سریال The Last of Us (لست اف اس)
محمد صادق شجاعی

سریال The Last of Us بیش از یک میلیارد دقیقه تماشا شده است

محمد صادق شجاعی 16 اسفند 1401 بدون دیدگاه
162 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، اثر اقتباسی شبکه HBO از سری بازی های لست اف اس به یک نقطه عطف چشمگیر در رابطه با بینندگان رسیده است. بر اساس داده‌های Nielsen، سریال The Last of Us در هفته اول ماه فوریه به یک میلیارد دقیقه تماشا از طریق HBO Max رسیده است.

اوایل سال میلادی جاری پس از مدت‌ها انتظار سریال اقتباسی از بازی لست اف اس از شبکه HBO پخش شد. این سریال که با نقد‌های مثبت منتقدین رو‌به‌رو شده بود، توانست نظر مثبت مخاطبین را جلب کند. اکنون که سریال The Last of Us روز‌های پایانی فصل اول خود را سپری می‌کند، گزارشی از دستاورد جدید این مجموعه منتشر شده است. با استناد به داده‌های منتشر شده توسط موسسه نیلسن، در هفته سوم نمایش اثر مذکور بیش از یک میلیارد دقیقه تماشا شده است.

موسسه Nielsen در گزارش خود اعلام کرده که در بازه زمانی 30 ژانویه تا 5 فوریه (10 تا 16 بهمن) به میزان 1.2 میلیارد دقیقه استریم رسیده است. لازم به ذکر است که داده‌های موسسه مذکور تنها مربوط به میزان استریم‌های سرویس HBO Max در ایالات متحده آمریکا بوده و آمار شبکه HBO و سایر شبکه‌ها و سرویس‌های مشابه محاسبه نشده‌اند.

با این وجود که شبکه HBO به تعداد بینندگان اپیزود‌های اول تا چهارم افتخار کرده و آن را به رخ می‌کشد، اما از زمان پخش اپیزود پنجم روند انتشار آمار را متوقف کرده است. این اقدام شبکه مذکور موجب شده که بسیاری از افراد تصور کنند تعداد بینندگان با افت رو‌به‌رو شده است. بر اساس گزارش‌ها قسمت 5 سریال The Last of Us اولین اپیزودی بوده که افزایش هفتگی بینندگان در آن تکرار نشده است. این امر احتمالا به دلیل هم‌زمانی با مسابقات Super Bowl بوده است؛ با این وجود اپیزود پنجم دو روز زودتر از طریق HBO Max پخش شد.

سریال The Last of Us (لست اف اس)

سریال The Last of Us چهارمین محتوای هفته اول فوریه

داده‌های موسسه نیلسن همچنین بیان می‌کنند که سریال لست اف اس مشابه دیگر سریال آخر‌الزمانی مطرح یعنی The Walking Dead عمل کرده و مخاطبانش را عمدتا جوانان و بینندگان مذکر تشکیل می‌دهند. پر‌مخاطب‌ترین محتوای سینمایی و تلویزیونی بر اساس میزان دقایق تماشا شده در هفته منتهی به 5 فوریه، فیلم Black Panther: Wakanda Forever با 2.3 میلیارد دقیقه است.

فیلم You People، محصول شبکه نتفلیکس، با 1.5 میلیارد دقیقه تماشا در رتبه دوم قرار دارد. پس از آن‌ها سریال تلویزیونی New Amsterdam با 1.3 میلیارد دقیقه تماشا در رتبه سوم و پس از آن سریال The Last of Us با 1.2 میلیارد دقیقه تماشا در رتبه چهارم قرار دارد.

آخرین اپیزود از سریال لست اف اس بامداد دو‌شنبه هفته آینده پخش خواهد شد. با استناد به تریلر این قسمت و اطلاعات منتشر شده، اپیزود Look for the Light حاوی بخش‌هایی از گذشته بوده و در قالب آن شاهد نقش‌آفرینی اشلی جانسون به عنوان آنا (مادر الی) خواهیم بود.

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.