Uncharted 4 A Thief's End
یحیی رحیمی

بازی های مجانی ماه آوریل PS Plus معرفی شد: Uncahrted 4

یحیی رحیمی 14 فروردین 1399 بدون دیدگاه
705 بازدید

ماه تازه ای شروع شده است و مانند همیشه سونی بازی های مجانی ماه سرویس PS Plus را معرفی کرده است. از روز هفتم آوریل به بعد می توانید دو بازی جذاب به نام Uncharted 4 و Dirt Rally 2.0 را به صورت مجانی تجربه کنید.

بر اساس وبلاگ رسمی پلی استیشن، دو بازی Uncharted 4: A Thief’s End و Dirt Rally 2.0 را می توانید از سه شنبه هفتم آوریل به صورت مجانی دانلود کنید. سونی همچنین گفته است که بازی های ماه مارس چند روزی تمدید شده اند و در صورتی که این بازی ها را دریافت نکرده اید، می توانید تا روز 6 آوریل آن‌ها را به صورت مجانی دانلود کنید.

برای اینکه دو بازی جدید را دریافت کنید، باید حتما عضو سرویس PS Plus باشید. در حال حاضر قیمت این عضویت در این سرویس بدون تخفیف و با قیمت همیشگی اش روی فروشگاه پلی استیشن در در دسترس است. اگر تا به حال این سرویس را خریداری نکرده اید، می توانید برای 14 روز به صورت مجانی از آن استفاده کنید و بعد از آن تصمیم بگیرید که سرویس را خریداری کنید یا خیر.

در مورد بازی های این ماه بگوییم که عنوان Uncharted 4: A Thief’s End آخرین نسخه از سری Uncharted است که توسط NaughtyDog ساخته شده است و در سال 2016 روانه بازار شود. این بازی هر چند از نظر تعدادی از منتقدان به اندازه دیگر نسخه ها قوی نیست اما ماجراجویی آن بسیار جذاب و سرگرم کننده است.

در سوی دیگر Dirt Rally 2.0 نیز یک شبیه ساز فوق العاده برای افرادی است که عاشق مسابقه و رالی هستند. چسبیدن به فیزیک واقعی و افزودن شرایط آب و هوایی از محاسن نسخه جدید است. این بازی طرفداران زیادی دارد و توانسته به خوبی قشر زیادی از بازیکنان را سرگرم خود کند.

در حال حاضر نسخه های دیگری از سری Uncharted هم تخفیف خورده اند و می توانید برای همیشه آن را به حساب کاربری خود اضافه کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.