دانلود بازی Jett The Far Shore برای PC
دانلود بازی Jett The Far Shore برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Jett The Far Shore برای PC

پارسی گیم 21 آبان 1400 بدون دیدگاه
2,104 بازدید

دانلود بازی Jett The Far Shore برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های جذاب و پرطرفدار بازی‌های ویدیویی، سبک ماجرایی با چاشنی اکتشاف و گشت‌وگذار است که عناوین سرگرم‌کننده و پرمحتوایی را پدید می‌آورد. هدف اصلی سازندگان از ساخت چنین بازی‌هایی، غرق کردن بازیکن در دنیایی زیبا و وسیع بوده که مملو از ماجراجویی و رازهای مرموز برای کشف کردن است. بازی Jett The Far Shore از استودیو Superbrothers عنوانی با همین سبک و سیاق بوده که گشت‌وگذار و ماجراجویی در نقاط مختلف فضا و کهکشان را به خورد شما خواهد داد.

شما در این بازی نقش شخصیتی به اسم Mei را دارید که وظیفه بررسی و اکتشاف یک سیاره بیگانه بر عهده‌اش قرار گرفته است. این سیاره پوشیده از اقیانوس‌های وسیع بوده و سیگنال مرموزی به اسم Hymnwave از آن منتشر می‌شود. حال Mei باید به کمک وسیله نقلیه ویژه خودش که Jett نام دارد، جای‌جای این سرزمین اقیانوسی را کشف کرده و معمای پیشت این سیگنال مرموز را هم حل کند. علاوه بر این بررسی و مطالعه پوشش گیاهی و گونه‌های جانوری این سیاره نیز بر عهده Mei قرار دارد.

گیم پلی بازی تمرکز اصلی‌اش بر روی گشت‌وگذار در محیط بوده و مبارزات در آن جایی ندارند. بازیکن باید بدون ایجاد مزاحمت برای موجودات سیاره، آن‌ها را مشاهده کرده و رفتارشان را مطالعه کند. وسیله نقلیه شما که Jett نام دارد سه قابلیت اصلی دارد: چراغ‌قوه، اسکنر و قلاب که هر کدام برای تعامل با محیط و اکتشاف سیاره به کمک شما خواهند آمد. علاوه بر این سرعت بالای این وسیله و قابلیت اجرای پرش‌های بلندش به شما اجازه می‌دهد سریع‌تر در محیط‌های بازی گشت‌وگذار کنید.

تنوع مراحل و مناطق موجود در سیاره که هر کدام پوشش گیاهی و ظاهری متفاوت دارند از دیگر ویژگی‌های مثبت بازی هستند. زاویه دوربین سوم شخص بوده که در مرور برخی از خاطرات شخصیت اصلی به اول‌شخصی تغییر پیدا می‌کند. ازلحاظ گرافیکی هم تصاویر زیبا و چشم‌نوازی در این سیاره بیگانه انتظارتان را می‌کشد و گشت‌وگذار در آن را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد کرد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های No Man’s Sky و The Outer Wilds را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Jett The Far Shore با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Quad Core 3.2GHz+ CPU (e.g. Intel Core i5-4590K / AMD Ryzen 5 1500X)
Memory: 8 GB RAM
Storage: 14 GB hard drive space
DirectX: DirectX 11
Graphics: NVIDIA Geforce GTX 1060 / AMD Radeon RX 480 or equivalent

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Quad Core 3.6GHz+ CPU (e.g. Intel Core i7-8700K / AMD Ryzen 5 2600) or better
Memory: 16 GB RAM
Storage: 14 GB hard drive space
DirectX: DirectX 11
Graphics: Geforce GTX 1070 or better

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

JETT : THE FAR SHORE invites you on an interstellar expedition to carve out a future for a people haunted by oblivion in this cinematic action adventure. As scout Mei, be the first to deploy to a mythic ocean planet, take the helm of a ‘jett’ and explore a vast unknown – skim low over waves, roar up pristine coastlines and carve through otherworldly woods. Adapt to an intricate, systemic open world and persevere through adversity alongside an intimate ensemble in this heartfelt story of courage, wonder and regret.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 4.67 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.