یحیی رحیمی

بازی های رایگان ماه ژوئیه سرویس PS Plus اعلام شد: PES 2019 !

یحیی رحیمی 6 تیر 1398 بدون دیدگاه
1,008 بازدید

ماه ژوئیه از همیشه به ما نزدیک تر است و چند روزی به شروع آن مانده است. دو کمپانی سونی و مایکروسافت عادت دارند که در روزهای قبل از شروع ماه جدید، بازی های رایگان سرویس های PS Plus و Xbox Live را معرفی کنند. این ماه سونی دو بازی رایگان این سرویس را معرفی کرده است و می توانید مزه PES 2019 را به رایگان بچشید.

سونی تصمیم گرفته است که ماه ژوئیه را به بازی های ورزشی و ماشین سواری اختصاص دهد و به همین دلیل بازی Pro Evolution Soccer 2019 یا همان PES 2019 خودمان را به رایگان در دسترس کاربران PS4 و اعضای سرویس PS Plus قرار داده است. تقریبا هیچ گیمری پیدا نمی شود که چنین بازی را نشناسد و حداقل برای یک بار هم که شده، آن را تجربه نکرده باشد. ایرانی ها معمولا روی این بازی حساس هستند و آن را به FIFA که محبوب تر است ترجیح می دهند.

دیگر بازی رایگان ماه ژوئیه نیز Horizon Chase Turbo است که یک بازی مسابقه ای و ماشین سواری است و قرار است از تاریخ دوم ژوئیه به همراه PES 2019 در دسترس کاربران قرار گیرد. این بازی ماشین سواری نیز نقدهای مثبتی در فروشگاه استیم دریافت کرده است و به نظر یک بازی خوب به شما می رود. هر چند که تمام نقدهای آن نیز مثبت نیست.

PS-Plus-July-2019

PES 2019 از سوی دیگر یک بازی بد نیست اما اینکه دقیقا دو ماه قبل از انتشار نسخه 2020 به جمع بازی های رایگان سرویس PS Plus می پیوندد، از یک سو حالت تبلیغاتی دارد و از سوی دیگر نیز وقتی چنین فاصله کمی تا نسخه جدید، ارزش این کار را پایین می آورد. به هرحال تجربه این بازی نیز در نوع خودش جالب است و ساعات مفرحی را برای شما خواهد ساخت.

نظر شما در مورد بازی های رایگان ماه ژوئیه سرویس PS Plus چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.