دانلود بازی Into The Breach برای PC
دانلود بازی Into The Breach برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Into The Breach برای PC

پارسی گیم 31 تیر 1401 1 دیدگاه
4,856 بازدید

دانلود بازی Into The Breach برای کامپیوتر

بازی‌های فراوانی در فضا و آینده‌های دور روایت می‌شوند. این آثار معمولاً به دست طرف‌داران سبک علمی تخیلی تجربه شده و علاقه‌مندان زیادی دارند. عنوان Into The Breach یکی از آثار محبوب این سبک است که به دست Subset Games ساخته شده است. در آینده‌ای دور، انسان‌ها با هیولاهای غول آسایی در نبرد هستند. برای پیروزی در این مبارزات، آن‌ها از روبات‌هایی استفاده می‌کنند تا شانسی مساوی داشته باشند. این روبات‌ها از انواع و اقسام اسلحه‌ها و ابزارهای مختلف بهره‌مند هستند.

اگر با بازی فضایی FTL آشنا باشید (عنوانی که پیش از Into The Breach به دست این استودیو ساخته شده است)، تا حدودی از مکانیک‌های به کار رفته درون Into The Breach سر در میاورید. این بازی مکانیک‌های RTS و روگ لایک را به هم ترکیب کرده و یکی از جالب‌ترین تجربه‌های این ژانرها را خلق کرده است. نبردها به صورت نوبتی و همانند بازی شطرنج دنبال می‌شوند. شما باید حرکات خود را به شکل هوشمندانه‌ای انجام داده تا موجودات ترسناک فضایی شانسی در مقابلتان نداشته باشند.

درست مانند بازی FTL، این عنوان نیز به شکل سکانس‌ها و سناریوهای مختلفی دنبال می‌شود که کاملاً برای هر بازیکن متفاوت و خاص خواهند بود. اگر بازیکنان در یکی از این سناریوها شکست بخورد و روبات‌هایش در حال نابودی باشد، قابلیتی وجود دارد که می‌توانید در زمان سفر کرده و بازی جدیدی را شروع کنید. تمام این ویژگی‌ها در کنار گرافیکی جذاب، از Into The Breach یکی از خوش ساخت ترین و پیچیده‌ترین بازی‌های فضا محور را ساخته که باید به دست تمام طرف‌داران سبک علمی تخیلی تجربه شود.

بازی Into The Breach عنوانی در سبک استراتژی نوبتی است. این بازی به دست سازندان عنوان تحسین شده FTL ساخته شده و مکانیک‌های گیم پلی آن تا حدودی به آن بازی شباهت دارد. پس اگر به بازی‌های علمی تخیلی که در فضا جریان دارد علاقه دارید، به هیچ وجه تجربه عنوان جذاب Into The Breach را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Trigon Space Story و Griftlands را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Into The Breach برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows Vista/7/8/10
Processor: 1.7+ GHz or better
Memory: 1 GB RAM
Graphics: Must support OpenGL 2.1 or higher. Intel HD 3000 or better.
Storage: 400 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

The remnants of human civilization are threatened by gigantic creatures breeding beneath the earth. You must control powerful mechs from the future to hold off this alien threat. Each attempt to save the world presents a new randomly generated challenge in this turn-based strategy game from the makers of FTL.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    فرزاد

    مهمان

    من هر کاری می کنم بازم سیاه سفیده لطفا بگید مشکل از سیستم منه یا از فایل یا یه چیز دیگه 🙁

    پاسخ دهید