Resident-Evil-Village
علی رحمانیان

اطلاعات جدید از Resident Evil Village: نقشه‌ی بازی و شخصیت Mother Miranda

علی رحمانیان 21 فروردین 1400 بدون دیدگاه
1,091 بازدید

همان‌طور که بارها شنیده‌ایم، Resident Evil Village داستان شخصیت اصلی خود یعنی ایتن (Ethan) را روایت می‌کند که قدم به دهکده‌ای مرموز می‌گذارد و با شخصیت‌های گرگینه مانند، Lady Dimitrescu و دخترانش مواجه می‌شود. البته سازندگان قبلاً اشاره‌کرده بودند که شخصیت موردتوجه بانو دیمیتریسکو تنها بخشی از بازی را تشکیل می‌دهد و هنوز چیزهای زیادی وجود دارد که طرفداران را غافل‌گیر خواهد کرد، یکی از این چیزها ظاهراً شخصیت Mother Miranda است که طبق اطلاعات منتشرشده که در داستان Resident Evil Village نقش کلیدی دارد. حال به لطف رسانه‌ی IGN می‌توانیم برای اولین بار تصویری از مادر میراندا و نقشه‌ی بازی را ببینیم.

در تصویری که به‌تازگی از نقشه‌ی Resident Evil Village منتشرشده، می‌توانیم قلعه‌ی بانو دیمیتریسکو، یک کارخانه، آسیاب‌های بادی و یک مخزن آب را ببینیم که ظاهراً هیولایی در آن کمین کرده است. با این حساب بازی با Resident Evil 4 قابل‌مقایسه است و Morimasa Sato، کارگردان آن‌هم به همین موضوع اشاره دارد.

«وقتی عنوان Village را می‌شنوید، احتمالاً در ذهنتان خانه‌های قدیمی را تصور می‌کنید که در یک خط در کنار خیابان قرار دارند، ولی این واقعاً برای ساخت یک بازی ویدئویی کافی نیست. مخصوصاً در یک بازی ترسناک، به نظرم خیلی مهم است که مدام تجربه‌های جدیدتری در آن قرار دهیم. در روستای بازی، برای ما مهم است که در محیط آن غافل‌گیری‌های جدید و متنوعی را برای بازیکنان قرار دهیم».

Resident-Evil-Village-Mother-Miranda

علاوه بر این نقشه، تصویر جدیدی از شخصیت Mother Miranda منتشرشده که در قالب یک مجسمه‌ی خدایی دیده می‌شود. این تصویر حالت مبهمی دارد و آقای ساتو هم اطلاعات زیادی از آن به اشتراک نگذاشته، او می‌گوید که مادر میراندا به همراه شخصیت‌های زیرشاخه‌اش نقش بسیار مهمی در داستان Resident Evil Village دارد و بهتر است که بازیکنان خودشان در جریان بازی با او آشنا شوند. Mother Miranda با ماسک عجیبی در این تصویر دیده می‌شود؛ آقای تومونوری تاکونو دراین‌باره می‌گوید که این ماسک از منقار کلاغ الهام گرفته‌شده و نمادی از ترس است و با قالب روستایی بازی هم بسیار هم‌خوانی دارد.

در آخر می‌رسیم به شخصیت اصلی Resident Evil Village یعنی ایتن؛ طبق گفته‌ی سازندگان او برای نجات دخترش به این مکان واردشده که توسط Chris Redfield گروگان گرفته‌شده است. آقای تاکانو می‌گوید: «ایتن یک شخصیت بدون چهره است و همین طراحی او را بسیار مشکل می‌کند. ولی بازهم در دید سوم شخص شما می‌توانید لباس او را ببینید، کات سین‌های بازی هم برای ما چالش‌برانگیز بوده‌اند پس امیدوارم که منتظر تجربه‌ی آن بمانید».

Resident-Evil-Village-map

Resident Evil Village در تاریخ 17 اردیبهشت 1400 (7 می) برای پلتفرم‌های Xbox One،Xbox Series X/S، PS4، PS5، Google Stadia و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.