بازی Call of Duty 2023
یحیی رحیمی

مشخصات و تاریخ انتشار Call of Duty 2023 فاش شد

یحیی رحیمی 21 بهمن 1401 بدون دیدگاه
4,248 بازدید

گزارش مالی شرکت اکتیویژن بلیزارد به ساخت کالاف دیوتی 2023 اشاره داشت، اما جیسون شرایر مدعی شد که این تنها یک بسته الحاقی مستقل و داستانی برای Call of Duty Modern Warfare II است. تام هندرسون، افشاگر مشهور بازی کالاف دیوتی در مطلب کاملی به Call of Duty 2023 اشاره کرده است و می‌گوید که بازی جدید این سری توسط استودیو Sledgehammer Games در حال ساخت است و جدا از بازی پیشین خواهد بود. در واقع روند انتشار سالانه کال آو دیوتی متوقف نشده است.

در حالی که شرایر به منابع خود اشاره می‌کند، اما هندرسون می‌گوید که اکتیویژن تصمیم خود را تغییر داده است. برنامه‌های اکتیویژن برای سال 2023 در طی ماه‌های اخیر تغییر یافته است. گزارشی در مورد اینکه بسته الحاقی گوست برای Modern Warfare II منتشر می‌شود، وجود داشت. اما گزارش مالی اخیر نشان داد که اکتیویژن، انتشار یک بازی تمام‌عیار سالانه را به یک DLC ترجیح می‌دهد. این گزارش باعث سردرگمی بازی‌کنان شد و بسیاری به دنبال اطلاعاتی تازه بودند.

هندرسون می‌گوید که برنامه‌ی اولیه برای عدم انتشار کالاف دیوتی به‌صورت سالانه تغییر یافته است. قرار بود که بازی بعدی در سال 2024 و توسط تری‌آرچ منتشر شود. هندرسون حالا می‌گوید که ساخت Call of Duty 2023 توسط استودیو Sledgehammer انجام می‌شود و از حمایت دیگر استودیوهای اکتیویژن هم برخوردار است. این بازی قرار است بخشی از سری مدرن وارفر باشد و به‌نوعی، نسخه فرعی این سری حساب می‌شود. به نظر می‌رسد که انتشار بسته الحاقی لغو شده و این محتوا به یک بازی جدید و مستقل تغییر شکل داده است.

بازی Call of Duty 2023

جزئیات Call of Duty 2023

هندرسون نمی‌داند بازی جدید با چه نامی منتشر می‌شود و حتی ممکن است با مدرن وارفر 3 هم روبه‌رو باشیم. شرایر در سوی دیگر معتقد است که این یک بسته الحاقی برای بازی Modern Warfare II است و تنها به‌صورت مستقل فروخته می‌شود. اما هندرسون اطلاعات بیشتری فاش کرده که نشان از تغییر تصمیم اکتیویژن دارد. کالاف دیوتی 2023 هم شامل بخش تک‌نفره و هم آنلاین است. نقشه‌های حالت چندنفره هم اکثراً از بازی‌های قبلی بازیافت شده‌اند. روند انتشار بازی هم مثل عناوین سابق و به شکل زیر است.

  1. نسخه بتا (PS4/PS5) – تاریخ 6 اکتبر تا 10 اکتبر 2023
  2. بتا عمومی (تمامی پلتفرم‌ها) – تاریخ 12 اکتبر تا 16 اکتبر
  3. دسترسی زودتر به کمپین داستانی – تاریخ 2 نوامبر 2023
  4. تاریخ انتشار رسمی: دهم نوامبر 2023

همان‌طور که می‌دانید این تنها یک شایعه است و اکتیویژن آن را تائید نکرده است. البته هندرسون فرد کاملاً آشنایی به سری بازی کال آو دیوتی است و منابع متعددی در این مورد در اختیار دارد. نظر شما چیست؟ آیا انتشار یک بازی جدید از این سری در سال 2023 را می‌پسندید؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.