کالاف دیوتی 2023
یحیی رحیمی

اکتیویژن از انتشار کالاف دیوتی جدید در 2023 خبر داد

یحیی رحیمی 18 بهمن 1401 بدون دیدگاه
2,781 بازدید

شرکت اکتیویژن بلیزارد در گزارش مالی اخیر بار دیگر به انتشار کالاف دیوتی جدید در سال 2023 اشاره کرده است. درحالی‌که تمامی گزارش‌ها و منابع معتبر از انتشار Call of Duty بعدی در سال 2024 می‌گویند، اکتیویژن همچنان می‌گوید که «اثر پریمیم کامل» در سال جاری منتشر خواهد شد. این مسئله باعث سردرگمی طرفداران شده است و جیسون شرایر در پاسخ گفته است که تنها یک محتوای عظیم برای بخش داستانی Modern Warfare II آماده شده و خبری از بازی جدید نیست.

اکتیویژن در گزارش اخیر نوشت: «تیم ما برای تقویت سود و موفقیتی که در سه‌ماهه پایانی سال کسب شد تلاش می‌کند. برنامه‌های ما برای 2023 شامل سرویس‌های آنلاین سرگرم‌کننده بیشتر در تمامی پلتفرم‌ها و همچنین انتشار بازی کامل سالانه در سری بلاک‌باستر کالاف دیوتی است.» به نظر می‌رسد که اکتیویژن، محتوای داستانی جدید برای مدرن وارفر 2 را یک بازی سالانه و کامل می‌داند و این در حالی است که شرایر، نظر دیگری دارد.

سؤال اصلی آن است که چرا اکتیویژن، بخش داستانی جدید مدرن وارفر 2 را یک نسخه کامل معرفی کرده است. شرایر می‌گوید که محتوای جدید به‌صورت مستقل از بازی فروخته می‌شود، اما همچنان مربوط به Modern Warfare II است و جدا از آن نیست. به نظر می‌رسد که اکتیویژن حربه‌ای تبلیغاتی به کار بسته است و می‌خواهد که گیمرها را به این شکل وادار به خرید کند. بسته الحاقی Modern Warfare II کاملاً داستانی خواهد بود و به‌نوعی محتوای سال دوم بازی است و این اولین بار است که چنین اتفاقی برای این سری می‌افتد. محتوای جدید به شخصیت گوست خواهد پرداخت.

کالاف دیوتی 2023

انتشار کالاف دیوتی جدید در 2023؟

خبرنگار بلومبرگ، اطلاعاتی در مورد محتوای جدید به اشتراک گذاشت. وی در صفحه‌ی توییترش نوشت: «بگذارید قضیه را روشن کنم. بازی بعدی کالاف دیوتی توسط Treyarch ساخته می‌شود و در سال 2024 منتشر خواهد شد. در ادامه یک بسته الحاقی پریمیم کامل و پولی برای مدرن وارفر 2 دریافت می‌کنیم که توسط استودیو Sledgehammer ساخته شده است. این بسته قرار است محتوای زیادی داشته باشید و شاید به همین خاطر آن را یک بازی کامل نامیده‌اند؛ اما همان مدرن وارفر است.»

طبق نظر شرایر، محتوای جدید آن‌چنان متفاوت است که اکتیویژن ترجیح داده تا آن را یک بازی کامل بنامند. همچنین احتمال آنکه اثر به‌صورت مستقل منتشر شود و اجرای آن نیازمند خرید بازی قبلی نباشد هم وجود دارد. این اتفاق در مورد بازی‌های فاینال فانتزی رخ داده است و هر بسته الحاقی داستانی جدید به‌صورت جداگانه فروخته شده است. اکتیویژن در ماه‌های آتی از برنامه‌های خود رونمایی می‌کند و اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.