لیونل مسی آیفون طلا
یحیی رحیمی

لیونل مسی آیفون طلا به بازیکنان آرژانتین هدیه داد

یحیی رحیمی 15 اسفند 1401 بدون دیدگاه
3,682 بازدید

بردن جام جهانی 2022 بدون شک یکی از بهترین لحظات زندگی حرفه‌ای لیونل مسی بود. آرژانتین توانست در یک فینال مهیج، تیم ملی فرانسه را در هم بکوبد و جام قهرمانی را به خانه ببرد. بسیاری دلیل قهرمانی آرژانتین را مسی می‌دانند، اما بردن جام جهانی یک افتخار تیمی است. لیونل مسی به همین منظور تصمیم گرفته تا به هم‌تیمی‌هایش آیفون 14 پرو با آبکاری طلا 24 قیراط هدیه دهد که هزینه ساخت هرکدام از آن‌ها حدود 200 هزار دلار است.

به گزارش روزانه سان، لیونل مسی با کارآفرینی به نام بن لاینز (Ben Lyons) دیدار کرده است. لاینز مدیرعامل شرکت iDesign Gold است که در حوزه آبکاری طلا آیفون فعالیت می‌کند. شعار این شرکت آن است که هر چیزی که به آن دست می‌زنند، تبدیل به طلا می‌شود. طبق گزارش، مسی چند ماه پس از بردن جام جهانی با این کارآفرین تماس گرفته است تا برای هرکدام از هم‌تیمی‌هایش یک آیفون طلا مدل 14 پرو تهیه کند و به‌عنوان کاپیتان تیم به آن‌ها هدیه دهد.

مسی سفارش تولید 35 آیفون طلا را داده است. هرکدام از این آیفون‌ها با لوگو ویژه لیونل مسی و همچنین اسامی بازیکنان آبکاری شده‌اند. لوگو تیم آرژانتین در پشت گوشی حک شده است و این نشان می‌دهد که تولید این محصول، کار ساده‌ای نبوده است. هنگامی‌که از مسی، دلیل انتخاب آیفون 14 پرو طلا را پرسیده‌اند، این اسطوره فوتبال گفته است که او می‌خواسته است تا هدیه‌ای ویژه به هم‌تیمی‌هایش بدهد و اینکه آن‌ها همیشه به یاد داشته باشند که جام جهانی فوتبال را برده‌اند. لیونل مسی که تصمیم گرفته بود پس از جام جهانی از تیم ملی بازنشست شود، همچنان به بازی برای کشورش ادامه می‌دهد و می‌خواهد حس بازی کردن به‌عنوان قهرمان جهان را بچشد.

لیونل مسی آیفون طلا

آیفون طلا، هدیه لیونل مسی به قهرمانان جهان

آبکاری طلا هر آیفون 14 پرو برای لیونل مسی حدود 200 هزار دلار هزینه داشته است. او سفارش 35 عدد برای تمامی هم‌تیمی‌ها و کادر فنی را داده است. با این حساب او حدود هفت میلیون دلار برای این آیفون‌ها پرداخته است. این مبلغ اگرچه رقم سرسام‌آوری است، اما این فوتبالیست 35 ساله یکی از پردرآمدترین بازیکنان فوتبال است. طبق منابع مختلف، او 130 میلیون دلار در سال 2022 درآمد داشته است و هفت میلیون دلار هدیه، رقم زیادی برای او به حساب نمی‌آید.

آرژانتین در حال حاضر سه بار قهرمان جهان شده است و آخرین قهرمانی آن‌ها مربوط به سال 1986 بود. برای اینکه از جزئیات آیفون‌های طلا با اسامی بازیکنان آرژانتین آگاه شوید، سری به صفحه اینستاگرام iDesign Gold بزنید و تصاویری منحصر به فرد از این هدایای گران‌قیمت را ببینید.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.