بازی موبایل Tower of God: The Great Journey (تاور اف گاد)
محمد صادق شجاعی

بازی موبایل Tower of God: The Great Journey منتشر شد

محمد صادق شجاعی 28 بهمن 1401 1 دیدگاه
1,008 بازدید

در حدود یک ماه پیش روند پیش‌ثبت‌نام برای تجربه بازی موبایل Tower of God: The Great Journey آغاز شد. حال این اثر در دسترس قرار گرفته و کاربران دستگاه‌های مبتنی سیستم عامل‌های اندروید و iOS می‌توانند این اثر اقتباسی از تاور اف گاد را تجربه کنند.

Tower of God یکی از مشهور‌ترین وب‌تون‌های دوران است که طرفداران بسیاری دارد. شهرت این مانهوا موجب شده است که اقتباس‌های مختلفی از آن به شکل‌هایی مثل انیمه ارائه شود. بازی موبایل نیز یکی از حوزه‌هایی بوده که تاور اف گاد وارد آن شده است. اخیرا پیش‌ثبت‌نام بازی موبایل Tower of God: The Great Journey شروع شد. اکنون این بازی را می‌توانید روی دستگاه‌های اندرویدی و iOS نصب و تجربه کنید.

بازی موبایل تاور اف گاد یک تجربه Idle و Side-scrolling بوده که دارای جلوه‌های بصری چشم‌نوازی است. این اثر داستان بم را دنبال می‌کند که با برجی مرموز با چندین طبقه رو‌به‌رو می‌شود. همان‌طور که او سفر خود را به طبقات بالا آغاز می‌کند، با چالش‌ها و شخصیت‌های زیادی مواجه می‌شود. برخی از این کاراکتر‌ها رفتار دوستانه‌ای دارند و به بم کمک می‌کنند، اما بیشتر اوقات برای او دردسر‌ساز هستند. با نزدیک شدن به کشف اسرار تار اف گاد، نقاط کور داستان واضح می‌شوند.

در بازی موبایل تاور اف گاد دقیقا همان کاری را انجام خواهید داد که بم در وب‌تون تاور اف گاد دست به آن زده است. این بدان معنا است که باید در طول این اثر از طبقات مختلف برج بالا بروید. هر چه از این سازه عجیب بالاتر می‌روید، مثل داستان وب‌تون Tower of God با چالش‌های بی‌شمار رو‌به‌رو خواهید شد. با کسب امتیاز بیشتر در این چالش‌ها، پاداش بهتری دریافت خواهید کرد.

بازی موبایل Tower of God: The Great Journey (تاور اف گاد)

بازی موبایل تاور اف گاد داستان این وب‌تون را روایت می‌کند

تمامی شخصیت‌های وب‌تون تاور اف گاد، چه دوست و چه دشمن، همگی در بازی موبایل Tower of God: The Great Journey حضور دارند. حتی Ignition Weapon‌ها با انیمیشن‌های عالی همراه شده‌اند. بازیکنان می‌توانند به منظور به دست آوردن Fate Skill‌ها، با شخصیت‌هایی که با آن‌ها رو‌به‌رو شده‌اند رابطه دوستانه برقرار کنند. به این واسطه یک لایه استراتژی دیگر به Shinsu و Ignition اضافه می‌شود.

گیم‌پلی بازی موبایل تاور اف گاد چندان چالش‌بر‌انگیز نیست. با استفاده از گیم‌پد روی صفحه می‌توانید در محیط حرکت کرده و با ضربه زدن و کشیدن رو صفحه به دشمنان حمله کنید. برای افزایش سطح سادگی گیم‌پلی، گزینه حرکت و حمله خودکار نیز وجود دارد. از آن جایی که بازی موبایل تاور اف گاد دارای عناصر Idle است، پاداش‌ها و XP حتی در زمان عدم تجربه این اثر در حال جمع‌آوری هستند.

بازی موبایل Tower of God: The Great Journey سال گذشته در کره جنوبی منتشر شد. این اثر با استقبال خوبی مواجه و بیش از دو میلیون بار دانلود شده است. از آنجایی که فصل دوم انیمه تاور اف گاد تایید شده است، تجربه بازی مذکور می‌تواند جذاب و سرگرم‌کننده باشد.

منبع:  Pocket Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Yosef

    مهمان

    بلاخره منتشر شددد

    پاسخ دهید