دانلود بازی We Are The Caretakers برای PC
دانلود بازی We Are The Caretakers برای PC پارسی گیم

دانلود بازی We Are The Caretakers برای PC

پارسی گیم 12 بهمن 1401 بدون دیدگاه
4,433 بازدید

دانلود بازی We Are The Caretakers برای کامپیوتر

We Are the Caretakers یک بازی ترکیبی نبرد اکتشافی و تاکتیکی است که در هسته آن اکشنی خالص قرار دارد. این بازی به دست تیم Heart Shaped Games ساخته شده است. بازیکنان مأموریت‌هایی را بر عهده خواهند گرفت، جوخه‌ها را در نقشه‌ها جابه‌جا می‌کنند، نقاط فوق‌العاده زیبای درون نقشه را کشف می‌کنند، با دیگران تعامل می‌کنند و در نهایت، زمانی که همه چیز با شکست مواجه می‌شود، وارد نبردی سخت با دشمنان می‌شوند. تعادل میان استایل‌های این بازی خارق‌العاده به نظر می‌رسد.

بازیکنان نقش Conductor را برعهده خواهند گرفت و سازمانی قدرتمند را رهبری می‌کند که وظیفه حفاظت از جانوران زیبا و در معرض خطر Raun را بر عهده دارد. این ایده اصلی بازی است که به بازیکنان یک هدف واضح می‌دهد، سفرهای شکار غیرقانونی به شما فضایی برای یادگیری بیشتر در مورد شخصیت‌ها، روابط و موارد دیگر می‌دهد. بیگانگان در پایان اولین کمپین داستانی ظاهر می‌شوند تا به پیچیدگی اضافه کنند و خطر شکار غیرقانونی را در این بازی هیجان انگیز افزایش دهند.

پس از شروع مبارزه، گیمرها باید توانایی‌هایی را برای گروه خود انتخاب کنند و تلاش کنند استقامت یا اراده نیروی دشمن را به صفر برسانند. هنگامی که این اتفاق می‌افتد، شخصیت‌ها می‌توانند از میان چند حرکت پایانی انتخاب کنند که سرنوشت حریفان را تعیین می‌کند. هیچ قابلیت برای کنترل وجود ندارد، فقط بازیکنان در نوبت خود باید حرکتی را انجام دهند. اگر به بازی های اکتشافی عمیق با گیم پلی اکشن و هیجان انگیز علاقه دارید، We Are the Caretakers یکی از بهترین گزینه‌های بازار است.

بازی We Are the Caretakers عنوانی در سبک اکشن و بقا بوده که از چندین استایل مختلف گیم پلی برای خلق یک عنوان جذاب استفاده کرده است. این بازی اکثر زمان خود را صرف یافتن و استفاده از نیروها و منابع جدید کرده و در سخت‌ترین شرایط نیز باید به وسیله گروه خود به نبرد با دشمنان بپردازید. تجربه این اثر جذاب را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Barotrauma و Ether One را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی We Are The Caretakers برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core 2 Duo E4700 2.6 GHz or AMD Phenom 9950 Quad Core 2.6 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: 1GB ATI Radeon HD 5770, 1GB NVIDIA GeForce GTX 460 or better
Storage: 6 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

We Are The Caretakers is a sci-fi strategy RPG with an epic 23-mission narrative campaign. Assemble a secret faction of protectors in squad-building systems inspired by Ogre Battle, Darkest Dungeon, Black Panther, and XCOM. Defend the endangered animals your world relies on in strategic turn-based combat. Define your approach to a global resistance by balancing your reputation, funds, research, animals and alliances.
We Are The Caretakers is an exciting new type of strategy game, blending squad building, RTS-with-pause, narrative, and turn-based JRPG combat into one thrilling campaign. The game introduces players to an original sci-fi universe with nuanced characters, grim dark narrative, deep mysteries, layered unit management challenges, and escalating conflicts that have no easy or absolute solutions. It is developed by a critically-acclaimed and diverse team including IGF nominees, ex-Microsoft, and ex-Blizzard developers.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.