دانلود بازی Terror At Oakheart برای PC
دانلود بازی Terror At Oakheart برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Terror At Oakheart برای PC

پارسی گیم 21 اسفند 1402 بدون دیدگاه
2,237 بازدید

دانلود بازی Terror At Oakheart برای کامپیوتر

بازی خاص و عجیب Terror At Oakheart عنوانی مهیج است که ادای احترامی به فیلم‌های ترسناک اسلشر دهه‌های 1980 و 1990 دارد. این تجربه ترسناک که با استایل پیکسلی ارائه شده و توسط Tainted Pact توسعه یافته و توسط Assemble Entertainment منتشر شده، با هدف غوطه‌ورکردن بازیکنان در وحشت نفس گیر فیلم‌های ترسناک کلاسیک وارد عمل شده است. این عنوان که در جامعه خیالی Oakheart اتفاق می‌افتد، بازیکنان را در یک سری از رویارویی‌های وحشتناک جلو برده و اسرار تاریک پنهان در شهر را برایشان برملا می‌کند. شما باید از خطرات و شرورهای فراوان دنیای بازی جان سال به در ببرید.

ظاهر صلح آمیز Oakheart با حضور تدی، یک قاتل سریالی نقابدار که باعث ویرانی مردم ناآگاه شهر شده، شکسته می‌شود. با افزایش تعداد جسدها، بازیکنان به زودی متوجه می‌شوند که ترسی بیش از یک مرد ماسک دار وجود دارد. تدی به تنهایی عمل نمی‌کند. او تحت تأثیر یک جانور کیهانی و فضایی است و یک پیچ و تاب شوم به وحشت در حال آشکار شدن اضافه می‌کند. بازیکنان نقش شخصیت‌های مختلفی را بر عهده خواهند گرفت که خود را درگیر بازی مرگبار تدی می‌بینند. هر شخصیت یک دیدگاه منحصر به فرد از ترس را ارائه می‌دهد و بازیکنان باید در یک سری از چالش‌های پراکنده در سراسر Oakheart حرکت کنند.

مکانیک‌های گیم پلی Terror At Oakheart از ماجراجویی‌های کلاسیک ساید اسکرولر الهام می گیرند و ترکیبی از کاوش، حل پازل و برخورد خطرناک و حماسی با تدی شرور را ارائه می‌دهند. بازیکنان باید برای فرار از چنگال قاتل نقابدار، مخفی شدن در کمدها و سایر نقاط مخفی که یادآور بازی ترسناک نمادین Clock Tower هستند، از پنهان کاری و حیله گری استفاده کنند. با این حال، بقا تضمین نشده و بازیکنان باید خود را برای مرگ‌های وحشتناک آماده کنند، زیرا در تلاش برای کشف حقیقت در پشت اسرار تاریک Oakheart هستند. اگر به دنبال یک بازی ترسناک با ادای احترام به فیلم‌های قدیمی هستید، این عنوان را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Lakeview Cabin 2 و Afterdream را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Terror At Oakheart برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo 1.8GHz / AMD Athlon X2 64 2.4GHz
Memory: 4 MB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 760
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Microsoft Windows 10
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-9600K CPU @ 3.70GHz
Memory: 6 MB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1070
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

The renowned slasher horror films of the 1980s and 1990s serve as a source of inspiration for Terror at Oakheart. The community of Oakheart has been terrorized by Teddy, a masked serial killer. As the body count rises, you discover there is more going on here than just a man in a mask killing helpless teenagers.
The side-scrolling, pixel-based game Terror At Oakheart aims to replicate the experience of watching an 80s horror movie. You will play a variety of characters throughout the game, and all of them will perish horribly at the hands of Teddy, a psychotic serial murderer who is under the sway of a Lovecraftian beast. You will move through a number of set pieces in the Town of Oakheart, such as Teddy’s house, the nearby police station, a ranger station, camp areas, and more!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.