دانلود بازی Oxenfree II Lost Signals برای PC
دانلود بازی Oxenfree II Lost Signals برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Oxenfree II Lost Signals برای PC

پارسی گیم 9 مرداد 1402 بدون دیدگاه
3,818 بازدید

دانلود بازی Oxenfree II Lost Signals برای کامپیوتر

Oxenfree II Lost Signals که توسط Night School Studio توسعه یافته و توسط Netflix Games منتشر شده است، یک بازی ماجراجویی پر از رمز و راز با المان‌های ترسناک ماوراء طبیعی است که به عنوان دنباله‌ای برای Oxenfree منتشر شده است. داستان بازی Lost Signals که پنج سال پس از وقایع بازی اصلی می‌گذرد، بازیکنان را به سفری شگفت‌انگیز می‌برد تا اسرار اطراف شهر ساحلی Camena را کشف کنند. بازی به دنبال قهرمان داستان، رایلی پاورلی، است که به شهر خود باز می‌گردد تا در مورد ظاهر ناگهانی تداخل الکترومغناطیسی که تکنولوژی روزمره را مختل می‌کند، تحقیق کند. چیزی که به عنوان یک تحقیق کنجکاو شروع می‌شود، به سرعت به یک روایت جذاب تبدیل می‌شود زیرا رایلی بیش از آنچه که باید را کشف می‌کند.

داستان Oxenfree II Lost Signals ترکیبی از عناصر ماوراء طبیعی و وحشت روان‌شناختی را نوید می‌دهد و فضایی از تعلیق و دسیسه را ایجاد می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته بازی، تأکید بر انتخاب‌های بازیکن و تأثیر آن بر داستان است. گفتگوها و انتخاب‌های دیالوگ، روایت را شکل می‌دهند و به بازیکنان این امکان را می‌دهند که روابط برقرار کنند، دوست پیدا کنند یا شخصیت‌های خاصی را به طور کامل نادیده بگیرند. این انتخاب‌ها نه تنها بر توسعه شخصیت اصلی اثر می‌گذارند، بلکه گزینه‌های داستانی موجود را نیز تعیین می‌کنند و تجربه‌ای شخصی و فراگیر از گیم‌پلی را تضمین می‌کنند. این بازی یک سیستم مکالمه کاملاً جدید را معرفی می‌کند که دنیای منحصر به فرد این بازی فوق‌العاده به‌یادماندنی را حتی بیشتر از نسخه اول برایتان هموار می‌کند.

Lost Signals به‌عنوان یک دنباله مستقیم از جهان Oxenfree، یک رمز و راز فوق‌العاده جذاب را به بازیکنان ارائه می‌دهد. Oxenfree II Lost Signals با تأکید بر انتخاب بازیکن، روابط عمیق شخصیت‌ها و دست‌کاری زمان و مکان، یک بازی ضروری برای طرف‌داران بازی‌های ماجراجویی مبتنی بر روایت و کسانی است که به دنبال تجربه‌ای از بازی‌های خاص هستند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Night in the Wood و Firewatch را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Oxenfree II Lost Signals برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit OS required)
Processor: Intel Core i5-4570T or AMD
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 650 1GB or Radeon HD 7750 1GB
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64-bit OS required)
Processor: Intel Core i5-4670K or AMD FX-9370 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 750 2GB or Radeon R9 270X 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

TVs turn on and off. Planes lose radar. Radio stations can’t broadcast through the static. In the small coastal town of Camena, unnaturally occurring electromagnetic waves are suddenly causing interference with electrical and radio equipment. Reluctantly, Riley Poverly returns to her hometown to investigate the mystery, but what she finds is more than she bargained for.
OXENFREE II: Lost Signals is the mind-bending follow-up to the critically-acclaimed narrative adventure game OXENFREE from Night School Studio. Play it as a standalone story or dive deeper by playing the original – it’s up to you. As you play, you’ll shape every step of the story through your choices. How you choose to deal with the supernatural events at hand will forever alter the future.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.