دانلود بازی Undertale برای PC
دانلود بازی Undertale برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Undertale برای PC

پارسی گیم 21 دی 1401 6 دیدگاه
26,157 بازدید

دانلود بازی Undertale برای کامپیوتر

دیگر باید متوجه شده باشید که این روزها بازی‌سازان مستقل هستند که خلاقیت و اوج کیفیت را در صنعت گیم حفظ کرده‌اند. برخی بازی‌های مستقل حتی توانسته‌اند فراتر از سایر آثار بزرگ‌تر ظاهر شده و شهرت بی مانندی کسب کنند. یکی از موفق‌ترین و شاهکارترین بازی‌های مستقل تمام دوران، عنوانی به نام Undertale است که توسط یک بازی ساز به نام Toby Fox ساخته شده است. بازی Undertale با انتشارش در سال 2015 توانست توجه اکثر منتقدان و گیمرهای دنیا را جلب کرده و با نوآوری در ژانر نقش آفرینی، ارائه داستان و شخصیت‌های به‌یادماندنی، نام خود را به عنوان یکی از بهترین بازی‌های تاریخ جاودانه کرد.

به عنوان یک نقش آفرینی کلاسیک، Undertale به شما اجازه می‌دهد تا میان مبارزه با دشمنان و صلح کردن با آن‌ها انتخاب کنید. این تصمیمات مختلف پایان‌های متفاوتی را برایتان باز خواهد کرد. در کنار این موضوع، دیالوگ‌های به شدت هوشمندانه و موسیقی فراموش نشدنی باعث شده‌اند تا Undertale یک بازی کلاسیک مدرن باشد. گرافیک زیبای پیکسلی این بازی ادای احترام مستقیمی به آثار کلاسیکی مانند EarthBound داشته که از بازی‌های مورد علاقه سازنده Undertale است. تک‌تک کاراکترهای فرعی این بازی با شخصیت‌پردازی‌های فوق‌العاده‌شان، تا مدت‌ها در ذهن شما می‌مانند و بازی را فراتر از یک عنوان ساده کرده‌اند.

داستان بازی Undertale حول محور کودکی می‌گذرد که وارد دنیای شیاطین و هیولاها شده و باید با ارتباط برقرار کردن با افراد مختلف و یافتن راه‌حل‌هایی، به سطح زمین برگردد. در این مسیر طولانی شما با کاراکترهایی روبرو می‌شوید که هر کدام داستان خاص خود را داشته و همگی نیز به دنبال کمک به شما نیستند. نوآوری در ارائه نحوه به چالش کشیدن هر شخصیت، از Undertale عنوانی را ساخته که می‌تواند توجه همه گیمرها حتی افراد تازه کار در ژانر نقش آفرینی را هم به سوی خود جلب کند. اگر به دنبال تجربه یکی از بهترین بازی‌هایی که تابه‌حال ساخته شده هستید، بهتر است همین حالا Undertale را دانلود کنید.

بازی Undertale عنوانی در سبک نقش آفرینی است. این بازی موفق شد تا با کسب نمرات فوق‌العاده و فروش بی نظیرش، پرچم بازی‌های مستقل در دنیا را بالا نگه دارد. اگر به دنبال متفاوت‌ترین تجربه از یک بازی نقش آفرینی و داستانی هستید، توصیه می‌کنیم همین حالا Undertale را دانلود و بارها آن را تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Axiom Verge و Hotline Miami را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Undertale برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Vista, 7, 8, or 10
Memory: 2 GB RAM
Graphics: 128MB
Storage: 200 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows XP, Vista, 7, or 10
Processor: 2GHz+
Memory: 3 GB RAM
Graphics: 512MB
Storage: 200 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Welcome to UNDERTALE. In this RPG, you control a human who falls underground into the world of monsters. Now you must find your way out… or stay trapped forever. ((Healthy Dog’s Warning: Game contains imagery that may be harmful to players with photosensitive epilepsy or similar condition.))

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    میلاد

    مهمان

    روی ویندوز ۱۱ قابل اجرا هستش؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به میلاد

      پشتیبانی

      سلام دوست عزیز بله

  • Avatar

    mitsu

    مهمان

    اگه میتونید underfell (نسخه کاملش) و undertell bits and pieces رو قرار بدید، با تشکر

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Arman در پاسخ به mitsu

      مهمان

      داداش اونا فن گیمن باید از تو gamejolt دانلود کنی underfell هم هنوز نسخه ی کاملش ساخته نشده

  • Avatar

    abolfazl

    مهمان

    سلام بازی زیر نویس نداره؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      Sam در پاسخ به abolfazl

      مهمان

      توی ستینگ subtitle رو روشن کن