دانلود بازی Phantom Brigade برای PC
دانلود بازی Phantom Brigade برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Phantom Brigade برای PC

پارسی گیم 15 اسفند 1401 بدون دیدگاه
4,362 بازدید

دانلود بازی Phantom Brigade برای کامپیوتر

یکی از زیرمجموعه‌های معروف ژانر استراتژیک که طرف‌داران محدود، ولی خاصی دارد، سبک نقش آفرینی تاکتیکال است. بازی‌های تاکتیکال بر روی مبارزات نوبتی به سبک بازی‌های نقش آفرینی و مکانیک‌های استراتژیک شطرنجی جهت پیشبرد نبردها تمرکز دارند. یکی از معروف‌ترین بازی‌های تاکتیکال XCOM بوده که منبع الهام کلی بازی دیگر بوده است. یکی از این بازی‌ها نیز Phantom Brigade نام دارد. این بازی از ترکیب مؤثر چندین بازی ساخته شده و به همه آن‌ها نیز وفادار بوده است.

داستان بازی به این‌گونه است که بازیکن به گروهی از ماشین‌ها فرمان می‌دهد که نمونه اولیه اسلحه‌ای را به دست آورده‌اند که به آن‌ها اجازه می‌دهد به طور خلاصه آینده را ببینند. بازی به صورت نیمه نوبتی اجرا شده و نوبت‌ها به بخش‌های چند ثانیه‌ای تقسیم می‌شوند. بازیکن می‌تواند پیش‌بینی کند که در طول این چرخش‌ها چه اتفاقی می‌افتد و حرکاتی را تنظیم کند که قرار است در نوبت خود انجام دهد. در زمینه گرافیکی با استایل شیک و بسیار خوش رنگ طرف هستیم که شما را در طولانی مدت خسته نمی‌کند.

شما اقدامات خود را بر اساس یک جدول زمانی برنامه ریزی می‌کنید، در حالی که پیش‌بینی‌ها به شما نشان می‌دهند که دشمنان کجا حرکت می‌کنند و چه کسانی را هدف قرار می‌دهند. می‌توان آن را به گونه‌ای شبیه به بازی Into The Breach در نظر گرفت. پس از هر مبارزه، تیم چریکی کوچک شما می‌تواند قطعات مکانیکی و سلاح‌ها را از میدان نبرد بردارد، تجهیزات را برای منابع ذوب کند، و پایگاه تعمیرات و گزینه‌های استراتژیک شما را ارتقا دهد. تجربه این بازی به عاشقان استراتژیک توصیه می‌شود.

بازی Phantom Brigade عنوانی در سبک نقش آفرینی تاکتیکال و استراتژیک است. این بازی از استایل مبارزه متفاوتی برخوردار است که به شما اجازه می‌دهد پنج ثانیه به زمین نبرد نگاه کرده و تصمیم خود را برای حرکت بعدی بگیرید. اگر خود را از طرف‌داران سبک استراتژیک و نقش آفرینی می‌دانید، همین حالا بازی Phantom Brigade را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Into The Breach و Alina of the Arena را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Phantom Brigade برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-4790K or AMD Ryzen 5 2600X
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 (4 GB), or AMD Radeon R9 290X (4 GB)
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-10600K or AMD Ryzen 7 3800XT
Memory: 12 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce RTX 3060 (12 GB), or AMD Radeon RX 6700 (10 GB)
DirectX: Version 11

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Phantom Brigade is a hybrid real-time and turn-based tactical RPG, focusing on in-depth customization and player-driven stories. As the last surviving squad of mech pilots, you must capture enemy equipment and facilities to level the playing field. Outnumbered and out-gunned, lead the Phantom Brigade through a desperate campaign to retake their war-torn homeland.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.