death-stranidn-too-many-backpacks
یحیی رحیمی

با سیستم گردهم آوری اجتماعی Death Strading آشنا شوید: لایک فیس بوک و مبارزات عجیب!

یحیی رحیمی 22 شهریور 1398 بدون دیدگاه
630 بازدید

کوجیما بالاخره بخش‌هایی از بازی Death Stranding را برایمان روشن ساخت و حالا می‌دانیم که دقیقاً چه خبر است و این بازی در مورد چه است. شاهد یک گیم پلی یک‌ساعته در TGS 2019 بودیم و حالا هر آنچه از سیستم گردهم آوری اجتماعی و همچنین مبارزات و دیگر المان‌های بازی مشاهده کرده‌ایم را گرد هم آورده‌ایم.

سیستم اتصال Death Stranding

کوجیما مدام در مورد یک سری طناب‌ها صحبت می‌کند و اینکه بازیکنان باید به کمک هم‌بازی را پیش ببرند. هدف اصلی Death Stranding نیز مسافرت از شرق آمریکا به ساحل غربی آن است و باید در مسیر یک سری چیزها را به هم متصل کرد و در آخر بار را تحویل کشتی داد. در هنگام سفر با آثار به‌جامانده از بازیکنان دیگر مواجه خواهید شد. مثلاً ممکن است یک سری اشیاء را پیدا کنید که متعلق به فردی دیگر باشد.

بازیکن می‌تواند بار دیگران را پیدا کند و همچنین برای افراد دیگر نیز پیام بگذارد. در تریلر مشاهده کردیم که Sam از یک موتورسیکلت استفاده می‌کند و این موتور متعلق به فرد دیگری است و شما نیز می‌تواند آن را برای یکی دیگر جا بگذارید. همچنین حمامی که Sam از آن استفاده می‌کند نیز توسط یک بازیکن دیگر ساخته‌شده است و این‌طور است که به یکدیگر متصل هستند.

در تریلر همچنین می‌توانیم مبارزه Sam با یک سگ نگهبان را نیز مشاهده کنیم که البته بیشتر باید فرار کنید و به ساختمان‌های دیگر پناه ببرید. همچنین می‌توانید .از کمک دیگران نیز بهره بگیرید و منابع اطرافتان را پیدا کنید. همچنین یک نوع پول نیز وجود دارد که بسیار شبیه لایک فیس‌بوک است! هر عمل یک بازیکن می‌تواند لایک شود و فردی که بیشترین لایک را دارد به‌نوعی پول بیشتری در اختیار دارد.

مبارزه و چالش ها

death-stranidg-hot-spring

می‌توانید آیتم‌های مختلفی را در طول بازی Death Stranding جمع‌آوری کنید و البته همه آن‌ها در پشت Norman Reedus بدبخت جمع می‌شود. این باعث می‌شود که سرعت شما نیز کاهش یابد و همچنین زودتر نیز خسته شوید اما جوایز بیشتری در این حالت دریافت خواهید کرد. مبارزه در بازی به شیوه‌ای قدیمی جریان دارد و یک سری موانع در پیشتان قرار می‌گیرند که باید از آن‌ها بگذرید.

برای نمونه رد شدن از مسیر یک رودخانه را می‌شود در ویدیو دید. Sam در این حالت فشار زیادی را احساس می‌کند و همچنین بعد از گذشت از آن نیاز به استراحت دارد و برای همین از یک نوشیدنی انرژی‌زا استفاده می‌کند. همچنین پوشیدن چکمه نیز کمک زیادی به او می‌کند و البته باید حواستان به کودکی که روی سینه‌تان قرار دارد نیز باشد که نکند او بترسد. جالب است که می‌توانید در طبیعت بشاشید و همچنین یک گزینه برای انتخاب بین شماره 1 و 2 نیز وجود دارد!

وسایل نقلیه

death-straning-motorcycle

اگر فکر می‌کردید که قرار است کل این مسیر طولانی را با پا طی کنید، در اشتباه بودید. در ویدیو گجت های جالبی مشاهده کردیم و یکی از آن‌ها برای آن بود که مردم اطراف را پیدا کرد و البته که یک نوع تفنگ نیز به نام Bola Gun وجود دارد. در حین مبارزه نیز می‌توانید از محموله‌ای که پشت خوددارید به‌عنوان کاور استفاده کنید و همچنین استفاده از موشک نیز در دسترس است.

در ویدیو همچنین می‌توانیم مشاهده کنیم که Sam یک بازیکن را از روی موتورسیکلت پایین می‌اندازد و خودش کنترل آن را به دست می‌گیرد اما به‌زودی دوباره موتور را از دست می‌دهد. این‌یکی از وسایل نقلیه بازی است و همچنین اگر محموله خود را پایین بیاورید، می‌توانید از یک اسکیت برد استفاده کنید. تمامی این وسایل باقدرت باتری کار می‌کنند و برای همین باید آن‌ها را در ایستگاه‌های شارژ تنها بگذارید و بعداً دوباره به آن‌ها بگردید.
نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.