پلی استیشن پلاس (PS Plus) فوریه 2023 بازی Destiny 2 Beyond Light
علیرضا نظری

بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس در ماه فوریه 2023 فاش شد

علیرضا نظری 12 بهمن 1401 بدون دیدگاه
223 بازدید

مجموعه جدیدی از بازی‌های رایگان کنسول‌های پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 که در فوریه 2023 برای سرویس پلی استیشن پلاس عرضه می‌شوند، پیش از اعلام رسمی سونی به بیرون درز کرده است.

اگر عادت دارید که هر ماه نسخه‌های جدید PS Plus را دنبال کنید، مسلما انتظار دارید که فهرست بازی‌های جدید به‌طور معمول زودتر از موعد به اطلاعتان برسد. حال، یک بار دیگر، همزمان با شروع ماه فوریه، این اتفاق رخ داده است و ایده‌های بهتری به کاربران پلی استیشن پلاس ارائه می‌دهد.

لیست بازی‌های فوریه 2023 توسط billbil-kun منتشر شده است که در گذشته فهرست بازی‌های پلی استیشن پلاس را به طور دقیق فاش کرده است. در مجموع، چهار بازی در ماه فوریه عرضه می‌شوند که شامل آثاری همچون OlliOlli World ،Evil Dead: The Game ،Mafia: Definitive Edition و Destiny 2: Beyond Light است. با این حال، انتظار می‌رود به زودی اعلامیه رسمی از سوی پلی استیشن منتشر شود. تمامی موارد رایگان از تاریخ 7 فوریه (18 بهمن) قابل دریافت خواهند بود. می‌توانید فهرست بازی‌های رایگان پلی استیشن پلاس ماه فوریه را در ادامه مشاهده کنید:

  • OlliOlli World (پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4)
  • Mafia Definitive Edition (پلی استیشن 4)
  • Evil Dead the Game (پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4)
  • Destiny 2 Beyond Light [DLC] (پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4)

پلی استیشن پلاس (PS Plus) فوریه 2023 بازی Mafia Definitive Edition

احتمال حذف Mafia: Definitive Edition از پلی استیشن پلاس

به طور کلی می‌توان گفت، این یک مجموعه بسیار قوی از بازی‌های PS Plus در ماه فوریه 2023 بوده و عمدتاً به این دلیل است که بسیاری از این بازی‌ها آنقدرها هم قدیمی نیستند. آثار OlliOlli World و Evil Dead: The Game هر دو سال گذشته منتشر شدند که انتشار آن‌ها روی پلی استیشن پلاس اتفاق خوشایندی برای کاربران به حساب می‌آید. بازی Destiny 2: Beyond Light نیز برای عرضه در این سرویس جالب است. در درجه اول به این دلیل که بسته الحاقی بعدی بازی یعنی Lightfall، نیز قرار است ماه آینده منتشر شود.

در مرحله بعد، Mafia: Definitive Edition وجود دارد که در اینجا فقط برای پلی استیشن 4 در دسترس است. به گفته منبع ممکن است در برخی این اثر مناطق با یک بازی دیگر جایگزین شود. Mafia: Definitive Edition در سال 2020 عرضه شد و به دلیل اصالت و گرافیک آن مورد تحسین منقدان و بازیکنان قرار گرفت، اگرچه مشکلاتی در آن وجود داشت. این بازی در متاکریتیک دارای امتیاز 76 بوده و توسط Hangar 13 توسعه داده شده است.

سونی هر ماه چند بازی رایگان PS Plus را به عنوان یک امتیاز به مشترکین ارائه می دهد و بسته به سلیقه بازیکنان، این بازی‌های رایگان می‌توانند خوشایند یا نامید کننده باشند. برای استفاده از بازی‌های رایگان PlayStation Plus در هر ماه، باید یک اشتراک فعال در این سرویس داشته باشید. نظر شما در مورد این ترکیب احتمالی PS Plus در فوریه 2023 چیست؟ به نظر شما کدام بازی از بین این دسته بهترین است؟ در بخش نظرات می‌توانید دیدگاهتان را به اشتراک بگذارید.

منبع: Comicbook

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.