حضور ال فانینگ در بازی Death Stranding 2 (دث استرندینگ 2)
محمد صادق شجاعی

ال فانینگ نقش مهمی را در بازی Death Stranding 2 ایفا می‌کند

محمد صادق شجاعی 21 بهمن 1401 بدون دیدگاه
210 بازدید

هیدئو کوجیما، کارگردان بازی Death Stranding 2 (دث استرندینگ 2)، در قالب اپیزود جدید پادکست Brain Structure به صحبت در مورد حضور ال فانینگ در این اثر پرداخته و اعلام کرده است که او وظیفه ایفای نقش یکی از کاراکتر‌های مهم را بر عهده دارد.

استودیو Kojima Productions در سال گذشته پوستری مرموز را منتشر کرد که روی آن تصویر سیلوئت یک فرد مونث با عبارت «من کی هستم؟» نقش بسته بود. پس از مدتی استودیو مذکور اعلام کرد که این تصویر مربوط به ال فانینگ بوده و او در اثر جدید هیدئو کوجیما یعنی بازی Death Stranding 2 حضور خواهد داشت. به تازگی این بازیگر آمریکایی مهمان پادکست Brain Structure بوده و در کنار خالق سری استرندینگ در مورد نقشش صحبت کرده است.

ال فانینگ یکی از بازیگران مطرح سینما بوده که تا‌کنون در آثاری از جمله Maleficent ،Super 8 ،We Bought A Zoo و Mary Shelley حضور داشته است. در اپیزود جدید پادکست هیدئو کوجیما مشخص شده که این بازیگر 24 ساله قرار است نقش اصلی بازی دث استرندینگ 2 را ایفا کند. همچنین به این نکته اشاره می‌شود که خالق سری Metal Gear از مدت‌ها پیش هنرنمایی ال فانینگ را دنبال کرده است.

هیدئو کوجیما در صحبت‌های خود فاش کرد که از طرفداران این بازیگر آمریکایی بوده و از زمان نقش‌آفرینی در فیلم علمی تخیلی جی جی آبرامز یعنی Super 8، به تماشای فیلم‌های او پرداخته است. حال این سوال پیش می‌آید که ال فانینگ چگونه توانسته نقش اصلی بازی Death Stranding 2 را به دست بیاورد؟ نیکلاس ویندینگ رفن، کارگردان فیلم Neon Demon با بازی ال فانینگ، از دوستان هیدئو کوجیما بوده و به عنوان پل ارتباطی بین آن‌ها عمل کرده است. پس از آن کارگردان بازی دث استرندینگ 2 با بازیگر مورد‌علاقه خود تماس و همکاری آن‌ها شکل گرفته است.

حضور ال فانینگ در بازی Death Stranding 2 (دث استرندینگ 2)

پادکست Brain Structure از طریق اسپاتیفای منتشر می‌شود

ال فانینگ در این رابطه در پادکست Brain Structure گفته است: «نیکلاس به من گفت که هیدئو یک نابغه است و می‌خواهد در بازی او حضور داشته باشم. همچنین گفت که این یک تجربه شگفت‌انگیز برای من خواهد بود. من به خودم گفتم که باید جزئی از این اثر باشم. ما از طریق Zoom با هم صحبت کردیم و هیدئو کوجیما راز‌های زیادی در مورد داستان بازی Death Stranding 2 را با من در میان گذاشت که مطمئنا آن‌ها را فاش نخواهم کرد.»

ال فانینگ با ایفای نقش در فیلم‌ها و سریال‌های مختلف توانسته توانایی‌هایش به عنوان یک بازیگر را به اثبات برساند. اما بدون شک حضور در یک بازی ویدیویی برای او تجربه‌ای متفاوت محسوب می‌شود. این امر از آن جهت است که ال فانینگ یک گیمر نبوده و علاقه چندانی به بازی‌های ویدیویی ندارد. با این حال همکاری با هیدئو کوجیما موجب شده که دیدگاه وی تغییر کند. ال فانینگ چنین گفته است: «من حقیقتا شیفته شخصیتی شدم که از من خواسته شد آن را ایفا کنم. واقعا می‌خواستم در بازی Death Stranding 2 حضور داشته باشم.»

هیدئو کوجیما در پایان اشاره کرده که با وجود تماشای آثار ال فانینگ در طول سال‌های فعالیتش، ایفای نقش اصلی در فیلم Mary Shelley باعث شده است که این بازیگر برای نقش اصلی بازی دث استرندینگ 2 در نظر گرفته شود. در حال حاضر به نظر می‌رسد که بازی مذکور برای انتشار انحصاری روی پلی استیشن 5 در سال 2024 در حال ساخت است.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.