کالاف دیوتی فحش دادن
یحیی رحیمی

بازیکنان کالاف دیوتی بیشتر از همه فحش می‌دهند

یحیی رحیمی 15 اسفند 1401 1 دیدگاه
627 بازدید

پژوهش تازه‌ای در مورد کارکرد زبان در دنیای آنلاین نشان داد که بازی‌کنان کالاف دیوتی، مورتال کامبت و سونیک بیش از هر گیمر دیگری فحش می‌دهند. ممکن است که ارتباطی میان این سه بازی وجود نداشته باشد، اما نتایج پژوهش جدید نشان می‌دهد که طرفداران این بازی‌ها، علاقه زیادی به فحش دادن و دشنام‌گویی دارند.

وب‌سایت WordTips نحوه‌ی کارکرد زبان در میان کاربران آنلاین را بررسی کرده است و سپس نشان داد که کدام دسته از طرفداران بیش از بقیه فضای سمی ایجاد می‌کنند. طرفداران کالاف دیوتی توانسته‌اند جایزه سمی‌ترین بازی‌کنان را به خود اختصاص دهند و بیش از هر جامعه‌ی بازیکنان دیگر ناسزا بگویند. در حال حاضر تنها طرفداران ریانا، خواننده مشهور آمریکایی، توان رقابت با طرفداران Call of Duty را دارند. طرفداران این خواننده از بیشترین تعداد ناسزا در توییت‌های خود استفاده می‌کنند.

با نگاه به چارت زیر می‌توانید سمی‌ترین طرفداران در شبکه‌های اجتماعی را بشناسید. طرفداران ریانا صدرنشین هستند و گیمرهای کالاف دیوتی با اختلاف اندکی در جایگاه دوم قرار دارند. طرفداران وان پیس، وان پانج، دث نوت و رپر معروف، ویکند در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. در مورد بازی‌های ویدیویی، طرفداران مورتال کامبت و سونیک پس از Call of Duty قرار می‌گیرند. بازی‌های WWE 2K و Borderlands جایگاه‌های بعدی را به خود اختصاص داده‌اند. بازی‌های GTA و الدر اسکرولز هم در چارت دیده می‌شوند.

کالاف دیوتی فحش

طرفداران کالاف دیوتی، بددهن‌تر از همه

بخش زیرین چارت بیشتر به طرفداران بازی اختصاص دارد. البته طرفداران انیمه با اختلاف بیشتر از بقیه فحش می‌دهند و این مسئله‌ای قابل‌توجه است. با بررسی بیشتر تصویر به این نتیجه می‌رسیم که بازیکنان Animal Crossing هم به‌شدت ناسزا می‌گویند. این اتفاقی است که تا حدودی باورنکردنی است، به‌خصوص که این بازی فضای کاملاً دوستانه و آرامش‌بخش دارد و با چنین هدفی ساخته نشده است. این نشان می‌دهد که طرفداران ویدیوگیم در کنار انیمه، سمی‌ترین طرفداران هستند.

این وب‌سایت همچنین مثبت‌ترین طرفداران را هم اعلام کرده است. بازیکنان دیابلو و بازی PES جزو مثبت‌ترین افراد هستند و کمتر از بقیه دشنام می‌گویند. طرفداران پوکیمان هم چندان از ناسزا استفاده نمی‌کنند. در سوی دیگر، وضعیت طرفداران سونیک کاملاً قابل‌درک است. این طرفداران به‌طور مداوم در حال ناسزاگویی به سازندگان بازی هستند و به‌هیچ‌عنوان از کیفیت بازی‌های اخیر رضایت ندارند. این مسئله باعث می‌شود تا اکثر دشنام‌ها به‌سوی سازندگان بازی ختم شود.

جالب است که طرفداران وان دایرکشن کمتر از بقیه از الفاظ زشت و ناپسند استفاده می‌کنند و باادب‌تر از بقیه هستند. این مسئله در مورد اکثر خواننده‌های آمریکایی همانند جاستین بیبر و تیلور سویفت هم صدق می‌کند. در سوی دیگر طرفداران ناروتو بیش از بقیه طرفداران انیمه، واژه‌های مثبت به کار می‌برند، اما طرفداران وان پانچ، بددهن‌ترین هستند. در مورد فیلم‌های سینمایی باید گفت که تماشاگران سری سریع و خشن از بقیه باادب‌تر بوده‌اند و سپس نوبت به مخاطبان هری پاتر می‌رسد. نظر شما چیست؟‌ آیا فکر می‌کنید بازیکنان کالاف دیوتی بیشتر از بقیه فحش می‌دهند؟

بیشترین فحش طرفداران بازی

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Artin

    مهمان

    در مورد کالاف بازا شدیدا درست گفتید!!! کالاف بازا نه تنها که (شدیدا ) بی ادب هستن بلکه شدیدا هم تعصبی هستن ! اگر داخل سایت های ایرانی رو چک کنید متوجه میشید که کالاف بازا همیشه در حال هیت کردن بازی های دیگه هستن !!

    پاسخ دهید