دانلود بازی Football Manager 2023 برای PC
دانلود بازی Football Manager 2023 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Football Manager 2023 برای PC

پارسی گیم 30 بهمن 1401 6 دیدگاه
22,964 بازدید

دانلود بازی Football Manager 2023 برای کامپیوتر

Football Manager 2023 دارای گیم پلی ای مشابه با سایر آثار سری Football Manager است. گیم پلی بازی شامل پذیرفتن مسئولیت یک تیم فوتبال حرفه‌ای به عنوان مدیر تیم است. گیمرها می‌توانند با بازیکنان فوتبال تازه کار قرارداد ببندند، امور مالی باشگاه را مدیریت کنند و با بازیکنان صحبت‌های تیمی انجام دهند. Football Manager 2023 شبیه ساز مدیریت در دنیای واقعی است که بازیکن بر اساس عوامل مختلف توسط هوش مصنوعی صاحبان و هیئت مدیره باشگاه قضاوت می‌شود.

Football Manager 2023 دارای یک ماژول نقل و انتقالات واقع‌گرایانه است که در آن باشگاه‌ها و مدیران حریف رویکرد واقعی‌تری را هنگام ارائه یا پاسخ به پیشنهادات نقل و انتقالات اتخاذ می‌کنند. تعامل بین بازیکنان، مدیران، رقبای آنها و رسانه‌ها در این بازی جدید بهبود یافته است. مذاکرات قرارداد در این بازی واقع‌بینانه‌تر است، زیرا مدیران و هیئت مدیره اکنون می‌توانند مطالبات خود را مطرح کنند و دیدگاه‌های خود را برای باشگاه در مصاحبه‌های اولیه کاری و بحث تمدید قرارداد بیان کنند.

بازی Football Manager 2023 گیمرها را به یک فوتبال‌دوست بهتر و آگاه‌تر تبدیل می‌کند. تنوع بسیار زیادی بازیکنان برای انتخاب، ورزشگاه‌هایی که در آن رقابت می‌کنند، آمار و ارقام دقیق برای افراد علاقه‌مند و بسیاری موارد دیگر از این بازی یک شاهکار را ساخته است. دنیای وسیعی در خارج از لیگ برتر وجود دارد، پر از استعدادهایی که برای انتخاب آماده هستند. پس هر چه سریع‌تر دست به کار شده و با دانلود بازی Football Manager 2023، تبدیل به نابغه مدیریت فوتبال بعدی شوید.

بازی Football Manager 2023 عنوانی در سبک مدیریت و هدایت تیم‌های فوتبالی است. این سری بازی از محبوب‌ترین برندها در میان بازی‌های شبیه ساز و ورزشی است. اگر طرف‌دار بازی با متن‌ها و آمار و ارقام پیچیده مجازی و تلاش برای بردن باشگاه فوتبال کوچک شهر خود به لیگ قهرمانان هستید، هیچ چیز بهتر از این بازی درون بازار وجود ندارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Football Manager 2021 و We are Football را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Football Manager 2023 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 or AMD Athlon 64 X2
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel GMA X4500, NVIDIA GeForce 9600M GT, AMD/ATI Mobility Radeon HD 3650
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Join the managerial elite by writing your own headlines, earning the love of the fans and dominating the competition in Football Manager 2023. Football management is not just about picking tactics or crafting a team. It’s about taking on challenges and breaking new ground.
Find the club that’s right for you. Meet board and fan expectations before beating the best on your way to winning football’s top prizes.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    حامدد

    مهمان

    سلام و ممنون از زحماتتون..برای ویندوز 10 هم میشه یا فقط مخصوض ویندوز 7 هست که نوشتید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Milad

    مهمان

    مشکل پخش صدا داره ، صداش اصلا در نمیاد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ..

    مهمان

    همه قسمتای بازی باز شده تو این نسخه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    نیاز به خریداری بازی نیست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسین

    مهمان

    سلام رنگ های بازی وقتی رو حالت Full Screen هست تغییر می کنه مثلا چهره مربیا و بازیکن ها آبی می شه یا پس زمینه منو ها در اصل بنفش تیره هست در حالی که برای من بنفش روشن می شه. وقتی رو حالت window می زارم همه چی درست می شه. مشکل چی هست؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    tohid

    مهمان

    سلام فارسی ساز نمیاد براش؟

    پاسخ دهید