بهترین بازی های گوگل پلی 2022
یحیی رحیمی

گوگل پلی فهرست بهترین بازی های اندروید 2022 را اعلام کرد

یحیی رحیمی 10 آذر 1401 بدون دیدگاه
321 بازدید

تنها یک روز پس از آنکه بهترین بازی‌ اپ استور اپل اعلام شد، گوگل پلی هم فهرست بهترین بازی های اندروید 2022 را منتشر کرد. این فهرست شامل بهترین‌ بازی‌ها و بهترین اپ‌هایی است که در سال جاری میلادی منتشر شده‌اند و توانسته‌اند بیشترین توجهات را به خود جلب کنند. بازی Apex Legends Mobile توانسته لقب بهترین بازی اندروید 2022 را به دوش بکشد و رسماً بهترین بازی موبایل سال از سوی هر دو شرکت اپل و گوگل قلمداد شود.

بازی Apex Legends Mobile بهترین بازی اندروید 2022 از نظر کاربران هم بوده است. در کنار آن بازی Dislyte بهترین اثر چندنفره بوده است، اما عناوین دیگری مانند دیابلو ایمورتال هم در نظر گرفته شده‌اند. جایزه بهترین بازی مستقل اندروید به Dicey Dungeons رسیده است. در کنار آن بهترین داستان به بازی Papers, Please تعلق گرفته که سال گذشته برای موبایل پورت شد و یکی از مهم‌ترین بازی‌های دهه گذشته میلادی است.

جایزه بهترین بازی ادامه‌دار به Genshin Impact رسید که همچنان طرفداران خود را حفظ کرده است. می‌توانید فهرست بهترین بازی های اندروید 2022 در دسته‌بندی‌های مختلف را در ادامه مشاهده کنید. گوگل بهترین بازی برای کروم‌بوک را روبلاکس اعلام کرده که پلتفرمی متشکل از انواع و اقسام بازی‌های مختلف است. در بخش بعدی مطلب، بهترین اپ های اندروید 2022 هم معرفی می‌شوند.

  1. بهترین بازی سال: Apex Legends Mobile
  2. بهترین بازی اندروید از نظر کاربران: Apex Legends Mobile
  3. بهترین بازی چندنفره: Dislyte
  4. بهترین بازی تفننی: Angry Birds Journey
  5. بهترین بازی مستقل: Dicey Dungeons
  6. بهترین بازی داستانی اندروید: Papers, Please
  7. بهترین بازی ادامه‌دار: Genshin Impact
  8. بهترین بازی برای تبلت: Tower of Fantasy
  9. بهترین بازی برای کروم‌بوک: Roblox

بهترین بازی های اندروید 2022

بهترین بازی های اندروید 2022

بهترین اپ اندروید سال 2022 از نظر گوگل پلی، Dream by Wombo است که یک اپ باکیفیت برای تهیه تصاویر هنری با هوش مصنوعی است. بهترین اپ از نظر کاربران گوگل پلی اما BeReal است که پلتفرم به اشتراک‌گذاری تصویر و روزمرگی با دوستان است و ماهیتی مشابه اینستاگرام دارد، با این تفاوت که تمرکز روی به اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیوها با دوستان است و ماهیتی همانند یک شبکه اجتماعی آزاد و وسیع را ندارد. جایزه بهترین اپ برای تبلت هم به Pocket می‌رسد که مخصوص طبقه‌بندی محتوا از منابع متفاوت است.

  • بهترین اپ اندروید سال: Dream by Wombo
  • بهترین اپ به انتخاب کاربران: BeReal
  • بهترین اپ سرگرم‌کننده: PetStar
  • بهترین اپ برای رشد شخصی: Breathwrk
  • بهترین اپ برای استفاده روزمره: Plant Parent
  • بهترین اپ برای سلامت: The Stigma App
  • بهترین اپ اندروید برای ساعت هوشمند: Todoist
  • بهترین اپ برای تبلت: Pocket
  • بهترین اپ برای کروم‌بوک: BandLab

گوگل در بخش پایانی به پرفروش‌ترین کتاب‌های سال 2022 پرداخته است. کتاب آتش و خون از جورج آر آر مارتین، پرفروش‌ترین کتاب سال بوده است. پخش سریال خاندان اژدها روی افزایش فروش این کتاب تأثیر بسیار زیادی داشته است. نظر شما در مورد بهترین بازی های اندروید 2022 و اپ‌های مهم امسال چیست؟ آیا اپ مناسبی برای معرفی دارید؟ بخش نظرات آماده‌ی پذیرش پیشنهاد‌های شماست.

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.