یوبی‌سافت
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت منفور‌ترین شرکت بازی‌سازی میان کاربران توییتر شناخته شد

یحیی رحیمی 17 مهر 1400 6 دیدگاه
1,948 بازدید

بر اساس یک بررسی انجام شده از تمامی برندهای مختلف دنیا، شرکت یوبی‌سافت موفق به پایین‌ترین امتیاز ممکن شده و به عنوان منفورترین شرکت بازی‌سازی میان کاربران توییتر شناخته شده است. اکثر کاربران توییتر دل خوشی از این ناشر بزرگ فرانسوی ندارند و در نظرسنجی‌های انجام شده، حسابی از خجالت آن درآمده‌اند. شرکت‌هایی مانند کپکام و Game Freak نیز در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

پژوهش انجام شده توسط گروه RAVE Reviews تنها مربوط به کاربران شبکه اجتماعی توییتر بوده و آن‌ها میلیون‌ها توییت مرتبط با برندها را به وسیله یک ابزار تحقیقاتی به نام SentiStrength مورد تحلیل و بررسی قرار داده‌اند. این ابزار تمام توییت‌ها را چه مثبت و چه منفی، دسته‌بندی کرده و نتیجه توسط یک اینفوگرافی بسیار جالب نشان داده شده است. اسامی برندهای متفاوتی در صنعت بازی، فست فود، فناوری و حتی اینترنت دیده می‌شود و به این شکل است که منفورترین برندهای صنعت بازی در سراسر جهان مشخص شده است.

اگر برآیند منفورترین شرکت بازی‌سازی در کشورهای متفاوت را در نظر بگیریم، خواهیم دید که یوبی‌سافت، با فاصله در جایگاه اول قرار دارد و به خصوص اروپایی‌ها دل خوشی از این ناشر بزرگ ندارند. اگر به تجزیه‌وتحلیل داده‌ها بپردازیم، خواهیم دید که کانادایی‌ها از استودیو ژاپنی Game Freak که بیشتر به دلیل پوکیمان شناخته می‌شود، نفرت دارند. آمریکایی‌ها نیز همین نظر را دارند، اما مکزیکی‌ها شرکت اکتیویژن را نمی‌پسندند. بخش بزرگی از اروپا از جمله فرانسوی‌ها، یوبی‌سافت را منفورترین شرکت بازی‌سازی دانسته‌اند و گیمرهای آلمان، هلند، چک، روسیه، لهستان، اتریش، بلژیک، سوئد، ایرلند، پرتغال و حتی امارات نیز از این شرکت خوششان نمی‌آید.

اسامی دیگری مانند اپیک گیمز، کپکام، کونامی و Rare هم در لیست وجود دارند و جالب است که حتی ژاپنی‌ها از شرکت کپکام متنفر هستند و این قطعاً خبر خوبی برای مدیران نخواهد بود. در مجموع باید گفت که یوبی‌سافت منفورترین برند دنیای بازی است و جالب است که شرکت الکترونیک آرتز در این فهرست حضور ندارد. الکترونیک آرتز مدت‌ها به عنوان منفورترین شرکت بازی‌سازی شناخته می‌شد.

بر اساس دیگر نتایج به دست آمده، شرکت سونی منفورترین برند در سراسر دنیاست و مردم ده کشور، از سونی خوششان نمی‌آید. همچنین اوبر نیز میان کاربران آمریکایی و بریتانیایی، وجهه جالبی ندارد. در زمینه شرکت‌های فناوری نیز این مایکروسافت است که پرچم‌دار منفورترین کمپانی‌های دنیا است و توییت‌های منفی بسیار زیادی در مورد برند KFC نیز وجود دارد و مردم 14 کشور از این فست فود متنفر هستند.

یوبی‌سافت منفورترین شرکت بازی‌سازی

تنفر از شرکت یوبی‌سافت تعجب‌آور نیست و نه تنها بازی‌های آن‌ها چند سالی افت زیادی داشته، بلکه وضعیت استودیوهای داخلی و اتهامات مختلف نیز باعث شده تا کمتر فردی از این ناشر فرانسوی رضایت داشته باشد. اخیراً نیز اکتیویژن و بلیزارد وضعیت مشابهی پیدا کرده‌اند و احتمالاً اسامی آن‌ها را سال‌ آینده بیشتر ببینیم. نظر شما چیست؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    به نظر من یوبیسافت همه چیزی خوبه اینایی که توییتر هستن آدم حساب نمیشن

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ممد در پاسخ به علی

      مهمان

      بیشترین خاطرات گیم از قدیم مربوط به یوبی سافته.درسته بعضی بازیاش باگ زیاد دارن ولی ارزش امتحانو دارن

  • Avatar

    ر

    مهمان

    اگر بازیایی مثل gta یا god of war هم یوبیسافت میساخت بازم میرن زیرش هیت میدن چون این چند تا بازیای آخرشو واقعا گند زده
    ولی آخرش خودش مجبور میشه برگرده به همون بازیای قدیمیش

    پاسخ دهید
  • Avatar

    sina

    مهمان

    دقیقا تمام بازیشون داستان یه خواهر و برادره که از کوه پرت میشن پایین.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      علی در پاسخ به sina

      مهمان

      مطمئنی مگه تو بازیهایش رو بازی کردی که حرف میزنی

  • Avatar

    حمید

    مهمان

    Ubisof trash

    پاسخ دهید