دانلود بازی Flat Eye برای PC
دانلود بازی Flat Eye برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Flat Eye برای PC

پارسی گیم 28 آبان 1401 بدون دیدگاه
1,307 بازدید

دانلود بازی Flat Eye برای کامپیوتر

بازی‌های مدیریتی از آن دسته عناوینی هستند که برای طیف خاصی از افراد سرگرم‌کننده واقع می‌شوند. بازیکن در چنین بازی‌هایی باید با مدیریت و استفاده از تصمیم‌های درست، یک تجارت، کارخانه و… را در اختیار خود بگیرد و آن را به سمت شکوفایی سوق دهد. بازی Flat Eye از استودیو Monkey Moon یک بازی جذاب مدیریتی بوده که عناصر داستانی قوی را نیز در آن تلفیق کرده است تا تجربه‌ای منحصر به فرد و متفاوت را به خورد بازیکنان دهد.

شما در این بازی آینده تکنولوژی بشریت را در دستان خود داشته و در کارخانه‌ای به پیشرفت آن کمک می‌کنید. مدیریت یک کارخانه بزرگ گاز و تکنولوژی در اختیار شما قرار گرفته و باید تمامی اجزا و بازوهای آن را زیر نظر داشته و آن را به شکوفایی پیش ببرید. در طول بازی با انواع وظایف روزانه سر و کله می‌زنید، تکنولوژی‌های جدیدی را کشف کرده و آینده بشریت را تضمین خواهید کرد، شاید هم آن را به سمت تباهی و نابودی پیش ببرید!

بازی تاکید مهمی بر روی تکنولوژی و تأثیر آن روی زندگی روزمره ما داشته و در طول بازی دائم با آن سر و کله می‌زنید. ساخت و ساز وسایل جدید و پیشرفته و عرضه آن‌ها به مشتریان، مدیریت خط تولید، بودجه و مسائل مالی و… همگی در بازی حضور دارند. هر روز باید گزارش روزانه‌ای از سود و میزان تولید و فروش خود نیز داشته باشید. داستان بازی نیز حول محور یک سری مشتری‌های خاص و Premium جریان دارد که با سفارش‌های خود می‌توانند آینده بشریت را به کمک هوش مصنوعی رقم بزنند. انتخاب‌های شما و نحوه برخوردتان با آن‌ها می‌تواند مسیر داستانی بازی را کاملاً تغییر دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Frostpunk و Tropico 6 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Flat Eye برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10+
Processor: Intel Core i5-7400 / AMD Ryzen 3 1200
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050ti / AMD Radeon RX 570
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Managing the future of technology with humanity from a gas station
Flat Eye is a perfectly balanced blend of management simulation and narrative-driven gameplay. As the manager of the world’s premier gas and technological hub, it’s your job to keep your station running smoothly, complete daily objectives tasked by the world’s first true AI, and develop new technology to improve (or curse) the future of humanity.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.