دانلود بازی Alina of the Arena برای PC
دانلود بازی Alina of the Arena برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Alina of the Arena برای PC

پارسی گیم 3 بهمن 1400 1 دیدگاه
2,370 بازدید

دانلود بازی Alina of the Arena برای کامپیوتر

بازی‌های کارتی شاید به سلیقه همه جذاب و سرگرم‌کننده نباشد اما تلفیق این سبک با عناصر دیگر می‌تواند عناوینی را پدید آورد که هر فردی از آن‌ها لذت ببرد. یکی از سبک‌هایی که تلفیقش با هر ژانر دیگر می‌تواند موفق ظاهر شود، سبک Roguelike بوده که ویژگی‌های سخت و چالش‌برانگیز را در کنار تکرارپذیری بالا به گیم پلی بازی اضافه می‌کند تا تجربه شما لذت‌بخش شود. بازی Alina of the Arena از استودیو PINIX عنوانی با همین ویژگی‌ها بوده که ماجراجویی‌های یک مبارز تنها را مقابل طیف گسترده‌ای از هیولاها و موجودات مخوف برای شما روایت می‌کند.

این بازی جذاب عناصری از بازی‌های موفق Slay the Spire و همچنین Into the Breach را تلفیق کرده تا تجربه‌ای مشابه اما لذت‌بخش را به خوردتان دهد. شما باید نقش مبارزی را بازی کنید که در مقابل دشمنان در میدان نبرد قرار می‌گیرد و برای زنده ماندن باید تمام تلاشش را بکند. وجود عناصر کارتی و Roguelike عمق بالایی به گیم پلی بخشیده و در این بازی نباید به حرکت کردن و ضربه زدن بسنده کنید زیرا جاخالی دادن، پناه گرفتن و استفاده از تاکتیک‌های نوبتی نیز نقش مهمی بازی خواهند کرد.

شما با استفاده از کارت‌های مختلفی که پیدا می‌کنید، قابلیت‌ها و ویژگی‌های کاراکتر خود را باز خواهید کرد. تنوع بالایی از کارت‌ها در بازی وجود دارد و به دلیل مراحل زیاد، از همه آن‌ها استفاده خواهید کرد. مبارزات سبکی نوبتی داشته و در هر راند باید به‌خوبی تمامی عناصر میدان نبرد را بسنجید تا بتوانید بهترین نتیجه را در مبارزه برای خود رقم بزنید. استفاده از سلاح‌های متنوع، قابلیت‌های کارت‌ها و عناصر تکرارپذیر Roguelike تجربه این بازی را به‌شدت لذت‌بخش می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Slay the Spire را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Alina of the Arena با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, 10 64-bit
Memory: 2 GB RAM

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

‘Alina of the Arena’ is a roguelite deckbuilding tactics game that combines elements from ‘Slay the Spire’ and ‘Into the Breach’.
Play as a gladiator that must fight for a bloodthirsty crowd to survive. With roguelite deckbuilding and hex-based tactics, players are no longer bound by simple attack and defense. Make use of dodges and knockbacks to stay alive!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    حسن

    مهمان

    بازی چالشی خیلی عالی هستش
    کاشکی از این بازی های چالشی کم حجم بیشتر بسازن

    پاسخ دهید