PUBG Mobile
یحیی رحیمی

تحسین بازی PUBG Mobile توسط مدیرعامل Epic Games در ادامه نبرد با اپل

یحیی رحیمی 10 شهریور 1399 بدون دیدگاه
1,045 بازدید

Epic Games به نبرد حقوقی با اپل در زمینه حذف بازی Fortnite از اپ استور ادامه داده است. تیم سوینی هیچ انگیزه ای برای تغییر نظر ندارد و امروز در ادامه اتفاقات گذشته، به تحسین بازی PUBG Mobile پرداخته است تا نکته مهمی را به اپل یادآوری کند. همه می دانیم که پابجی رقیب فورتنایت است و تعریف از آن کار عجیبی از سوی اپیک است اما این کار به منظور هدف مهمی انجام شده است: بازی پابجی موبایل توسط موتور آنریل ساخته شده است.

اکانت توییتر اپ استور دیروز از انتشار آپدیت تازه ای برای بازی پابجی موبایل خبر داده بود و اینکه اتفاقات خوبی در راه است. تیم سوینی به این توییت واکنش نشان داده است و گفته است که این بازی هم یک اثر فوق العاده دیگر است که توسط توسط موتور آنریل ساخته شده است. اپل چند روز پیش اکانت توسعه دهندگان Epic Games را از اپ استور حذف کرده است که این کار منجر به مشکلاتی برای توسعه دهندگانی شده است که با موتور آنریل کار می کنند.

Tim Sweeney

حذف کامل موتور آنریل می تواند منجر به حذف تمامی بازی هایی شود که با این موتور ساخته شده اند و PUBG Mobile هم استثنا نخواهد بود. آنریل محبوب ترین موتور بازی سازی در سراسر جهان است که پشتیبانی آن به تمامی پلتفرم ها از جمله موبایل، کنسول و PC گسترش یافته است. این موتور توسط استودیوهای مختلفی تغییر و ارتقا یافته است و Unreal Engine 5 هم به عنوان یکی از ابزارهای توسعه بازی های کنسول نسل بعدی شناخته می شود.

Epic Games کمپین بزرگی علیه اپل راه انداخته است و حتی خط تولید تیشرت و کلاه را هم به راه انداخته است تا هشتگ Free Fortnite بیشتر دیده شود و افراد بیشتری از آن حمایت کنند. ممکن است اپیک بتواند نظر عموم را به خود جلب کند اما دادگاه را به اپل ببازد. نظر شما چیست؟

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.