بازی Street Fighter 6
علیرضا نظری

فهرست کامل شخصیت‌های Street Fighter 6 اعلام شد

علیرضا نظری 27 شهریور 1401 بدون دیدگاه
536 بازدید

شرکت Capcom سرانجام برای اولین بار فهرست کاملی از شخصیت‌ها و مبارزان بازی Street Fighter 6 را اعلام کرد. در حالی که اوایل سال 2022 لیست این شخصیت‌ها توسط یک کاربر مطرح فاش شده بود، این بار کپکام آن را به طور رسمی تایید کرده است. این شرکت همچنین در رویداد آنلاین توکیو گیم شو که به تازگی برگذار شد، اعلام کرد که بتای بازی Street Fighter 6 Battle Hub ماه آینده آغاز خواهد شد و بازیکنان می‌توانند فرایند ثبت نام را شروع کنند.

همان طور که در نمایش کپکام در Tokyo Game Show 2022 اعلام شد، نسخه بتا Street Fighter 6 Battle Hub به مدت سه روز روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و رایانه‌های شخصی در دسترس بازی‌کنان قرار می‌گیرد. نسخه بتا برای هر سه پلتفرم دارای قابلیت کراس پلی خواهد بود. همچنین این بسته مسابقات مختلفی را در بر می‌گیرد که می‌توان به مسابقات رتبه‌بندی، مسابقات باز، مسابقات نوبتی، نبرد‌های هاب، نبرد‌های شدید و حالت تمرینی اشاره کرد. همچنین هشت شخصیت از جمله ریو، چون لی، لوک، جیمی، گویل، کیمبرلی، جوری و کن در نسخه بتا قابل بازی خواهند بود.

شرکت کپکام در ادامه این رویداد تصاویری از تور جهانی را ارائه داد که این حالت یک جهان باز بزرگ بوده و در آن بازی‌کنان قادرند با جست و جو در مکان‌های مختلف با NPC ها مبارزه کنند و علاوه بر آن با شخصیت‌های کلاسیک Street Fighter ملاقات داشته باشند. در حالی که بازی استریت فایتر 6، حداقل تا سال 2023 عرضه نمی‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند با هشت شخصیت معرفی شده، بتای بسته 6 Street Fighter را در 7 اکتبر (15 مهر) تجربه کنند و از آن لذت ببرند.

فهرست شخصیت‌های Street Fighter 6

فهرست تمامی شخصیت‌های Street Fighter 6

اسامی 18 شخصیت اعلام شده در بازی Street Fighter 6 شامل شخصیت‌های Luke، Jamie، Manon، Kimberly، Marisa، Lily، JP، Juri، Dee Jay، Cammy، Ryu، Honda، Blanka، Guile، Ken، Chun-Li، Zangief و Dhalsim می‌شود که در روز اول انتشار، قابل بازی خواهند بود و در آن‌ها شاهد برخی نام‌های جدید نیز هستیم. همچنین این امکان وجود دارد تا در آینده شخصیت‌های بیشتری، در قالب بسته الحاقی به بازی اضافه شوند.

  1. Ryu
  2. Ken
  3. Zangief
  4. Dhalsim
  5. E. Honda
  6. Blanka
  7. Guile
  8. Chun-Li
  9. Cammy
  10. Juri
  11. Luke
  12. Dee Jay
  13. Kimberly
  14. Jamie
  15. Manon
  16. Marisa
  17. Lily
  18. JP

بازی Street Fighter 6 برای انتشار در سال 2023 برنامه ریزی شده است، اما هنوز تاریخ انتشار دقیقی از سوی کپکام در این باره اعلام نشده است. این بازی در روز انتشار روی پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر‌ها در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

منبع: videogameschronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.