پیش‌فرض سایت

Ghost of Tsushima احتمالاً نیمه اول 2020 منتشر خواهد شد

پیش‌فرض سایت 15 خرداد 1398 بدون دیدگاه
629 بازدید

بعد از یک دوره طولانی بی‌خبری درباره زمان انتشار عناوین فرست پارتی سونی، حالا کم کم اطلاعات جدیدتر و بیشتری درباره این بازی‌ها به بیرون درز می‌کند. بعد از اینکه سونی تأیید کرد بازی‌های Death Stranding، Ghost of Tsushima و The Last of Us Part 2 برای کنسول PS4 منتشر خواهند شد، اطلاعات گوناگونی درباره آن‌ها از طریق کانال‌های مختلف منتشر شده است.

چندی پیش تأیید شد که Death Stranding در تاریخ 8 نوامبر امسال منتشر خواهد شد و به دنبال آن گزارش‌هایی مبنی بر انتشار احتمالی The Last of Us Part 2 در فوریه سال بعد انتشار یافت – اکنون خبرهایی به گوش می‌رسد که Ghost of Tsushima نیز ممکن است اوایل سال 2020 منتشر شود.

جیسون شاریر از سایت Kotaku در توئیتر گفته است که Ghost of Tsushima، بر اساس شنیده‌های وی، در نیمه اول سال 2020 منتشر خواهد شد. در همین حال، صفحه آمازون انگلیس بازی نیز نشان می‌دهد که Ghost of Tsushima رتبه‌بندی سنی PEGI و رتبه‌بندی هیئت اروپایی را برای رده سنی بالاتر از 16 سال دریافت کرده است (رتبه‌بندی T از طرف ESRB). این نکته حائز اهمیت است، چون بازی‌ها زمانی که فاصله زیادی با زمان انتشار ندارند، رتبه‌بندی‌های سنی مختلف را دریافت می‌کنند.

قطعاً جالب خواهد بود که ببینیم آخر این ماجرا به کجا ختم خواهد شد. اگر The Last of Us Part 2 در ماه فوریه منتشر شود، سونی ممکن است انتشار Ghost of Tsushima را چند ماه عقب بیاندازد که این ممکن است مصادف با عرضه کنسول PS5 باشد – پس عملاً هیچ چیزی نمی‌دانیم. در هر صورت، برای دریافت جدیدترین اطلاعات پارسی گیم را دنبال کنید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.