سری The Crew
علیرضا نظری

تعداد بازیکنان سری The Crew از مرز 40 میلیون نفر عبور کرد

علیرضا نظری 11 اسفند 1401 بدون دیدگاه
942 بازدید

استفان بیلی، کارگردان خلاق سری The Crew، در جدیدترین بیانیه خود در توییتر تایید کرده که تعداد بازیکنان سری ریسینگ جهان باز شرکت یوبی‌سافت، از زمان عرضه به بیش از 40 میلیون نفر رسیده است. او همچنین فاش کرد که سری The Crew از ابتدای عرضه در 15 سال پیش تا به امروز، به عنوان یک پروژه کوچک با پشتیبانی یوبی سافت به این اندازه رشد کرده است.

فرنچایز‌هایی از جمله Forza و Gran Turismo به طور پیوسته چندین سال بر سبک ریسینگ تسلط داشته‌اند، اما با این وجود همچنان رقبای قابل توجهی برای آن‌ها وجود داشته‌‎ که به عنوان جایگزینی شایسته برای بازیکنان تلقی می‌شوند. سری The Crew از شرکت یوبی‌سافت، اگرچه به طور کلی از نظر کیفیت نتوانسته است آن‌طور که باید و شاید به میزان هم رده‌های مذکور عمل کند، اما طبق آمارهای جدیدی که ارائه شده، مطمعنا در قالب این فرنچایز بسیار موفق بوده است.

همانطور که توسط استفان بیلی، مدیر خلاق سری The Crew در توییتر فاش شد، تعداد بازیکنان بازی‌های The Crew و The Crew 2 روی تمامی پلتفرم‌ها در مجموع از 40 میلیون نفر فراتر رفته‌ است. گفتنی است، اولین نسخه از این فرنچایز در سال 2014 و نسخه‌‌ی بعدی در سال 2018 منتشر شد. استفان بیلی در این باره می‌گوید: «15 سال پیش، گروهی از دوستان رویای ساخت یک بازی رانندگی را داشتند. یوبی‌سافت در این زمینه به آن‌ها اعتماد کرد و سری The Crew را به ارمغان آورد. 15 سال بعد، 40 میلیون بازیکن به این ماجراجویی پیوستند. این فرنچایز به زودی با The Crew MotorFest ادامه خواهد پیدا می‌کند. همیشه رویاهای خود را باور داشته باشید! از همه شما متشکرم.»

سری The Crew

جدیدترین بازی سری The Crew

شایان ذکر است که این رقم 40 میلیونی، نشان دهنده 40 میلیون نسخه فروخته شده نیست، به خصوص با توجه به اینکه هر دو بازی از طریق سرویس‌های اشتراکی در پلتفرم‌های پلی استیشن، ایکس باکس و رایانه‌های شخصی نیز در دسترس هستند. اما با این حال، 40 میلیون بازیکن، عدد فوق العاده چشمگیری است. با توجه به اینکه یک بازی اصلی جدید در این سری نیز با نام The Crew Motorfest، در اواخر سال 2023 روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر می‌شود، مسلما این تعداد بازیکن در آینده نزدیک حتی از این هم بالاتر خواهد رفت.

نظر شما در مورد سری The Crew و دنباله آن چیست؟ آیا شما یکی از آن 40 میلیون نفر بودید؟ آیا برای جدیدترین نسخه این سری هیجان زده هستید؟ در بخش نظرات دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.