محمد صادق شجاعی

بازی های سرویس پلی استیشن پلاس در ماه مارس 2023 معرفی شد

محمد صادق شجاعی 5 اسفند 1401 بدون دیدگاه
330 بازدید

به عنوان بخشی از جدید‌ترین رویداد State of Play، شرکت سونی تازه‌ترین بازی هایی که در ماه مارس 2023 به مجموعه آثار سرویس پلی استیشن پلاس (PS Plus) اضافه خواهند شد، معرفی کرده است.

در ابتدا شرکت Sony به بازی های ماهانه پلی استیشن پلاس که در اختیار مشترکین هر سه سطح این سرویس قرار می‌گیرند، اشاره کرده است. بر این اساس آن دسته از بازیکنانی که اشتراک سطح‌های Essential ،Extra و Premium را اختیار داشته باشند، می‌توانند در ماه آینده به بازی‌های Battlefield 2042 ،Minecraft Dungeons و Code Vein دسترسی پیدا کنند. بازی‌های مذکور در بازه زمانی 7 مارس تا 4 آوریل (16 اسفند 1401 تا 15 فروردین 1402) قابل دریافت خواهند بود.

پلی استیشن پلاس در ماه مارس 2023

Tchia در روز انتشار به پلی استیشن پلاس اضافه می‌شود

در کنار بازی های مشترک در هر سه سطح پلی استیشن پلاس، سطح‌های اکسترا و پریمیوم این سرویس چندین اثر اختصاصی دریافت خواهند کرد. با استناد به اعلام شرکت سونی، مشترکین دو سطح مذکور می‌توانند در ماه مارس 2023 بازی Uncharted: Legacy of Thieves را تجربه کنند. این اثر شامل دو بازی اخیر سری آنچارتد به نام‌های Uncharted 4: A Thief’s End و Uncharted: The Lost Legacy است.

از دیگر بازی هایی که در ماه مارس 2023 به سطح‌های Extra و Premium سرویس پلی استیشن پلاس اضافه خواهند شد، می‌توان به Ghostwire: Tokyo ،Rainbow Six: Extraction و Immortals: Fenyx Rising اشاره کرد. علاوه بر این، بازی Tchia در روز انتشار یعنی تاریخ 21 مارس (1 فروردین 1402) به سرویس PS Plus اضافه خواهد شد.

در حال حاضر بازی های OlliOlli World ،Evil Dead: The Game ،Mafia: Definitive Edition و Destiny 2: Beyond Light به عنوان آثار رایگان سرویس پلی استیشن پلاس در ماه فوریه در دسترس قرار دارند. برای دریافت این بازی‌ها تا تاریخ 6 مارس (15 اسفند) فرصت دارید.

نظر شما در مورد بازی های سرویس پلی استیشن پلاس در ماه مارس 2023 چیست؟ آیا توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند یا انتظار آثار دیگری را داشتید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Eurogamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.