تفنگ دمو Resident Evil 4
یحیی رحیمی

دمو بازی Resident Evil 4 شامل یک تفنگ مخفی است

یحیی رحیمی 21 اسفند 1401 بدون دیدگاه
4,808 بازدید

شرکت کپکام با انتشار دمو بازی Resident Evil 4 Remake طرفداران این سری را کاملاً سرگرم کرده است. به نظر می‌رسد که این نسخه آزمایشی شامل رازهای پنهانی است که یکی از پس دیگری فاش می‌شوند. درجه سختی جدید رزیدنت اویل 4 در این دمو پیدا شد و گروه دیگری هم موفق به یافتن یک تفنگ جدید شده‌اند. مسلسل دستی جدید به‌نوعی سومین سلاح تازه بازی است و پیدا شدن آن شاید دلیل تازه‌ای برای تجربه دمو باشد.

در صورتی که دمو Resident Evil 4 Remake را بازی کرده باشید، می‌دانید که یک سلاح کمتری و همچنین تفنگ ساچمه‌ای در خانه‌ی روستایی قرار دارند و می‌توانید آن را به دست بیاورید. اما عده‌ای توانسته‌اند یک تفنگ سوم پیدا کنند. این تفنگ در بازی اصلی مربوط به سال 2005 استفاده شده بود و حال با ظاهر نو و کارکردی تازه بازگشته است. این تفنگ سوم برای طرفداران بازی کاملاً آشناست و همان مسلسل دستی TMP است که کسب آن البته کار ساده‌ای نیست.

با جستجو در یوتیوب می‌توانید انبوهی از ویدیوهای نحوه‌ی یافتن تفنگ سوم دمو رزیدنت اویل 4 را ببینید. برای کسب این تفنگ باید به قسمت پایینی مراجعه کنید، همان‌جایی که با اولین گانادو مواجه می‌شوید. پس از شکست دادن آن‌ها، باید هر چه آیتم جمع‌آوری کرده‌اید را دور بیندازید. پس از آنکه تمام آیتم‌های خود را دور انداختید، حال به سمت روستا حرکت کنید. در این میان هیچ آیتمی را نباید بردارید و در غیر این صورت باید دوباره از ابتدا شروع کنید.

تفنگ دمو Resident Evil 4

تفنگ سوم دمو Resident Evil 4

پس از آنکه به روستا رسیدید، باید به قسمتی بروید که کلیسا در آن قرار دارد و سپس به سمت چپ بپیچید. خواهید دید که چاه آب که همیشه بسته بود حالا باز شده است. لئون می‌توان از چاه پایین برود و به یک صندوقچه مخفی دست پیدا کند. این صندوق شامل تفنگ TMP است که می‌توانید در ادامه بازی از آن استفاده کنید. مسلسل TMP تنها آیتمی نیست که داخل چاه پیدا می‌کنید، بلکه یک چاقو آشپزی هم دیده می‌شود و می‌توان آن را کنار چاقو جنگی مخصوص لئون قرار داد و از آن استفاده کرد.

دمو بازی Resient Evil 4 پر از رازهای فاش‌نشده است. یکی از کاربران توییتر نوشته است که یک چاه آب دوم وجود دارد که دسترسی به آن غیرممکن است. مشخص نیست چطور می‌توان داخل آن شد و هنوز فردی راز آن را کشف نکرده است. کپکام ایستراگ‌های مختلفی برای طرفداران قرار داده است و اگر دمو را تابه‌حال بازی نکرده‌اید، بهتر است سری به استیم یا فروشگاه‌ ایکس‌باکس و پلی‌استیشن بزنید. گفتنی است تفنگ جدید Resident Evil 4 Remake هم پیدا شده است که در ادامه بازی با آن آشنا خواهید شد.

منبع:‌ TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.