پارسی گیم

دانلود بازی Mafia Definitive Edition برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 27 شهریور 1399 9 دیدگاه
15,982 بازدید
این بازی به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه و بنیاد ملی بازی های رایانه ای، از حالت انتشار خارج شده است.

دانلود بازی Mafia Definitive Edition برای پلی استیشن 4

بازی مافیا 1 یادآور روزهای شیرینی برای هر گیمر و عاشق بازی‌های ویدیویی است. این بازی با داستان جذاب و گیم پلی هیجان انگیزش همه را ساعت‌ها پای گشتن در خیابان‌هایی که بوی خون و قتل می‌داد نگه می‌داشت و در آخر توانست برای همیشه مهمان خاطرات ذهن ما شود. استودیو Hanger 13 مدتی پیش از نسخه بازسازی‌شده بازی رونمایی کرد و بازی Mafia Definitive Edition را با تهیه‌کنندگی شرکت 2K به بازار روانه کرد. حال بار دیگر به خیابان‌های شهر برگردید و همراه تامی آنجلو در دنیایی از جنایت و قتل غوطه ور شوید. بازی با گرافیکی که از نو کوبیده و ساخته‌شده و اضافه شدن بخش‌های جدیدی به نقشه، ارزش صدها بار تجربه دوباره را دارد.

داستان بازی Mafia Definitive Edition از یک‌لحظه به‌یادماندنی در سال 1938 میلادی شروع می‌شود. تامی وارد کافه‌ای می‌شود و کنار آدمی به‌ظاهر متشخص می‌نشیند؛ کم‌کم می‌فهمیم که این آدم همان کارآگاه نورمن، از ماهرترین افراد پلیس است و مأموریت سنگین مبارزه با گروه‌های مافیایی روی دوش است. با این پیش‌درآمد به سال 1932 برمی‌گردیم و با راننده تاکسی خسته‌وکوفته مواجه می‌شویم که به سبک ایتالیایی‌ها، پرونده روزش را با یک نخ سیگار تمام می‌کند. ناگهان آرامش او به هم می‌خورد و سروکله دو فرد قوی‌هیکل مسلح پیدا می‌شود. این دو از راننده می‌خواهند که سوار تاکسی شود و آن‌ها را از منطقه دور کند. آنجاست که او می‌فهمد، این دو مرد از خانواده سالیاری هستند و این‌طور است که به‌عنوان راننده این خانواده مافیایی، به انجام مأموریت‌های مختلفی مانند آدم کشی و گروگان‌گیری می‌پردازد. درواقع همه‌چیز از این پول کثیف شروع می‌شود که تامی را مجبور به کارهایی دور از عادت می‌کند. در این بازی با این شخصیت‌ها روبه‌رو خواهید شد:

  1. Mafia Definitive Editionدون سالیاری: او شخص اول خانواده سالیاری و پیرمردی باهوش و تدبیر است که تمام تحرکات خانواده زیر سر اوست. شوخی سر این فرد نمی‌شود و هر چه گفته شد باید اجرا شود.
  2. فرانک: او دست راست سالیاری است که پس از او، اختیار تمامی کارها را به دست دارد. فرانک روابطی با مسئولین هم دارد و بسیاری از جرم‌های انجام‌گرفته را با دادن رشوه به مسئولان از آرشیوها پاک می‌کند.
  3. سم: او جوان زرنگ و تیرانداز ماهر که یکی از دونفری است که وارد تاکسی تامی در آن نصفه‌شب نحس شده بودند. سالیاری به او اعتماد زیادی دارد و سرنوشت، داستان جالبی برایش تدارک دیده است.
  4. پاولی: او دومین فردی است که آن شب سوار تاکسی تامی شد که شخصیت شوخ‌طبعی دارد و درعین‌حال کارش را بسیار جدی می‌گیرد. تفاوت او نسبت به سم آن است که به‌تمامی کارهای سالیاری شک می‌کند و همین بعدها برایش دردسرساز می‌شود.

شهر Lost Heaven در بازی Mafia Definitive Edition دستخوش تغییر زیادی شده و علاوه بر ارتقای گرافیکی نقشه، بخش مرکز شهر ساختمان‌های بلندی دریافت کرده است و منطقه چینی‌ها از نو ساخته‌شده است. ساختمان‌های این منطقه کاملاً از نو طراحی‌شده‌اند و بیشترین تغییرات در این قسمت دیده می‌شوند. توپوگرافی منطقه هم دستخوش تغییر بوده است و می‌توان از تپه‌ها و کوه‌های اطراف به شهر نگاه انداخت و منظره زیبایی دریافت کرد. برای اولین بار در تاریخ سری بازی مافیا، قادر به راندن موتورسیکلت خواهیم بود که پیشرفت خوبی نسبت به نسخه اولیه به‌حساب می‌آید. گرافیک بازی مافیا ازاین‌رو به آن رو شده و همه‌چیز مطابق یک بازی مدرن نسل هشتم ساخته‌شده است. سیستم شب و روز قادر به ایجاد اتمسفر گوناگونی در بازی است و برای نمونه، هنگام ظهر ترافیک شدیدی را مشاهده می‌کنیم اما شب‌ها خیابان‌های خلوت‌تر اما خطرناک‌تری را پیش روداریم. وقت آن است کلت دوست‌داشتنی‌تان را به کمر بزنید و جا پای یک گنگستر کاریزماتیک بگذارید. اگر به این سبک از بازی‌های ویدیویی علاقه‌مند هستید، بازی‌های Mafia II Definitive Edition و Red Dead Redemption 2 را از دست ندهید.

راهنمای قدم به قدم بازی Mafia Definitive Edition

راهنمای قدم به قدم بازی Mafia Definitive Edition

بازی Mafia Definitive Edition توسط استودیو 2K Games ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Mafia Definitive Edition با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Mafia Definitive Edition

در ادامه برای دانلود بازی Mafia Definitive Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Part one of the Mafia crime saga – 1930s, Lost Heaven, IL
Re-made from the ground up, rise through the ranks of the Mafia during the Prohibition era of organized crime. After a run-in with the mob, cab driver Tommy Angelo is thrust into a deadly underworld. Initially uneasy about falling in with the Salieri crime family, Tommy soon finds that the rewards are too big to ignore.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

|به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، لینک های این مطلب حذف شدند|

در صورت بروز مشکل می توانید با ایمیل info.par30game@gmail.com در ارتباط باشید.

  • حجم : 37 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    سجاد مفیدی

    مهمان

    خیلی ممنون کارتون خیلی درسته

    پاسخ دهید
  • Avatar

    سجاد مفیدی

    مهمان

    سلام آپدیت جدید اومده

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سجاد مفیدی

      نویسنده

      سلام
      قرار گرفت.

  • Avatar

    رضا

    مهمان

    سلام ایا برای اجرا باید بازی رو خرید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به رضا

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    یونس

    مهمان

    سلام این فایل کپی خوره یا اکانتی هستش

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به یونس

      پشتیبانی

      سلام
      نسخه هکی نیست

  • Avatar

    Arman

    مهمان

    سلام لطف می کنید آپدیت 1.03 رو قرار بدید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    sss

    مهمان

    ریجن 2 رو بذاریییید

    پاسخ دهید