دانلود بازی Jett The Far Shore Given Time برای PC
دانلود بازی Jett The Far Shore Given Time برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Jett The Far Shore Given Time برای PC

پارسی گیم 19 بهمن 1401 بدون دیدگاه
3,904 بازدید

دانلود بازی Jett The Far Shore Given Time برای کامپیوتر

Jett: The Far Shore یک بازی اکشن ماجراجویی اکتشافی است. در این بازی، بازیکن کنترل Mei را بر عهده می‌گیرد که باید یک سیاره اقیانوسی را کاوش کند و حیات وحش آن را بررسی کند و هم‌زمان منبع یک سیگنال مرموز به نام “hymnwave” را ردیابی کند. در بازی، Mei به وسیله نقلیه‌ای به نام “jett” فرمان می‌دهد تا به سرعت در دریا و خشکی حرکت کند. Mei می‌تواند با استفاده از توانایی‌هایی مانند پریدن و غلتیدن، حرکت را سریع‌تر کند، با این حال این اقدامات باعث خاموشی موتور می‌شود.

Mei به عنوان یکی از اولین کاشفان سیاره اقیانوس، باید گیاهان و جانوران این سیاره را بررسی کند. کشتی شما دارای سه ابزار ضروری است: چراغ قوه، اسکنر و قلاب که می‌توان از آن برای تعامل با حیات وحش استفاده کرد. هدف اصلی بازی، مشاهده واکنش‌های حیات وحش به محرک‌های بیرونی است. بازی تأکیدی بر سیستم مبارزه ندارد و از بازیکنان می‌خواهد تا با دقت با این موجودات بومی تعامل داشته باشند تا مزاحمت و خطراتی که آن‌ها را در بیرون تهدید می‌کند را به حداقل برسانند.

بازیکنان در Jett: The Far Shore همچنین باید از چشم انداز سیاره برای جلوگیری یا فرار از درگیری استفاده کنند. گاهی اوقات، بازی به صورت اول شخص دنبال شده که در آن بازیکن می‌تواند از پایگاه اصلی بازدید کند و با شخصیت‌های غیر قابل بازی دیگر صحبت کند. گرافیک و سبک هنری این بازی به شدت خیره کننده و زیبا هستند و اتمسفری که سیاره به شما منتقل می‌کند، بدون شک نفستان را بند می‌آورد. عاشقان بازی‌ها علمی تخیلی و فضایی از تجربه Jett: The Far Shore به شدت لذت می‌برند.

اگر از تجربه بازی اصلی لذت بردید، حال بسته الحاقی جدیدی تحت عنوان Given Time نیز برای این بازی منتشر شده که سه سال پس از اتفاقات بازی اصلی جریان دارد. Given Time داستان Mei را ادامه خواهد داد و به پایان می‌رساند و در کنار آن، موضوعات کلیدی داستانی را که عمداً در انتهای The Far Shore معلق مانده بودند، پیش می‌برد و حل می‌کند. علاوه بر بخش داستانی، شاهد ارائه محیط‌های جدید و فضای اتمسفریک جذاب‌تری هستیم که تجربه این دی ال سی را ضروری کرده است.

بازی Jett: The Far Shore عنوانی در سبک ماجراجویی و اکتشافی است. این بازی با تمرکز بر روی گشت و گذار در محیط و تعامل با طبیعت بیگانه یک سیاره، اتمسفری را خلق می‌کند که بدون شک در بازی‌های دیگر کمتر یافت می‌شود. پس با توجه به این نکات، اگر از بازی‌های فضایی لذت می‌برید، همین حالا Jett: The Far Shore را دانلود کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های We Are The Caretakers و Barotrauma را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Jett The Far Shore Given Time برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Quad Core 3.2GHz+ CPU (e.g. Intel Core i5-4590K / AMD Ryzen 5 1500X)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 1060 / AMD Radeon RX 480 or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Quad Core 3.6GHz+ CPU (e.g. Intel Core i7-8700K / AMD Ryzen 5 2600) or better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 1070 or better
DirectX: Version 11
Storage: 14 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

JETT: The Far Shore releases on Steam in early 2023, including the all-new free expansion Given Time. Download the JETT demo now and embark on an interstellar trip to carve out a future for a people haunted by oblivion. An ambitious, cinematic and unorthodox science fiction adventure from Superbrothers, co-creator of Superbrothers: Sword & Sworcery EP (2011).

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.