بازی Football Manager 2025
یحیی رحیمی

انقلاب در مدیریت فوتبال با بازی Football Manager 2025 آغاز می‌شود

یحیی رحیمی 11 تیر 1402 بدون دیدگاه
1,368 بازدید

نسخه‌‌های اخیر سری بازی فوتبال منیجر بسیار مشابه هم بوده‌اند و تغییر ساختاری مشاهده نشده است. شرکت Sports Interactive که تحت مالکیت سگا فعالیت می‌کند، قول تغییرات شگرفی در بازی Football Manager 2025 را داده است. این استودیو قرار است امسال از نسخه 2024 رونمایی کند و طبق گفته‌ها، کامل‌ترین نسخه فوتبال منیجر در تاریخ این سری خواهد بود، اما تغییرات اساسی در نسخه پس از آن از راه می‌رسد.

سازنده می‌گوید که بازی فوتبال منیجر 2025 پس از دهه‌ها یک دنباله واقعی خواهد بود. این بازی از یک موتور گرافیکی جدید، رابط کاربری کاملاً نو، انیمیشن‌های پیشرفته، لیگ فوتبال زنان و تغییرات دیگر رونمایی خواهد کرد. طرفداران این سری مدت‌هاست درخواست یک دنباله واقعی را دارند، اما هرسال برای آپدیت شدن بازی‌کنان و تیم‌ها باید 60 دلار بپردازند. شرکت سگا بالاخره پس از مدت‌ها به درخواست طرفداران پاسخ می‌دهد.

مطلب مطبوعاتی جدید استودیو سازنده نشان می‌دهد که بازی Football Manager 2023 بیش از هر بازی دیگری در این سری تجربه شده است. استودیو می‌گوید که آن‌ها نمی‌توانند نظر بازی‌کنانی که معتقدند نسخه 2023 هیچ پیشرفتی نسبت به بازی‌های پیشین نداشت را نادیده بگیرند. استودیو اعتراف کرده که سطح انتظار و استاندارد این بازی در حد عناوین چند سال پیش نبوده است. مدیر استودیو در این مورد گفت: «دوستانه بگویم، ما با نظر شما موافقیم.»

بازی Football Manager 2025

تغییرات بازی Football Manager 2025

دلیل نبود قابلیت‌های جدید، نیاز به توسعه بیشتر آن‌ها بوده است. به همین دلیل است که بازی فوتبال منیجر 2024 قرار است کامل‌ترین در نوع خود باشد. تغییرات مهمی در این بازی اعمال می‌شوند، اما انقلابی در این سری با نسخه پس از آن آغاز می‌شود. Football Manager 2023 پس از مدت‌ها با موتور گرافیکی یونیتی ساخته می‌شود. قرار است که تغییراتی در رابط کاربری ایجاد شود و همچنین پخش زنده مسابقات فوتبال نیز به واقعیت نزدیک شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های تازه این بازی، انتقال فایل ذخیره از عنوان قبلی به جدید است. اگر از سرویس گیم پس برای تجربه بازی استفاده کرده‌اید، می‌توانید فایل ذخیره خود را در نسخه جدید بازیابی کنید و مدیریت تیم قبلی را ادامه دهید. در مورد بازی سال 2025 باید گفت که پروژه تولید در سال 2020 و با نام مخفی Dragonfly آغاز شد. تغییر موتور گرافیکی اجازه ارائه شبیه‌سازی بهتری را می‌دهد. محیط استادیوم‌ها واقعی خواهد شد و همچنین طراحی منوها به طرز قابل‌توجهی تغییر می‌کند.

لیگ فوتبال بانوان نیز برای اولین بار ارائه خواهد شد. گفتنی است این سری هیچ‌گاه موتور سه‌بعدی بی‌نقص نداشته است و همچنین انیمیشن‌ها نیز ناامیدکننده هستند. انتظار می‌رود که موتور یونیتی، تجربه‌ای کاملاً جدید بیافریند.

منبع: RockPaperShotgun

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.