Call of Duty Modern Warfare
یحیی رحیمی

30 میلیون نسخه از بازی Call of Duty Modern Warfare تابه‌حال فروخته‌شده است

یحیی رحیمی 12 شهریور 1399 1 دیدگاه
410 بازدید

کمپانی Activision در طول سال بارها آمار بازیکنان Call of Duty Warzone را اعلام کرده است و به آن بالیده است اما هیچ گاه صحبتی از میزان فروش بازی Call of Duty Modern Warfare به میان نیامده است. بالاخره به این سوال بزرگ جواب داده شده است و به شیوه عجیبی از میزان فروش بازی در مجموع باخبر شدیم.

Nvidia دیشب مراسم بزرگی برای معرفی نسل جدید کارت گرافیک هایش تدارک دید و شاهد معرفی کارت های RTX 3070 و RTX 3090 بودیم. در حاشیه مراسم از آمار فروش بازی  Modern Warfare هم باخبر شدیم. اکتیویژن از ویژگی های نسخه PC بازی Call of Duty Black Ops Cold War رونمایی کرد و فهمیدیم که این بازی از فناوری Ray-Tracing رونمایی خواهد کرد. مدیرعامل انویدیا در مورد میزان فروش بازی Modern Warfare گفته است که این اثر به فروش 30 میلیون نسخه ای دست پیدا کرده است که رقم فوق العاده ای برای بازی به حساب می آید.

بازی Modern Warfare در حالی به 30 میلیون نسخه فروش رسیده است که هنوز یک سال از انتشار آن نگذشته است. البته مدیرعامل انویدیا از اسم مدرن وارفر استفاده نکرد و تنها گفت که آخرین نسخه ندای وظیفه به 30 میلیون نسخه فروش دست پیدا کرده است. آخرین نسخه Warzone خواهد بود اما از آنجایی که بازی به صورت مجانی منتشر شده است، فروشی در کار نیست و تنها حالت خرید درون برنامه را شاهد هستیم.

سری بازی Call of Duty در طول دهه گذشته فروش فوق العاده ای داشته است و این باعث شده است که Activision سرمایه گذاری زیادی در روی این فرانچایز انجام دهد. همه نگاه ها روی نسخه بعدی بازی قرار دارد و باید تا اواسط آبان ماه برای دریافت بازی و دیدن آن صبر کنیم. نظر شما در مورد فروش Call of Duty Modern Warfare چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    بهترین بازی سال خودش بوده

    پاسخ دهید