دانلود بازی Barotrauma برای PC
دانلود بازی Barotrauma برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Barotrauma برای PC

پارسی گیم 9 آبان 1400 بدون دیدگاه
3,279 بازدید

دانلود بازی Barotrauma برای کامپیوتر

زیردریایی‌ها یکی از عجایب مهندسی محسوب می‌شوند. این شاهکار خلق‌شده توسط بشر برای کاوش و جست‌وجو در اعماق دریا طراحی شده بودند و به‌جز کاربردهای اکتشافی، استفاده‌های نظامی نیز از آن‌ها صورت گرفت. در صنعت بازی‌های ویدیویی عناوین کمتری با محوریت زیردریایی‌ها منتشر شده است و بازیکنان چندان فرصت کنترل کردن آن‌ها در دنیای مجازی را نداشته‌اند. بازی Barotrauma از استودیو FakeFish عنوانی ماجرایی بوده که در آن باید کنترل زیردریایی‌هایی متفاوت را در دست بگیرید، زیردریایی‌های فضایی!

داستان بازی در آینده‌ای دور جریان دارد که بشریت برای بقا به یکی از قمرهای سیاره مشتری سفر کرده است. این قمر به دلیل فاصله زیادش از خورشید سطحی یخ‌زده داشته و مملو از مواد رادیواکتیو است. تنها نشانه‌های حیات در زیر اقیانوس‌های آن پیدا شده و انسان‌ها با کمک زیردریایی‌های پیشرفته و فضایی خود باید وارد این محیط خطرناک شده تا برای بقا تلاش کنند. در Barotrauma داستان تلاش برای بقا در زیر اقیانوس یک سیاره دوردست را تجربه خواهید کرد.

گیم پلی بازی به دو بخش مدیریت و توسعه زیردریایی و گشت‌وگذار در زیر اقیانوس‌های سیاره تقسیم می‌شود. شما باید همواره به خواسته‌های خدمه خود رسیدگی کنید، با آن‌ها در تعامل بوده و مراقب باشید که برای شما که کاپیتان هستید توطئه نکنند. شما با انجام مأموریت‌های مهم، امید برای بقا را در بشریت زنده نگه خواهید داشت و با گشت‌وگذار در اعماق اقیانوس مرموز، به منابع و اطلاعات مهمی دست پیدا خواهید کرد.

زیردریایی شما از بخش‌های مختلفی تشکیل شده که هرکدام را می‌توانید توسعه و ارتقا داده و کارایی آن را بیشتر کنید. حسگرهای صوتی، راکتور هسته‌ای، موتور، بخش سلاح‌ها و… همگی از اجزای اصلی زیردریایی پیشرفته شما هستند. مدیریت و سرویس هر بخش و گماشتن افراد خدمه برای رسیدگی به آن‌ها نکته‌ای کلیدی در بازی خواهد بود. به‌جز خطرهای درون اقیانوس، ممکن است موجوداتی که در این سیاره سکونت می‌کنند به داخل زیردریایی شما نفوذ کنند که برای مقابله با آن‌ها باید افراد خدمه را نیز مسلح و آماده نگه دارید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Aliens: Fireteam Elite و Subnautica را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Barotrauma برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
Processor: Dual Core 2.4 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 2 GB memory (dedicated VRAM or shared RAM), Shader Model 2.0+
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: 64-bit operating system is required

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8.1/10 (64-bit versions)
Processor: Quad Core 3.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 950 or Radeon R9 370 or equivalent with at least 2 GB VRAM
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: 64-bit operating system is required

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Barotrauma is a 2D co-op survival horror submarine simulator, inspired by games like FTL: Faster Than Light, Rimworld, Dwarf Fortress and Space Station 13. It’s a Sci-Fi game that combines ragdoll physics and alien sea monsters with teamwork and existential fear.
In the not too distant future, humanity has fled to Jupiter’s moon. With its irradiated icy surface, life can only be found in the ocean below. Travel through a punishing underwater world and discover what lies in the depths of Europa. Stay alert: danger in Barotrauma doesn’t announce itself.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.