Call-of-Duty-Warzone
یحیی رحیمی

تعداد کاربران Call of Duty: Warzone به 50 میلیون نفر رسید؛ برگشت حالت سه نفره

یحیی رحیمی 23 فروردین 1399 بدون دیدگاه
513 بازدید

همین دو روز پیش بود که فصل سوم بازی Call of Duty Modern Warfare شروع به کار کرد و در ادامه آن فصل جدید Call of Duty: Warzone نیز شروع شد. شروع این فصل با حذف گروه های سه نفره و جایگزین کردن آن با گروه های چهار نفره شروع شد. این تغییر با حاشیه های زیادی همراه شد و بسیاری نسبت به آن اعتراض داشتند.

با توجه به گفته های بازیکنان، حالت سه نفره بهترین حالت برای افرادی است که چندان آشنایی با بازی بقیه ندارند و می توانند سریعتر خود را وفق دهند. در حالی یک گروه چهار نفره نیازمند همکاری نزدیک تر و سطح بالاتری است و کنترل روی اعضا پایین می آید. در ادامه اعتراضات بازیکنان، گروه سه نفره به بازی Warzone برگشته است و می توانید همین الان هم به صورت سه نفره و هم چهار نفره به بازی پرداخت. در کنار این خبر خوب، شاهد رسیدن تعداد بازیکنان به 50 میلیون نفر هستیم.

ممکن است فکر کنید که Call of Duty: Warzone با این رقم، سریع ترین بازی بوده است که به تعداد 50 میلیون بازیکن رسیده است اما باید گفت که هنوز رکورد در دستان Apex Legends است و عرضه یک باره این بخش توانست افراد بیشتری را سمت خود بکشاند. اگر چه رکورد Activision هنوز قابل توجه و بزرگ است.

عجیب نیست که این بازی توانسته از روز عرضه تا به حال چنین کاربرانی را جمع آوری کند. انتشار محتوای غنی و البته کیفیت بالای بازی و تحسین آن از زبان خود طرفداران، باعث شده است که Warzone تنها در در 10 روز به 30 میلیون نفر بازیکن دست پیدا کند. شاید سال 2020 چندان سال خوبی برای بازی های ویدیویی نبوده است اما قطعا طرفداران Call of Duty نمی توانند شکایتی داشته باشند. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.