یکدیگر را تکمیل می‌کنند و منجر به یک دنیای یکپارچه و منسجم می‌شوند. این بازی گیمرها را وادار می‌کند تا ریسک کرده و به یافتن راه حل با آزمون و خطاهای بسیاری بپردازند. پس گیمرهای سرسخت نباید تجربه را از دست بدهند.

4) Undertale

بازی Undertale

Undertale عنوانی است که تنها توسط یک نفر ساخته شد و به واسطه داستان عجیب و پیچیده، سیستم مبارزات نوین و شخصیت‌های به‌یادماندنی‌اش، همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین آثار نسل گذشته از آن یاد می‌شود. این بازی با الهام گرفتن از آثار کلاسیک ژانر نقش آفرینی ژاپنی در دهه 90 ساخته شده که پر از اشارات و ادای احترام به سیستم‌ها و گرافیک‌های آن بازی‌ها است. در کنار این موضوع، هویت کاملاً متفاوتی را هم داشته که بدون شک آن را تبدیل به یک کلاسیک مدرن کرده است. شما در دنیای بازی راه می‌روید و در نبردهای تصادفی قرار می‌گیرید، با منویی که شامل گزینه‌های مبارزه، استفاده از آیتم‌ها یا فرار می‌شود. با این حال امکان صحبت با تمامی دشمنان و راضی کردن آن‌ها به تسلیم شدن وجود دارد که چندین پایان مختلف را هم باز خواهد کرد.

3) Bloodborne

ّبازی Bloodborne

Bloodborne احتمالاً یکی از بهترین و جاه‌طلبانه‌ترین دنباله‌های معنوی در تاریخ صنعت گیم است. این بازی پس از موفقیت‌های زیاد چند نسخه اول Dark Souls توسط تیم FromSoftware تولید شد و در کنار ظاهر کاملاً متفاوتش، از مکانیک‌های گیم پلی آشنایی برخوردار بود. در ظاهر، Bloodborne ممکن است شبیه Dark Souls در لباس‌های گوتیک به نظر برسد، اما خیلی بیشتر از این است. فضای لاوکرافتی Yharnam به شدت ناراحت‌کننده و غم‌انگیز است. اکثر ساکنان آن با خشم بی‌معنایی تحریک می‌شوند و به هر چیزی که ببینند حمله می‌کنند. در Bloodborne، هیچ سپری وجود ندارد و گیم پلی بسیار سریع‌تر خواهد بود. دنیای این بازی یکی از به‌یادماندنی‌ترین و خلاقانه‌ترین چیزهایی است که صنعت گیم تابه‌حال به چشم دیده است.

2) The Witcher 3: Wild Hunt

بازی The Witcher 3 Wild Hunt

زمانی که Witcher 1 در سال 2007 منتشر شد، کمتر کسی حدس می‌زد که شاهد تولد یکی از بهترین و محبوب‌ترین فرنچایزهای تاریخ بازی خواهند بود. با نگاهی به گذشته، باورنکردنی است که یک استودیوی کوچک پر از افراد با استعداد و فداکار، به دور از هوس‌های صنعت بازی، در صورت داشتن زمان و منابع، می‌تواند چه کارهایی انجام دهد. The Witcher 3 نقطه اوج نزدیک به ده سال پیشرفت و بهبود مستمر است. از هر نظر ممکن از قسمت‌های قبلی بهتر است؛ هم از منظر مکانیکی و هم از منظر روایتی بزرگ‌تر و عمیق‌تر است. ابهام اخلاقی، تعصب، دسیسه سیاسی و البته شکار هیولا را می‌گیرد و آنها را در دنیایی عظیم قرار می‌دهد. این بازی همچنان یکی از بهترین دنیاهای جهان آزاد را دارا بوده که صدها ساعت محتوای خالص درونش قرار دارد.

1) Elden Ring

بازی Elden Ring

بازی Elden Ring جدیدترین محصول از سوی کمپانی افسانه‌ای و نامدار FromSoftware است که چندین رتبه درون همین لیست بهترین بازی های نقش آفرینی فانتزی که باید تجربه کنید را به خود اختصاص داده است. این بازی جاه‌طلبانه‌ترین و بزرگ‌ترین محصول این تیم بوده که از مورد انتظارترین آثار سال 2022 نیز به شمار می‌رفت. در نهایت پس از انتشار، Elden Ring نه تنها تمام انتظارات را برآورده کرده، بلکه موفق شد حتی فراتر از آن هم رفته و به یکی از پرفروش‌ترین بازی های سال نیز تبدیل شود. دنیای بازی با ساعت‌ها محتوای قابل تجربه، مأموریت‌های داستانی، باس‌های حماسی برای نبرد و… توانسته به معنای واقعی کلمه، فانتزی بودن را به رخ بکشد. حتی نویسنده معروف فانتزی نویس یعنی George R. R. Martin نیز بر روی آن کار کرده است.

جمع بندی

بیست، حتی ده سال پیش، شناسایی یک بازی نقش آفرینی کاری بسیار آسان بود. این واقعیت که آنها بر روی داستان، پیشرفت شخصیت و کاوش متمرکز بودند، آنها را به راحتی از پلتفرمرها و عناوین اکشنی که بر صنعت تسلط داشتند متمایز می‌کرد. با این حال امروزه مشخص کردن بازی‌های نقش‌آفرینی به طور فزاینده‌ای سخت‌تر می‌شود، زیرا تقریباً همه بازی‌های ویدئویی مدرن حداقل چند مکانیزم RPG دارند. چه درخت‌های مهارت، گزینه‌های گفتگو یا آزادی انتخاب باشند. اگر بخواهیم از تعریف متعارف آن پیروی کنیم، هر بازی یک بازی نقش آفرینی است. با این حال این مقاله بر روی آثار خالص و کاملاً RPG تمرکز کرده است.

مقیاس و گستردگی بازی‌های RPG در حال حاضر در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. با فناوری‌هایی که در نهایت به جاه‌طلبی‌های توسعه‌دهندگان کمک می‌کند و جهان‌های وسیع و خیالی بزرگی را که قبلاً دیده نشده بودند را ممکن می‌سازد. در نتیجه، برخی از این ماجراجویی‌های فانتزی در دنیاهای خیالی و افسانه‌ای، جزو بهترین بازی‌های رایانه‌ای هستند که تاکنون ساخته شده‌اند. در لیست بهترین بازی های نقش آفرینی فانتزی که باید تجربه کنید به تعداد زیادی از بهترین آثار درون این استایل و دنیا پرداختیم. با این حال نوبت شما رسیده که بهترین و جذاب‌ترین بازی های نقش آفرینی فانتزی مورد علاقه‌تان را به ما در بخش نظرات معرفی کنید.

منبع: Unleash the Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

بدترین بازی نقش آفرینی فانتزی چیست؟

بازی Lunar: Dragon Song به دلیل مشکلات فنی بالا و داستان به شدت ضعیفش، اغلب به عنوان یکی از بدترین بازی های نقش آفرین فانتزی یاد می‌شود.

۱
مورد انتظارترین بازی نقش آفرینی فانتزی چیست؟

بازی Dragon Age: Dreadwolf که قرار است چهارمین نسخه رسمی از فرنچایز Dragon Age باشد، بدون شک مورد انتظارترین بازی نقش آفرینی فانتزی است.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Mmd

    مهمان

    منطقیه skirem و legend of zelda ۱۱.۱۰ ویچر دوم ویچر نتها از نظر پلیر و کامیونیتی بلکه از نظر نمره هم از اسکایریم کمتره

    پاسخ دهید