شخصیت‌های جدید بازی Street Fighter 6 (استریت فایتر 6)
علیرضا نظری

شخصیت های جدید بازی Street Fighter 6 معرفی شد

علیرضا نظری 5 اسفند 1401 بدون دیدگاه
554 بازدید

در جریان رویداد State of Play پلی استیشن، تریلر جدیدی از گیم پلی استریت فایتر 6 رونمایی شد و به طور رسمی انتشار این اثر را در تاریخ 2 ژوئن 2023 مصادف با (12 خرداد 1402) تایید کرد. تریلر بازی Street Fighter 6 همچنین بازگشت شخصیت های کلاسیک همچون زنگیف (Zangief) و کمی (Cammy) و اضافه شدن کاراکتر جدیدی به نام لیلی (Lily) که از نوادگان همان قبیله تاندرفوت به جای قبیله تی‌هاوک در استریت فایتر 2 است، را فاش کرد.

پلی استیشن به تازگی در قالب پستی در وب‌سایت خود، به ویژگی‌های منحصر به فرد و حرکات فینیشر هر کدام از شخصیت های جدید اشاره کرده است. ابتدا نگاهی به شخصیت زنگیف می‌اندازیم که مانند همیشه دارای سبک مبارزه‌ای گریپلینگ با ضربات سنگین خواهد بود که همچنان از اکثر حرکات معروف و ضربات تمام کننده مانند Screw Piledriver و Siberian Express برخوردار است. علاوه بر این، حرکت جدیدی به نام Tundra Storm به قابلیت‌های او اضافه شده است که می‌تواند به طور موثر در مقابل ضربات حریف ایستادگی نشان دهد و منجر به دستاوردها و حتی غلبه بر حریف شود.

در مورد شخصیت کمی، می‌توان گفت که تمامی فنون او تا حد زیادی بهبود یافته است و از طراحی جدید جالبی در Street Fighter 6 بهره می‌برد. اکنون بازیکنان این امکان را دارند تا با نگه داشتن دکمه‌های مربوطه، برخی از ویژگی‌های سنگین او در ضربات، مانند Hooligan Combination ،Cannon Spike و Spiral Arrow را دست‌خوش یکسری تغییرات قرار دهند. علاوه بر این، حرکت Hooligan Combination به گونه‌ای است که ترفندهای بیشتری نسبت به قبل دارد.

در نهایت به سراغ شخصیت جدید لیلی می‌رویم که اولین حضور خود را در سری بازی‌های مبارزه‌ای تجربه می‌کند. گفته می‌شود که او از نوادگان قبیله تی‌هاوک است و توانایی برقراری ارتباط با طبیعت را دارد. او در نبردها دو اسلحه جنگی را به دست می‌گیرد و با استفاده از قدرت طبیعت، ضربات قدرتمندی را بر حریف وارد می‌کند. به همراه این‌ها، او از فنون جدیدتر و منحصر به فرد دیگری نیز استفاده خواهد کرد که توانایی‌های او را افزایش می‌دهند.

شخصیت‌های جدید بازی Street Fighter 6 (استریت فایتر 6)

شخصیت های جدید بازی Street Fighter 6

اضافه شدن کاراکترهای زنگیف، کمی و لیلی، فهرست کل شخصیت های استریت فایتر 6 را به 18 نفر می‌رساند. علاوه بر این، کپکام بازگشت مسابقات Capcom Pro Tour را برای فصل 2023 نیز تایید کرده است. رویداد Capcom Pro Tour 2023 دارای جایزه‌ای بیش از 2 میلیون دلار خواهد بود که برنده فینال بزرگ کپکام، یک جایزه بزرگ 1 میلیون دلاری دریافت می‌کند. پیش‌خرید هم‌اکنون در دسترس است و خریداران نسخه پلی‌استیشن، 18 عنوان ویژه و برچسب‌ها را دریافت خواهند کرد.

Street Fighter 6 در تاریخ 2 ژوئن 2023 (12 خرداد 1402) برای پلی‌استیشن 5، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و رایانه‌های شخصی از طریق استیم عرضه‌می‌شود.

منبع: Dualshockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.