دانلود بازی XCOM Chimera Squad برای PC
دانلود بازی XCOM Chimera Squad برای PC پارسی گیم

دانلود بازی XCOM Chimera Squad برای PC

پارسی گیم 6 اردیبهشت 1399 1 دیدگاه
6,866 بازدید

دانلود بازی XCOM Chimera Squad برای کامپیوتر

سری بازی XCOM با نسخه‌های مختلف خود، به‌خوبی تمامی نیازهای طرفداران سبک استراتژیک را برآورده کرده است. جنگ اصلی این بازی‌ها همیشه میان جبهه انسانی و در سوی دیگر فرازمینی های حال به هم زن است. بعد از چندین نسخه مختلف، استودیو Firaxis Games با تغییری بزرگ برگشته است و این دفعه به‌جای شرکت در جنگ‌هایی بزرگ علیه فرازمینی ها، به این رسیده‌ایم که دوستی و هم‌نشینی با آن‌ها بهترین کار ممکن است. بازی XCOM Chimera Squad دنباله بازی XCOM 2: War of the Chosen است که با قرار دادن شما در نقش 11 مأمور ویژه، چالش‌های عجیبی را در تمدنی مشترک میان انسان و آدم فضایی‌ها پیش می‌آورد.

داستان بازی XCOM Chimera Squad از جایی شروع می‌شود که بشریت بالاخره توانسته جنگ سر کره زمین را ببرد. در آخر فرازمینی ها به این نتیجه رسیده‌اند که دست از جنگ بردارند و آن‌ها نیز بخشی از کره زمین ما شوند. حالا باگذشت 5 سال از اتفاقات نسخه قبلی، انسان و آدم فضایی در کنار هم زندگی مسالمت‌آمیز دارند اما آیا این به معنی آن است که دیگر هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت؟ اگر این‌طور فکر می‌کنید باید بگوییم که به شهر 31 خوش‌آمدید، در دنیایی مدرن در کنار مأموران مختلف آدم فضایی قرار خواهید گرفت و برای نابودی مشکلات شهر دست در دست آن‌ها باید گروه‌های تبه‌کار پخش‌شده در شهر را نابود کنید. این شهری است که باهم زیستی عجیب انسان و فرازمینی ها دچار روزهای سختی شده است و تنها شما در کنار مأموران دیگر هستید که می‌توانید صلح و آرامش را به این شهر مصیبت‌زده برگردانید.

هرکدام از مأمورانی که در اختیار شما قرار می‌گیرند، دارای یک توانایی مخصوص هستند و همچنین دلیل خودشان را برای پیوستن به گروه چیمرا دارند. تنها کاری که در بازی XCOM Chimera Squad باید انجام دهید، اعزام نیروها به محل برای بررسی و مبارزه با خطر گزارش‌شده است. به‌نوعی شما نقش یک پلیس فراستاره ای را دارید که باید به‌صورت نوبتی دشمن را در مبارزاتی نفس‌گیر تکه و پاره کنید. کار تیمی در کنار استفاده از استراتژی مناسب برای دستگیری هدف اهمیت زیادی دارد. این بازی شاید در نگاه اول یک نسخه فرعی به نظر برسد اما استودیو آن را به‌عنوان یک دنباله درست‌وحسابی معرفی کرده است و گیم پلی نو و داستان کاملاً متفاوت آن نیز دقیقاً همین حس و حال را منتقل می‌کند. این سری در طول سال‌ها پیشرفت زیادی کرده است و حالا زمان آن است که هم‌نشینی انسان و آدم فضایی را نیز در قالب تمدنی جدید دریافت کنید. در این سبک نگاهی به Sid Meier’s Civilization VI و Total War Three Kingdoms بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی XCOM Chimera Squad با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 64-bit
Processor: 2.4 GHz Quad Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1GB AMD Radeon HD 7770, NVIDIA GeForce 650 or better
DirectX: Version 11
Storage: 18 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible
Additional Notes: Microsoft Visual C++ 2012 and 2015 Runtime Libraries, and Microsoft DirectX.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64bit / Windows 8.1 64bit / Windows 10 64bit
Processor: 3GHz Quad Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2GB AMD Radeon HD R9 290, NVIDIA GeForce GTX 980 or better
DirectX: Version 11
Storage: 18 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

XCOM: Chimera Squad delivers an all-new story and turn-based tactical combat experience in the XCOM universe. After years of alien rule, humanity won the war for Earth. But when the Overlords fled the planet, they left their former soldiers behind. Now, five years after the events of XCOM 2, humans and aliens are working together to forge a civilization of cooperation and coexistence. Welcome to City 31, a model of peace in a post-invasion world. However, not all of Earth’s inhabitants support interspecies alliance. Chimera Squad, an elite force of human and alien agents, must work together to destroy the underground threats driving the city toward chaos. Your agents are unique: each of them equipped with special tactical abilities and driven by a different motivation for joining Chimera Squad. Deploy targeted team members to investigate and combat the dangers that pervade the districts of City 31. Lead Chimera Squad through a new experience that innovates on XCOM’s turn-based legacy, utilizing strategy, teamwork, and new breach-and-clear gameplay to complete your mission objectives.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 14.7 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.5 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    میلاد

    مهمان

    اقا درست شد دوباره دانلود کردم اکی شد سالم فایلها

    پاسخ دهید